Aihe: laulukamojen hankinnasta
1
Oswaldo
14.01.2005 14:03:20
Meidän bändi soittelee lähinnä omaksi ilokseen ja käy keikalla ehkä pari kertaa vuodessa yleisömäärän ollessa noin 50. Yleinen hokema on, että kannattaa hankkia laadukkaita merkkejä ja välttää halpiksia.

Onko kokemuksia halvoista merkeistä, kuten Behringer, Alto tms? Www.thomann.fi sivuilla on lisää halvoiksi luokiteltuja laitteita mutta ainakin osa on itselleni aivan tuntemattomia.

Mitäs sanotte, sopiiko meidän omaan rimputteluun halpismerkit vai suositteletteko joka tapauksessa merkkituotteita? Joskus neuvotaan ostamaan merkkituotteita käytettynä mutta ei niitä kovin paljon liikenteessä ole ja vanhoistakin pyydetään aikas suolaisia hintoja. Mikä huono puoli halpiksissa on - ei kestä vai ääni huono??
Khadar
15.01.2005 18:37:42
Itse ostin viikko sitten Alton vermeet. Kaks Elvis 12 A kaiutinta ja L-16 mikserin. Piuhojen kanssa hintaa tuli 850 euroa ja kaupan päälle tuli joku 75 euron arvonen ristiinkytkentäri mööpeli. En itse tiedä PA kamoista mitään, eikä kaveripiirissäkään ole asiantuntijaa niin aattelin, että ostan vaan jotkut. Joku oli täällä kehunut noita kaiuttimia. Mulla ei siis ole juurikaan vertailunkohdetta muihin merkkeihin tai kokemuksia laitteiden keston kannalta, mutta mielestäni noi ihan hyvät vermeet on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)