Aihe: Powerstroke 3 virvelissä.
1
Peace
17.02.2005 17:17:59
mulla on powerstroke3 coated puuvirvelissä ja voin sanoa että erittäin hyvän kuulonen kun vaan virittää kalvon tarpeeksi kireälle
Joona Rautiainen
ääliö
17.02.2005 17:35:45
Kokemusta löytyy.Akustisena erittäin miellyttävä omille korville,tosi funky.Bändikaverit valitti että jää vähän jalkoihin akustisena musan seassa.Peeaan kautta herkullinen,miksaaja innostui laulamaan hoosiannaa kääntäessään virppasoundia.Kyseessä siis teräsvirveli joka tietty soi ambassadorilla varustettuna aivan pervona.
"Annas mulle pätkä kakkos-nelosta" sano Timpuri raksalla Rumpalille. "Venaas hetki mä haen setin peräkontista" kuului tähän hölmistynyt vastaus.
drum-monkey
17.02.2005 18:46:31
Vuoden ollut käytössä 5,5" terässnaressa, ja tykkään! Kireelle molemmat kalvot, ja samoin matto, ni tulee hyvä erottuva ääni, joka on tarkka, mutta "marssimaisen" press rollin saa kuulostamaan hyvältä silti. Suosittelen kokeilemaan jos ei kokemusta ole
Musiikki pelasti minut urheilulta.
Mr. Sly
17.02.2005 21:28:41
Hienoa että muutkin on huomannut kyseisen kalvon toimivuuden virvelissä. Varmaan tosiaan toimii puisessakin jos on vaan sopivan kireälle laittaa.
"Keep it simple, stupid!"
Dr.Rubber
17.02.2005 21:57:04
Minä en tykkää enää. Eräässä toisessa topikissa ehdinkin jo vannoa paluuta takaisin Ambassadorin maailmaan. Jotenkin ehkä liian tumppu. En tiedä. Aluksi tykkäsin, mutta ei vaan enää...
Kyttä on poliisi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)