_COB_ 06.01.2005 18:18:54 | |
---|
Eli, kaikki tätä skebakkoo (Esp LTD KHV-MMV) soittaneet vois antaa vähän infoo kyseisestä mallista. Oon kuullut mallin olevan hyvä, mutta en oo vielä päässy sitä testailemaan kun ne on kaupoista loppu! After my signal, Lets unleash the GUITAR-hell!! |
Jackson Dinky 06.01.2005 18:25:40 (muokattu 06.01.2005 18:27:00) | |
---|
Kokeilin sitä kesällä hesan musamaailmassa ja aika muovisen tuntunen ja kaulapainonen. Kaippa siihen varmaan tottuu ku soittelee. Tai sitten mä vaan en oo tottunu pitämään kädessä stratoa kummosempaa kitaraa ;) edit.Eihän se kitara ihan susi oo kyllä sillä soittelee kun on tottunu siihen kaulapainoisuuteen. Tiedä sit 04-mallia siinä kuulemma vähän balansoitu keppiä. Soittelin 03-mallilla. Jau jau! |
Kampuzzjeah! 06.01.2005 18:48:47 | |
---|
minulla on KHV MMV-03 johon oon vaihtanu EMG 81 ja 85. ja kaulapainoisuuden takia siirsin hihnatapin yhteen kaulan kiinnitysruuviin. Minä olen ollut ihan tyytyväinen tähän keppiin. edellinen kirjoitus ei välttämättä pidä paikkaansa. |
Laareppi 06.01.2005 19:31:33 | |
---|
Oon Musamaailmassa kauan ja hartaasti testaillu näitä Ltd:n RR-malleja... (KHV-MMV 04, MMV SN, MMV BO) Mielestäni MMV SN on paras. Siinä on liimakaula (set neck), lisenssifloikka ja EMG-HZ:t. Ja parhaat grafiikat (kaulakin maalattu). Ominaisuuksillahan ei nyt niin hirveesti oo väliä, mikä vaan itelle tuntuu parhaimmalta. Kaikki kolme ovat jonkin verran kaulapainoisia, mutta soitto sujui SN:llä parhaiten. Ovat nuo muutkin kelpo keppejä, mutta sun pitäis itse vaan mennä kokeilemaan ja sen perusteella päättää. Mielestäni toi KHV on ylihintainen noihin muihin verrattuna, siinä on mielestäni rumimmat grafiikat ja Duncan Designit (joita itse suuresti vihaan!). Mutta sujuu soitto silläkin. Minkä tahansa ottaisin, olisi EMG:n 81/85 -setti paikallaan. Yksinkertainen ratkaisu kaulapainoisuuteen on nahkasträppi! Estää tehokkaasti kitaran luiston, mutta voi niitä tappejakin alkaa siirrellä jos siltä tuntuu. |
Kampuzzjeah! 06.01.2005 19:45:57 (muokattu 06.01.2005 19:46:17) | |
---|
mistä puusta nämä Sn ja Bo on tehty?vai onko se samaa ku tässä MMV:ssä eli lehmusta. edellinen kirjoitus ei välttämättä pidä paikkaansa. |
Ziggy Bubba 06.01.2005 20:01:42 | |
---|
Aina ihmetellyt tuota kaulapainoisuus juttua.. Mulla on itellä SG joka on aika k-painoinen, mutta ei se kyllä haittaa kunhan pitää siitä kaulasta kiinni.. Mää ainakin yleensä teen niin :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
Laareppi 06.01.2005 23:48:07 | |
---|
|
toxic 07.01.2005 01:09:04 | |
---|
Suosittelen edelleen sitä nahkasträppiä! =) Nahka"sträp" Hmmmm... |
Juunas666 07.01.2005 02:50:07 | |
---|
Mielestäni MMV SN on paras. Siinä on liimakaula (set neck), lisenssifloikka ja EMG-HZ:t. Ja parhaat grafiikat (kaulakin maalattu). Ominaisuuksillahan ei nyt niin hirveesti oo väliä, mikä vaan itelle tuntuu parhaimmalta. Kaikki kolme ovat jonkin verran kaulapainoisia, mutta soitto sujui SN:llä parhaiten. Ovat nuo muutkin kelpo keppejä, mutta sun pitäis itse vaan mennä kokeilemaan ja sen perusteella päättää. Mielestäni toi KHV on ylihintainen noihin muihin verrattuna Olen aivan samaa mieltä. SN on mun mielestä vielä parempi kuin KHV MMV ja on satasen halvempikin! Itse ostan myös tämän vuoden puolella ton SN:än... =) |
Kampuzzjeah! 07.01.2005 12:39:05 | |
---|
jos itse saisin valita uuden niin ottaisin ehdottomasti tuon jossa ei ole floikkaa!! vittumainen virittää ym.kysympä nyt täällä että miten se floikka blokataan? Jos täällä yksikään osaa soittaa kitaraa paremmin kuin minä niin.........se ei ole mikään ihme. |
Laareppi 07.01.2005 12:48:34 | |
---|
