Squierrel 08.02.2005 09:54:49 | |
---|
Onks tää ny tosielämää vai onks tää pelkkää miälikuvituksen tuatetta? Mää jouruin nääs maavvyäryyn ei siitä mihkääm pääse Avaannynne silmäs, nääs ja katov vähä ympärilles Mää oov vaan yks köyhä jätkä ei mun takiat tarttep porata Kato, mikä laulaen tulee se viheltäem menee joskus vähä ylempää ja joskus vähä alempaa Tuuli nyp puhkuu kuiteski vaikkei sennynniivväliä oo ainakaam mulle ainakaam mulle Äitee, mää tapoij just yhej jätkän pistin pyssyn ottalle ja vetäsil liipasimesta Äitee, se oli aika nuari viä ja mää saatana meev vetäseen siitä ilmap pihalle Äitee, voi voi, emmää nym meinannu sua poruuttaa Mut jonsem mää oo tullu takasik kotio huamena näihin aikoihin, ni annam mennäv vaan annam mennäv vaan ihanninku millään ei olis mitääv väliä Se om myähästä ny kylmät väreet juaksee mun selkää pitki ja joka paikkaa kolottaa ihan koko ajan Se om moro nyk kaikki mun tarttee lähteem meneen Tarttee jättää teirät tännej ja kattoo totuutta silmiin Äitee, emmää nyv viä tahtois kualla vaikka joskus kyä tuntuu, että ois ollup paree, jonsem mää ois syntyny olleskaan Mää nääm piänem miähev variokuvan Juti, Juti, pistetääs pelip pystyyn Salamoita ja ukkosta mua pelottaa ihan sairaasti Alatalo, Alatalo Alatalo, Alatalo Alatalo Leskinen ja Coitus Int Mut mää oov vaan yks köyhä jätkä ei musta tykkääk kekään Se ov vaan yks köyhä jätkä köyhästä perheestä Päästäkää se pälkähästä Laulaen tulee ja viheltäem menee Voinks mää mennän ny? No ei jumalaare, ei varmana päästetä (päästäkää ny) No ei jumalaare, ei varmana päästetä (päästäkää ny) No ei jumalaare, ei varmana päästetä (päästäkää ny) Ei päästetä (päästäkää ny) Ei ikuna päästetä (päästäkää ny) Ei ne päästäm mua ikuna voi voi voi voi voi voi voi Voi äitee, äitee, äitee, päästäkää nym mut meneen Ittep Perkeleellä oj jo yks pikkupiru vartoomassa meikäläistä meikäläistä meikäläistä Sitä sittem meinattiin kivittääm mut ja räkiäv viä päälle Sitä sittem meinattiin ensih halataj ja sittej jättääk kituun Kuules likka, tommonem peli ei vetele Mun tarttee lähteem meneen Mun tarttee lähteem meneej just ny Että sempualeen että sempualeen, oikeestiham millään nyeiom mitääv väliä Kyä sen nyn näkee kekä vaan Millään ei oikeesti oom mitääv väliä ainakaam mulle Tuuli nyp puhkuu kuiteski "Squier is the Epiphone of guitars." |
Planetist 08.02.2005 10:09:36 | |
---|
Ehkä paras ikinä. "alatalo leskinen alatalo leskinen" --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
NIIL7BQ 08.02.2005 11:23:38 | |
---|
Saap plussan. Tää o loistava. Mut ei tehrä tästä ny mitää numeroo... |
NIIL7BQ 08.02.2005 11:26:54 | |
---|
Vittu määp painoi innossani väärää merkkiä. Se varotus ei ollu tarkotus. Sori... |
aikavaikea 08.02.2005 14:19:59 | |
---|
Jestas että tää on loistava! Pannaan vielä se alkup. tänne vertailua varten: Bohemian Rhapsody Is this the real life? Is this just fantasy? Caught in a landslide No escape from reality Open your eyes Look up to the skies and see I'm just a poor boy, I need no sympathy Because I'm easy come, easy go A little high, little low Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me Mama, just killed a man Put a gun against his head Pulled my trigger, now he's dead Mama, life had just begun But now I've gone and thrown it all away Mama, ooo Didn't mean to make you cry If I'm not back again this time tomorrow Carry on, carry on, as if nothing really matters Too late, my time has come Sends shivers down my spine Body's aching all the time Goodbye everybody - I've got to go Gotta leave you all behind and face the truth Mama, ooo - (anyway the wind blows) I don't want to die I sometimes wish I'd never been born at all I see a little silhouetto of a man Scaramouch, scaramouch will you do the fandango Thunderbolt and lightning - very very frightening me Gallileo, Gallileo, Gallileo, Gallileo, Gallileo Figaro - magnifico But I'm just a poor boy and nobody loves me He's just a poor boy from a poor family Spare him his life from this monstrosity Easy come easy go - will you let me go Bismillah! No - we will not let you go - let him go Bismillah! We will not let you go - let him go Bismillah! We will not let you go - let me go Will not let you go - let me go (never) Never let you go - let me go Never let me go - ooo No, no, no, no, no, no, no - Oh mama mia, mama mia, mama mia let me go Beelzebub has a devil put aside for me for me for me So you think you can stone me and spit in my eye So you think you can love me and leave me to die Oh baby - can't do this to me baby Just gotta get out - just gotta get right outta here Ooh yeah, ooh yeah Nothing really matters Anyone can see Nothing really matters - nothing really matters to me Anyway the wind blows... Now you're messin' with a son of a bitch!
