Aihe: Istanbul alchemy a.r.t lautassetti. 1 2 | |
---|---|
![]() 08.02.2005 16:01:59 (muokattu 08.02.2005 16:14:40) | |
Mitä ootte mieltä,nää ois melkeinpä ainut mahollisuus ja hinta ei todellakaan päätä huimaa 295€ setti sis. 14"hh, 16"crash ja 20"ride+lautaskassi,kosken musiikki joensuu. Ja jos laajennus olisi miellessä niin 18"crash 110€. Tulisivat moposetin lisukkeeksi,7a nyloneilla soitettavaksi. Musiikkityyli kovimmillaan Black Sabbathia. Pistäkää arvioita! Ostin joskus pari vuotta sitten Istanbul Alchemy A.r.t.- crashin 18" ja haitsun. Crash on hintaansakin nähden todella hyvä ja soi hyvin. Lyön aika lujaa ja vaadin että pelti soi tarpeeksi ja siististi. Crash maksoi (en edes muista) jotain 180€ ja oon siis todella tyytyväinen. En vaihda enkä myy sitä ikinä. Mutta sitten: Tämä haitsu on aika tönkkö. Se on paksuhko ja pitää aika kolkkoa ääntä. Sitä olen vaihtamassa ensi tilassa toiseen kun löydän jonkun mieleisen, esim Sabianilla on kivaäänisiä ja loistotatsisia. Kyllähän tuo ostamasi setti on halpa mutta laaduton. Minäkin olen kuullut että ko. ride on roskaa ja siitä 16" crashista en tiedä. Haitsun arvostelinkin jo... Peltikassi on tosin hyödyllinen ;) Mutta kyllähän niillä tuolla hinnalla vääntää varmasti paremman puutteessa. Ja kaikkihan on kiinni vain siitä mitä sinä haluat tai vaadit. Ko. settikin on monille rumpalisteille tod. hyvä ja ajaa täysin tarkoituksensa. Ja jos rahallisista syistä teit ratkaisun niin vaativampaa tarvitessasi sijoitat joskus sitten enemmän. Se crash kiinnostas kokeilla, onko hyvä niinkuin mulla se 18". Mutta soittoiloa... | |
![]() 08.02.2005 16:09:42 | |
tikulla silmään sitä joka vanhoja kaivelee! ei allekirjoitusta | |
![]() 08.02.2005 17:12:51 | |
Ostin joskus pari vuotta sitten Istanbul Alchemy A.r.t.- crashin 18"...Crash on hintaansakin nähden todella hyvä ja soi hyvin..Crash maksoi (en edes muista) jotain 180€ ja oon siis todella tyytyväinen. En vaihda enkä myy sitä ikinä. Minä metsästelin jo pidemmän aikaa ittelleni uutta crash/ride -ratkaisua. Krässikomppaamiseen siis. Kävin tyypittelemässä koko Helsingin puodeista löytyvät valikoimat Sabianilta, Zildjianilta, Istanbulilta, Meililtä ja jopa pari Staggia. Ei vaan löytyny mieleistä. Vaan kuinka ollakaan Musamaailmassa törmäsin 18'' Pro A.R.T -crashiin ja olin myyty. Just sitä mitä olin hakenut ja maksoi... kokonaisen satasen kun olin varautunu nelinkertaiseen summaan!! Eli ei se hinta todellakaan loppupeleissä ihan kaikkea ratkaise. I'm a gooner | |
![]() 08.02.2005 17:54:35 | |
Minä metsästelin jo pidemmän aikaa ittelleni uutta crash/ride -ratkaisua. Krässikomppaamiseen siis. Kävin tyypittelemässä koko Helsingin puodeista löytyvät valikoimat Sabianilta, Zildjianilta, Istanbulilta, Meililtä ja jopa pari Staggia. Ei vaan löytyny mieleistä. Vaan kuinka ollakaan Musamaailmassa törmäsin 18'' Pro A.R.T -crashiin ja olin myyty. Just sitä mitä olin hakenut ja maksoi... kokonaisen satasen kun olin varautunu nelinkertaiseen summaan!! Eli ei se hinta todellakaan loppupeleissä ihan kaikkea ratkaise. Minähän sanoin, saakutti..!! :)Kyllä minä kaiken tiedän.. hehe! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)