Aihe: Istanbul alchemy a.r.t lautassetti.
1 2
moderndrummer88
08.02.2005 16:09:42
tikulla silmään sitä joka vanhoja kaivelee!
ei allekirjoitusta
ultra
08.02.2005 17:12:51
Ostin joskus pari vuotta sitten Istanbul Alchemy A.r.t.- crashin 18"...Crash on hintaansakin nähden todella hyvä ja soi hyvin..Crash maksoi (en edes muista) jotain 180€ ja oon siis todella tyytyväinen. En vaihda enkä myy sitä ikinä.

Minä metsästelin jo pidemmän aikaa ittelleni uutta crash/ride -ratkaisua. Krässikomppaamiseen siis. Kävin tyypittelemässä koko Helsingin puodeista löytyvät valikoimat Sabianilta, Zildjianilta, Istanbulilta, Meililtä ja jopa pari Staggia. Ei vaan löytyny mieleistä. Vaan kuinka ollakaan Musamaailmassa törmäsin 18'' Pro A.R.T -crashiin ja olin myyty. Just sitä mitä olin hakenut ja maksoi... kokonaisen satasen kun olin varautunu nelinkertaiseen summaan!! Eli ei se hinta todellakaan loppupeleissä ihan kaikkea ratkaise.
I'm a gooner
Cimble
08.02.2005 17:54:35
Minä metsästelin jo pidemmän aikaa ittelleni uutta crash/ride -ratkaisua. Krässikomppaamiseen siis. Kävin tyypittelemässä koko Helsingin puodeista löytyvät valikoimat Sabianilta, Zildjianilta, Istanbulilta, Meililtä ja jopa pari Staggia. Ei vaan löytyny mieleistä. Vaan kuinka ollakaan Musamaailmassa törmäsin 18'' Pro A.R.T -crashiin ja olin myyty. Just sitä mitä olin hakenut ja maksoi... kokonaisen satasen kun olin varautunu nelinkertaiseen summaan!! Eli ei se hinta todellakaan loppupeleissä ihan kaikkea ratkaise.

Minähän sanoin, saakutti..!! :)Kyllä minä kaiken tiedän.. hehe!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)