Aihe: Oman bändisi nimi?
1 2 3 4 534 35 36 37 38
Dr.El
28.01.2005 00:41:56
Joo pändin nimi on Hollowfear ja tyyli on...bluesasennemättöä...tai jotain semmosta...ja vähä progea seassa...
Nimeen ihan tyytyväinen.
Revolution I$ My Name
Black widow
28.01.2005 08:00:10

Crow

Soitetaan jotain rockin tapaista höystettynä joillakin metallielementeillä. Nimi ei rajoita mitään eikä lukitse tiettyyn kategoriaan.
Lisää tilaa!Mua AHISTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mankelikissa
28.01.2005 10:17:12

Shade Empire - Vedettiin ennen demon tekoa hatusta. Nimenä paskempi kuin pökäle, mutta saa luvan kelvata.
Mormegil
28.01.2005 11:27:15

goresoaked- nimi kuvailee musiikkia hyvin, siis nopeaa blästigorebrutaldeathia

northworld- tämä nyt on ok, kun ei sitä vaihtaakkaan viitsi.. eli siis melodinen metalli on kyseessä.
"asshole spread wide, soaked in my urine" goresoaked-teaching a retard to play
Herra Rapu
28.01.2005 11:27:43

Japani Kansa.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Tuliukko
28.01.2005 12:48:55
UnleasHer = tunnelmointimetallia raskaalla otteella syntikoiden kera. Esikuvina ovat Dimmu Borgir, The Kovenant ja Kotiteollisuus! http://unleasher.tk
Minä en tykkää viinasta mutta viina tykkää minusta!
JuniperThree
28.01.2005 12:57:48
Veteenpiirretty=Hidastempoista ja tunnelmallista jylinää. Nimi voisi olla parempikin, tuo on vähän kliseinen.
Beowulf
28.01.2005 13:03:44
Grendel.

Siinähän se, lyhyt ja ytimekäs.
*Ei hyvää päivää*
juhopetteri
28.01.2005 13:12:10
Taistelukala on bändin nimi, ja soitetaan "hellyttävää ramopoppia":)nimi sopii ku nenä päähän.
toisen bändin kanssa soitetaan incubus henkistä hieman grungehtavaa hardrokkia, mutta nimi on hakusessa vielä:)
Born to lose Live to win
juhopetteri
28.01.2005 13:15:50
Theater of Pain
Puhtaasti vain ja ainoastaan työnimi! :P Theater tulee Dream Theaterista, Pain tulee Pain of Salvationista. Ajan myötä keksitään varmaan kunnon nimikin.

eikös theater of pain niminen orkesteri mellasta jo jossain maailmalla?..voi olla, että olen väärässä. tai sitten olen vaan kuullut teidän bändistä, voiko olla mahdollista?:)
Born to lose Live to win
Late_
28.01.2005 13:42:22
eikös theater of pain niminen orkesteri mellasta jo jossain maailmalla?..voi olla, että olen väärässä. tai sitten olen vaan kuullut teidän bändistä, voiko olla mahdollista?:)

Ei ole kyllä mahdollista, että se meiän bändi on! :D En kyllä oo ton nimisestä kuullut, mutta hyvinkin todennäköistä että sellanen on. Kai sitä vois alkaa tosissaan miettimään jotain "kunnon" nimee :)
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" 1.Kor 11:14
Jackson Dinky
28.01.2005 14:03:06 (muokattu 28.01.2005 14:04:01)
Ei vittu, meiän bändil ei ees oo nimeä vaikka ollaan jo 9kk soitettu.. Vähän nihkeetä... kategorioimatta enempää metallia soitetaan. Meillä on kuitenkin saman porukan sisällä myös tämmöinen koveri-bändi, jolla soitetaan kaikennäköistä rokista heavyyn motoristeille näiden bileissä. Tääki projekti on nimetön. Siis kaksi nimetöntä bändiä käytännössä, onha tää ykl säälittävää.. Saa tarjota apua nimen keksimiseen jos haluaa, vika on siinä, että mielipiteet ovat kovin kaukana toisistaan.

Meidän bändillä oo nimeä vaikka 2 vuotta pian soitettu -.- edit: ynkkä bodom ensiferumia väännetään naama irvessä. ;)
Jau jau!
Viceroy
28.01.2005 16:45:44

The Trapeze - Rockpunkmetalproge, sellainen sillisalaatti, että paketin kasassa pitäminen vaatii trapetsilla riekkumiseen verrattavissa olevaa tarkkuutta ja keskittymistä.Eli aika onnistunut valinta.

Mutta yksi Trapezehan on jo levyttänyt....bändissä soitti mm. entinen Judas Priest -rumpali Dave Holland.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
sellisti
28.01.2005 16:57:28

Ettet sotkisi Mötley Crüen Theatre of Pain -albumiin..?
"Eli,oletteko huomanneet orkesterissa soittaessanne eri stemmojen käyttäytymiseroja. Esim. sellistit notkuu ja lorvii siellä ja suurinpiirtein nukkuvat siinä pultissaan" -nammi, muusikoiden.net
Kapane
28.01.2005 21:28:16

Archetype HD -Alt.-,Rock-,Core-, Heavy-,Emotional-, Trash-,Über-,Pop-,Electro ja Harley Davidsonmetallia.
sellisti
28.01.2005 23:26:30
Archetype HD -Alt.-,Rock-,Core-, Heavy-,Emotional-, Trash-,Über-,Pop-,Electro ja Harley Davidsonmetallia.

Siinäpä täsmällinen tyylikuvaus.
"Eli,oletteko huomanneet orkesterissa soittaessanne eri stemmojen käyttäytymiseroja. Esim. sellistit notkuu ja lorvii siellä ja suurinpiirtein nukkuvat siinä pultissaan" -nammi, muusikoiden.net
mg
29.01.2005 11:31:46

Eradication

Hewiä soitetaan. Olen tyytyväinen nimeen. Sopivan vaikea jurrissa ja siitä saa helposti "hauskan" väännökseen.
http://www.eradicationband.net
Waldemar O Toy
29.01.2005 14:53:29
The Mullets-niminen rokkiprojekti oli joskus, tollanen poppoo vaan vissiin jo maailmalla liikkuukin.
Sitten on tietysti tuo Kapteeni Hurja, joka siis oli/on(ei varmaa tietoa) suomenkielinen merirosvohevibändi varmaan hieman Running Wild-hengessä. Nyt pitäs kuulemma johonkin Misfits-mättöön ruveta seuraavaksi. Tai ehkä se jää taas vaan puheeksi.
"Time´s never wasted when you´re wasted all the time"
S.i.r.
29.01.2005 15:03:20
Niin mikä se on?

Spirit Disease.

oletko tyytyväinen siihen?

No jaa. En mä tiedä. Se oli väliaikaiseksi tarkoitettu nimi, joka sitten vaan jäi käyttöön. Nimi on mikä on, musiikki puhukoon puolestaan.

Kuvaako nimi musaa mitä soitatte mielestäsi?

Ehkääääääääää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)