Aihe: Frank Marino & Mahogany Rush
1
fender-mies
08.09.2003 09:29:08
Mitäs mieltä olette?
Minusta todella hyvä.
Kävi ainakin 80-luvun alkupuolella täällä Suomessakin.
Olin nimittäin kahdella eri keikalla.
Kova live bändi myöskin.
Ei ilmeisesti ole kuitenkaan kuulunut mitään uutta materiaalia pariin vuoteen??
70 ja 80-luvut lienee bändin parasta aikaa?
Vai mitä olette mieltä?
Minun mielestä parhaat levyt:
Tales of the unexpected
World Anthem
Live
Power of Rock`n`Roll
Juggernaut
Full Circle
What`s next?

Eivät missään järjestyksessä!!
Kaikki hyviä.
M-Juhana
08.09.2003 09:45:08

Oli kova, mulla on toi LIVE jollain nauhalla (jos se on se missä soittavat Johnny B Goode:n)
Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ...
fender-mies
08.09.2003 09:49:30
Joo!
Johnny B. good
Purple haze yms.yms.
kovaa tavaraa
Jäärä
08.09.2003 09:51:28 (muokattu 18.02.2005 16:28:51)
Mitäs mieltä olette?

Suuri suosikki. Ehkä parhaimmat levyt ovat Juggernaut ja DoubleLive.

Uutta tuplaliveä pukkaa, kuulemma:

http://www.wildwilly.com/marino1.html
"Koneella on koneen tahti"
Lonesome
08.09.2003 10:05:33
Mitenkähän sen 3-cd:n boxin on käynyt? Biisilista oli tuolla "virallisilla sivuilla" jo varmaan pari vuotta sitten ja vaikutti tosi hyvältä. Tekikö Columbia/Sony taas Frankille oharin...

Marino on alan miehiä ja taisivat Suomen vierailut tehdä hemmoon vaikutuksen. Muistaakseni mies Guitar Player-lehdessä joskus about v. -83 ihmetteli suunnilleen näin: " Menin keikalle keskelle metsää ja jostain satojen kilometrien päästä oli kuitenkin tullut tupa täyteen. Ne taitaa tosiaan tykätä meikäläisestä..."
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Bonham
08.09.2003 10:05:42
Suuri suosikki. Ehkä parhaimmat levyt ovat Juggernaut ja Live.

Uutta tuplaliveä pukkaa, kuulemma:

http://www.wildwilly.com/marino1.html

Elikkä hemmo on edelleen hengissä ja mukana, hyvä homma. On tosiaan tullut aikaa vietettyä kyseisen orkesterin levyjen parissa. 80-luvun alusta lähtien.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
lukeman
08.09.2003 10:15:31
Mitäs mieltä olette?

Aivan mahtava. Olin katsomassa provinssissa jokunen vuosi sitten.
Ukko
08.09.2003 16:14:07

Oli kova, mulla on toi LIVE jollain nauhalla (jos se on se missä soittavat Johnny B Goode:n)
Mulla on se LP
Jäärä
18.02.2005 16:28:24
Mitenkähän sen 3-cd:n boxin on käynyt? Biisilista oli tuolla "virallisilla sivuilla" jo varmaan pari vuotta sitten ja vaikutti tosi hyvältä. Tekikö Columbia/Sony taas Frankille oharin...

Uusi "Reallive"-tuplalive on näköjään cdon.com:ssa. Ei tainnut tulla kolmois-cd:tä.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Zonebs
18.02.2005 16:37:58
http://www.mahoganyrush.com tuolla voi kuunnella mp3.sia
Basistin hommassa ensimmäinen juttu on se että räimii vaan eetä plekulla niin perkeleesti. Ja juo kalajaa. Ja vie kaikki naiset.
pitk
18.02.2005 21:01:50

Jos jollakulla on nurkissa Maxoom vinyylinä, niin tarjoan rahaa. Aika paljon.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
JKH
19.02.2005 00:04:15
Juggernaut ja Power of Rock and Roll ovat ainakin huippu kamaa. Kuuluvat yleensä iltoihin kun porukka nukkuu ja pari bisseä on messissä.
Ei lahaa, ei huolia! -Vanha Kiinalainen viisaus
Journeyman
19.02.2005 11:13:08
Hyllystä ei löydy muuta kuin Juggernaut ja sekin ikivanhana originaalikasettina. CD:nä ei ole tullut vastaan. Stories of a Hero aivan loistava biisi..
zepeteus
20.02.2005 00:30:06
Loistavaa tavaraa. Live ja Juggernaut ovat kuluneet itselläni eniten. Uusimmassa GW:ssä oli pieni juttukin Frankistä. Jätti soittamisen jo vuosia sitten, mutta erehtyi löytämään fanisivuston joka sai vakuuttuneeksi, että miehestä pidetään edelleenkin...piti palata ahjon ääreen.

Hassua, minulla on Juggernautin CD-versiossa täsmälleen sama painovirhe mikä oli vinyylissäkin; Stories OS A Hero. Erikoispainos?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)