Brother Michael 18.02.2005 15:23:59 | |
---|
En tiedä onko tästä ollut aikaisemmin ollut keskustelua, mutta menkööt.. Eli millainen rumpali olet ? Hevi, rock, jazz vai mikä ? Oletko taitava, erittäin- , vai vasta aloittelija, millainen rumpali tahtoisit olla/mitä et osaa vielä, mutta haluaisit ? Millaista musiikkia soitat mielelläsi ? Itse olen vasta aloittelija, ehkä sinne hard rock osastolle menee, tai siis siinä olen ehkä "paras" jos niin voi sanoa. Tahtoisin osata jazzin tyylistä, hieman teknisempää soittoa rutkasti enemmän. Ian Paice ja Nicko McBrain ehkä suurimmat vaikuttajat/esikuvat , joten heidänlaisikseen haluaisin tulla. |
tthei 18.02.2005 15:29:50 | |
---|
Metalli-ja rockrumpali olen enimmäkseen. Sanoisin itseäni ehkä sellaseksi ihan keskitason rumpaliksi. En siis mikään erityisen taitava, enkä myöskään aloittelija. Nopeemmaksi haluaisin kehittyä ja oppia enemmän jotain teknistä ja fuusiorummuttelua. Mulla suuri vaikuttaja on ollut John Dolmayan. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
AP 18.02.2005 15:35:27 (muokattu 18.02.2005 15:37:07) | |
---|