Nazareth Vuokatin Katinkullassa 15.4.2005. Lähtölaskenta on alkanut. |
Squierrel 10.02.2005 13:09:09 | |
---|
Vaan eihän tosta raakakäännöksestä mihinkään oo, eihän sitä voi ees laulaa. Tässois oikeemmalla rytmillä ja loppusoinnuilla ryyditetty viilattu versio: MANSELAINER RAPSORJA Onks tää ny totta? Vai kuvittelenks mää vaan? Jouruim maavvyäryyn Turha rupee om poraamaan Katonnynnääs Niin kyä sää sen sitten näät Oon köyhä jätkä, ei tarttev välittää Oov vähän niij ja näin, pätkittäin, ylöspäin, alaspäin Vähäv vaikka vihmoo, ei sen nokon nuukaa oo ei oo Äitee, mää tapoin sen ammuin kuulan ohimoon pistij jätkän kalmistoon Äitee, soli nääs nuari viä Mää laskin siitä ilmap pihalle Äitee, emmää sua meinannup poruuttaa Jos huamena en kotio ehkä tuukkaan soromnoo, soromnoo ei sennynniivväliä oo Sisso! Som myähästä ny Vähäm pukkaa holotnaa koko roppaa kolottaa Jätkät, se om moro Som menoo ny Tarttee lähteek kerta tultiih hakemaan Äitee, nymmua kai viärääl lusimaan Ois olluk kai mut tekemäti jättääp paree Pellistä pöytäkiakkopelin äijät on Juti hei, Juti hei, pelattasko vähän kiakkoo? Ukkosta ja salamaa, vähä palio kamalaa, nääs! Alatalo, Alatalo Alatalo, Alatalo Alatalo Leskinen ja Coitus Int Oon köyhä jätkä ei musta kekään tykkää On se niin köyhä ja köyhä on sen äitee Eiksenny vois lähettääk kotio? Niij ja näin, pätkittäin, voinks mää mennä jo? Juu ei nääs - sua – nym mihkääm päästetä –päästäkää! Juu ei nääs - sua mihkääm päästetä – päästäkää! Juu ei nääs - sua mihkääm päästetä – päästäkää! Mihkääm päästetä – päästäkää! Ei me päästetä – päästäkää! (Ei me kyä päästetä sua yhtääm mihinkään) Juu ei, juu ei, juu ei, juu Voi jumalaare, jumalaare, tarttis päästä menemään Kai Perkeleellä jo piruv virka mua vartoo vartoo vartoo Sää sit meinasit niinkuv vaan kusasta silmään Sää sit meinasit tempastap puukolla selkään Joo varmaan Niin kai sää luulit varmaan Mun tarttee ny Mun tarttee lähtee nym meneen Juu ei, juu ei Ei sen nokon nuukaa Kyä sen tajuaa Ei sen nokon nuukaa Sen nyn nokon nuukaa ei oo Vähäv vaikka vihmoo "Squier is the Epiphone of guitars." |
Planetist 15.02.2005 10:34:30 | |
---|
Plussankin annoin. --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
Tuomas 15.02.2005 10:46:06 | |
---|
Olen sanaton. Aivan mahtava. Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
Kristallipallo |
Tellervo 15.02.2005 10:49:48 | |
---|
Ihan loistavaa!! Minimumo. "Ja tosta himosta, kyä mä tiedän joo." - Vanttera |
leka 15.02.2005 10:51:50 | |
---|
mahtavata... *kumartaa* JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
fox 15.02.2005 10:54:38 | |
---|
Ihan loistavaa!! Allekirjoitan..*taputtaa* Mutta "rapsoria" ilmajjiitä.. ;) |
Fortune 15.02.2005 11:00:56 | |
---|
Hengästyin. Vaikken kieltä ymmärräkään :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Kuuntele Demoa! |
ganesha 15.02.2005 15:36:48 | |
---|
jätkähän vois vaikka lopettaa päivätyöt! magnifico! "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
"rapsoria" ilmajjiitä.. ;) Tuota hetken aikaa harkitsin,. Mutta selailtuani Tampereenkiälen sanakiriaa päädyin käyttämään j:tä, koska se korvaa d:n. J jätetään pois silloin, kun kantakielisessä sanassa on j, eli sesim sanassa "kiria". Tää saattaa olla läntisen murrealueen (tukinuittotunnelin länsipuolen) tapa. Mut emmää näitä hommia lopeta. Tästäkään ei kukaan oovviä pennil latia maksanu. "Squier is the Epiphone of guitars." |
Tellervo 16.02.2005 10:55:34 | |
---|
Mut emmää näitä hommia lopeta. Tästäkään ei kukaan oovviä pennil latia maksanu. Ookko pyytäny? Pyyäppä joltain. Tää on niin loistava että pissin housuuni. Ainoa ongelma on se, miten voin enää kuunnella alkuperäisteosta pokalla vapun keikalla. Minimumo. "Ja tosta himosta, kyä mä tiedän joo." - Vanttera |
Pelsi 17.02.2005 00:38:46 | |
---|
Uskomatonta. Kunnioitan sinua. "Kiakko! Kiakko!" Kalamies #3 >-)))> |
noir 17.02.2005 12:18:20 | |
---|
Opetelkaa ny luistelee! Jumalattomat naurut. Tuossa viilatussa versiossa on joitakin sanoja, joiden tamperelaisesta kirjoitusasusta olen hieman eri mieltä, mutta pieniä kiäli-eroja taitaa esiintyä puhujittain. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus. |
Von Härskiburg 21.02.2005 22:02:06 | |
---|
Ei jumankauta tää on parhautta! Ei kyllä Bohemian Rhapsodya pysty enää vakavin naamoin kuuntelemaan. Life feeds on life. |