Pelsi 01.11.2004 19:18:52 | |
---|
Virheitähän soitossa tuli, mutta niistä vähät välitän. Juurikin näin. En mennyt seuraamaan mitään klassista konserttia tai oopperaa, vaan rock-keikkaa. Virheitä tuli, äijät eivät soittaneet kuten levyllä, entä sitten? Minulle riitti että siellä tosissaan oli James, Kirk ja Lars. "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. "
-Viidakon sanonta |
Explorer 08.11.2004 18:42:58 | |
---|
Minulle riitti että siellä tosissaan oli James, Kirk ja Lars. Tuolla tavoinhan Metallica rahansa nykyään tienaakin, kun faneille riittää vain se, että kyseessä on Metallica. Sillä ei niinkään ole väliä, onko uusi musiikki edes välttävää (St.Anger) tai viitsitäänkö keikalla edes yrittää tsempata sen soiton kanssa. This fractal illusion burning away all structure toward the obscene. |
kingdom 14.11.2004 16:51:13 | |
---|
Kannattaa miettiä onko soitto todellakin niin ala-arvoista ettei keikasta voi nauttia. Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa! |
MV 14.11.2004 22:16:26 | |
---|
Kannattaa miettiä onko soitto todellakin niin ala-arvoista ettei keikasta voi nauttia. Tässä on kaikki sanottu niin tiiviisti ja hyvin kuin vain voi, plussan sait. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
sirdickyj 16.11.2004 09:47:59 | |
---|
Kannattaa miettiä onko soitto todellakin niin ala-arvoista ettei keikasta voi nauttia. Ootas, mietin hetken...oli! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
pehko 04.01.2005 13:41:08 | |
---|
Eihän ne mitään Malmsteeneja oo No hoho! Kukapa nyt haluaisikaan olla..... =D Ja mitä näihin joihinki kommentteihin tulee, niin yhdyn niistä moniin: Lars on paska rumpali. Osaa tyyliin peruskompin. Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
skebailija 06.01.2005 13:07:12 | |
---|
Kyllä täytyy sanoo et on jätkiltä tatsi kadonnu. mun mielestä pitäis kyllä omat biisit osaa silleen ettei kokoajan kämmää. ei iso keikka oo mikään helvetin pelleily tilaisuus!! Enemmän kunnon turpaanvetoa ja vähemmän nyplimistä |
MV 07.01.2005 00:05:49 | |
---|
Kyllä täytyy sanoo et on jätkiltä tatsi kadonnu. mun mielestä pitäis kyllä omat biisit osaa silleen ettei kokoajan kämmää. ei iso keikka oo mikään helvetin pelleily tilaisuus!! Minulla oli ainakin helvetin hauskaa vaikka virheitä olikin sitten niin vitusti! Yksi ikimuistoisimpia hetkiä elämässäni tähän mennessä. Jos ne niin paskoja sitten on niin voi jäädä kotiin katsomaan liveshittiä... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
suolintu 22.01.2005 21:07:00 | |
---|
No missäköhän ne niitä virheitä teki?? Sooloissa nyt joitakin, mut esim jump in the fire kulkee komeasti. Itse nautin keikasta ja varmasti menen toistekin jos tilaisuus tulee. |
Jacomies 22.01.2005 23:09:17 | |
---|
Mitä wittua!? Siis onko joku oikeasti sitä mieltä, että pojat tekivät niin paljon virheitä, ettei keikasta voinut sen takia nauttia??? Siis kyllähän Lars tekee virheitä levyilläkin eikä kukaan fani siitä häiriinny. Nyt ei ole kysymys mistään Steve Gadd:in opetusvideosta, vaan stadiontykityskeikasta. Stadionkeikkojen pointti on yleinen hurmos sekä bändin ja yleisön välinen yhteys. En ymmärrä miksi kukaan metronomimasturboija ylipäätään vaivautui paikalle... Se on sinun mielipiteesi - totuus on tämä |
Jubi 25.01.2005 09:58:05 | |
---|
No on se nyt ihme, kun ei jengi tajua! Keikalla OLI hyvä meininki, Metallica oli kiva nähdä (taas) livenä! MUTTA sen tasoiseksi bändiksi se mokaili liikaa ja ainakin mua nauratti koko touhu ko. kohdissa. -En myöskään harrasta sooloseksiä metronomin tai minkään muunkaan musiikkivälineen kanssa. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
phiit 26.01.2005 10:37:19 | |
---|
MUTTA sen tasoiseksi bändiksi se mokaili liikaa ja ainakin mua nauratti koko touhu ko. kohdissa. Laskitko kaikki mokat vai mistä taulukosta katsot että "nyt mentiin rajapyykin yli"? Itse nautin keikasta suunnattomasti ja virheet kuuluu elämään! Would You?
www.below-me.com |
Jubi 28.01.2005 16:52:48 | |
---|
No itse asiassa se rajapyykki oli se, kun en ole mikään rockpoliisi, mutta minäkin kiinnitin jossain vaiheessa huomiota jätkien mokailuun. Ennemmin lasken olevani juuri se tyyppi, joka usein miten keikkojen jälkeen sanoo muille, että "Hei, hyvä fiilis, mitä sit jos joku tahti meni persiilleen". Nyt siis kuitenkin näin päin. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
thrashmetallisti 31.01.2005 21:20:39 | |
---|
Mä en kyllä ymmärrä mitä tarkoitetaan näillä lukuisilla virheillä, kun itseltä löytyy tuo keikka äänitteenäkin ja en huomaa mitään ylitsepääsemättömiä kämmejä... Jotain pientä mitä lähes joka bändillä on joka keikalla löytyy, mutta ei mitn suurta. Voisiko joku valaista että mistä biisistä ja missä kohdassa niitä "ylä-astethrashbändi"-kämmejä löytyy. Thrash till death! |
tukke75 08.02.2005 20:36:55 | |
---|
Todellakin, kertokaa nyt minkä takia jaksatte napista?!?!?!? |
Todellakin, kertokaa nyt minkä takia jaksatte napista?!?!?!? No vittu ku vittu hammett käyttää niinku vittu wahia ja sitku vittu kukaan ei vittu käy arvostelee mun demoja demostudios nii vittu! Mactep - Intro Golgotha |
tukke75 09.02.2005 23:32:23 | |
---|
mee hoitoo:D |
Jormaz 10.02.2005 00:24:13 | |
---|
mee hoitoo:D Metallica-napisijat ovat tehneet musta hermoheikon :) Mactep - Intro Golgotha |
tukke75 10.02.2005 12:56:24 | |
---|
emmää oo metallica napisija!!!! |
Jormaz 10.02.2005 23:38:46 | |
---|
emmää oo metallica napisija!!!! En mä sitä tarkottanutkaan, me ollaan tässä asiassa samalla puolella. Vituttaa se kun teinivuosien sankareita lyödään ku vierasta sikaa. Mactep - Intro Golgotha |