Nahka"sträp" Hmmmm... eiks kuulostakki katu-uskottavalta =P jos itse saisin valita uuden niin ottaisin ehdottomasti tuon jossa ei ole floikkaa!! vittumainen virittää ym.kysympä nyt täällä että miten se floikka blokataan? itellä ainakin tulee floikkaa käytettyä. viritys on tuskaa, totta, mutta lukkojen ansiosta ei tarvii usein viritellä. ja voihan sen kammen ruuvata pois siitä... toisaalta ei se BO:n string-thru oo yhtään hassumpi... |
ittelläni on tollane mmv ja oon ollu tyytyväinen sihhe mutta jos mättöä kaipaat ja sulla on alle 50 vattine paska vahvari ni unohda mätöt, mikit ei vaa joteki anna sitä säröö?itteki jouduin hankkii 50 wattise ibanezi ?????? |
toxic 09.01.2005 02:23:47 | |
---|
ittelläni on tollane mmv ja oon ollu tyytyväinen sihhe mutta jos mättöä kaipaat ja sulla on alle 50 vattine paska vahvari ni unohda mätöt, mikit ei vaa joteki anna sitä säröö?itteki jouduin hankkii 50 wattise ibanezi Ei perkele, saat plussan... :ADSF JA BANNIA >:| |
Fromi 25.12.2006 18:29:31 | |
---|
itte olen myös ostamassa kyseistä keppiä. mitä nyt sitä musamaailmas kokeillu ni tuntuu hyvältä, mutta ainoo asia ihmetyttää on toi vire, että pysyykö se hyvin vaikka vibralla vääntelee?, pitääkö ne lukot vireen hyvi?, en sitä vibraa oikee ehtiny kokeilla kaupassa :/ http://images.shopping.pathfinder.gr/14/0/0/8/5234030.jpg |
hullu_ukko 25.12.2006 19:14:12 | |
---|
itte olen myös ostamassa kyseistä keppiä. mitä nyt sitä musamaailmas kokeillu ni tuntuu hyvältä, mutta ainoo asia ihmetyttää on toi vire, että pysyykö se hyvin vaikka vibralla vääntelee?, pitääkö ne lukot vireen hyvi?, en sitä vibraa oikee ehtiny kokeilla kaupassa :/ Vire pitää aikansa aivan samalla tavoin kuin Original floikissa ja hyvissä lisensseissä, mutta kun metallit väsyvät alkaa vire heitellä kammetessa. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Fromi 26.12.2006 12:39:26 | |
---|
voiko sitten viedä tyylii huoltoo? että ne sais jotenki kiristettyä? tätä pitäis kummiski varmaa kysyy musamaailmas mutta kysyin nyt täältä. http://images.shopping.pathfinder.gr/14/0/0/8/5234030.jpg |
Hiku 26.12.2006 12:57:25 | |
---|
voiko sitten viedä tyylii huoltoo? että ne sais jotenki kiristettyä? tätä pitäis kummiski varmaa kysyy musamaailmas mutta kysyin nyt täältä. Jos itse talla alkaa väsymään, niin ei siitä sen jälkeen ole kuin verkon painoksi. Mutta jos tukipaalut tai lukkosatula alkaa heilumaan, niin ne saa tavallisilla kuusiokoloavaimilla/ruuvimeisseleillä kiristettyä itsekin. Ja suosittelen, että ei kannata viedä kitaroita esim. säädätykseen kauppaan, sillä siihen tulee pitkällä tähtäimellä uppoamaan kaameasti rahaa. Kannattaa opetella säädöt ja pikkukorjakset tekemään alusta asti itse. Kannattaa vaikka hankkia Suuri Kitarakirja, jossa on seikkaperäisesti neuvottu kuvien kera kaikki perussäädöt ja -korjaukset. That`s not talking, that´s mumbling! |
Fromi 26.12.2006 15:39:46 | |
---|
eikö se taida olla sillee että suurin osa noist floikka kitaroista vaipuu epävireeseen vibralla leikimisellä? itte ainaki ku oon kokeillu noit V-mallisia Jacksoneita ja ESP ni menny välil epävireeseen. http://images.shopping.pathfinder.gr/14/0/0/8/5234030.jpg |
Hiku 26.12.2006 16:41:58 | |
---|
eikö se taida olla sillee että suurin osa noist floikka kitaroista vaipuu epävireeseen vibralla leikimisellä? itte ainaki ku oon kokeillu noit V-mallisia Jacksoneita ja ESP ni menny välil epävireeseen. Riippuu floikasta, ainakin Original Floyd Rose, Schaller, Gotoh ja Ibanezin Edge, Edge Pro ja Lo Pro Edge -merkkiset tallat pitävät oikein säädettyinä vireen todella hyvin. That`s not talking, that´s mumbling! |
Hornanturska 26.12.2006 16:54:18 | |
---|
Ei perkele, saat plussan... :ADSF JA BANNIA >:| Sehän oli taattua allekirjoituslaatua! "...jos mättöä kaipaat ja sulla on alle 50 vattine paska vahvari ni unohda mätöt, mikit ei vaa joteki anna sitä säröö?itteki jouduin hankkii 50 wattise ibanezi" - MEGA_DETH |