Mr. Sly 16.02.2005 23:00:43 | |
---|
Testailin tänään kämpillä uutta Pearl Sensitone messinkivirppaa 5,5" syvyisenä ja otin samalla testiin otsikossa mainitun kalvon coated versiona, ja kyllä täytyy myöntää että toimii todella hyvin. Vaikka olen aina ollut ambassador miehiä varsinkin virvelin kohdalla tämä kalvo yllätti minut todella positiivisesti. Käyttääkö kukaan muu kuin minä ja Steve Gadd tätä virvelissään :) Olisin kiitollinen kokemuksista eri virveleiden kanssa ja eri virityksistä. Puiseen virveliin varmaan aika eloton kalvo, mutta messinkiseen kävi oikein hyvin. "Keep it simple, stupid!" |
Peace 17.02.2005 17:17:59 | |
---|
mulla on powerstroke3 coated puuvirvelissä ja voin sanoa että erittäin hyvän kuulonen kun vaan virittää kalvon tarpeeksi kireälle Joona Rautiainen |
ääliö 17.02.2005 17:35:45 | |
---|
Kokemusta löytyy.Akustisena erittäin miellyttävä omille korville,tosi funky.Bändikaverit valitti että jää vähän jalkoihin akustisena musan seassa.Peeaan kautta herkullinen,miksaaja innostui laulamaan hoosiannaa kääntäessään virppasoundia.Kyseessä siis teräsvirveli joka tietty soi ambassadorilla varustettuna aivan pervona. "Annas mulle pätkä kakkos-nelosta" sano Timpuri raksalla Rumpalille. "Venaas hetki mä haen setin peräkontista" kuului tähän hölmistynyt vastaus. |
Vuoden ollut käytössä 5,5" terässnaressa, ja tykkään! Kireelle molemmat kalvot, ja samoin matto, ni tulee hyvä erottuva ääni, joka on tarkka, mutta "marssimaisen" press rollin saa kuulostamaan hyvältä silti. Suosittelen kokeilemaan jos ei kokemusta ole Musiikki pelasti minut urheilulta. |
Mr. Sly 17.02.2005 21:28:41 | |
---|
Hienoa että muutkin on huomannut kyseisen kalvon toimivuuden virvelissä. Varmaan tosiaan toimii puisessakin jos on vaan sopivan kireälle laittaa. "Keep it simple, stupid!" |
Dr.Rubber 17.02.2005 21:57:04 | |
---|
Minä en tykkää enää. Eräässä toisessa topikissa ehdinkin jo vannoa paluuta takaisin Ambassadorin maailmaan. Jotenkin ehkä liian tumppu. En tiedä. Aluksi tykkäsin, mutta ei vaan enää... Kyttä on poliisi! |