Aihe: Day Eleven
1
mira.
07.01.2005 20:33:12

Moi kaikki muusikonplantut ja muutkin,

suokaa anteeksi pieni mainos, mutta yhtye on ehdottomasti kuulemisen arvoinen, joten tästä lähtee:

SINKULLA SISÄÄN!

Day Eleven tarjoaa hyvän musiikin ystäville ilmaisen keikan Tampereen
Yo-Talolla (K-18.) torstaina 13.1.2005. Keikka taltioidaan.

Pieniä reunaehtoja on toki ystävyydessäkin; käy ostamassa
vapaavalintaisesta levykaupasta Day Elevenin Lost My Love-sinkku (GB Fam) ja olet tervetullut seuraamaan Day Elevenin ja The Bodyn keikkaa Yo-talolle ilman pääsymaksua (4e). Sisäänpääsysi varmistat säilyttämällä kuitin ostoksestasi ja esittämällä sen Yo-talolle tullessasi.

www.day-eleven.com
Rattata
07.01.2005 20:48:20
Olen kerran nähnyt livenä. Mm...ei oikein minuun napannut. Osasyyksi voidaan varmaankin laittaa paskat soundit, paikasta johtuen. Mieleeni jäi kyllä Britneyn Toxic -coveri, joka oli varsin hauska. Mutta kuunnellaa ja kattellaan.
"Mähän oon koko ajan tienny että sä oot susi oddin vaatteissa." - Tellu
Bonham
07.01.2005 20:49:59
Olen kerran nähnyt livenä. Mm...ei oikein minuun napannut. Osasyyksi voidaan varmaankin laittaa paskat soundit, paikasta johtuen. Mieleeni jäi kyllä Britneyn Toxic -coveri, joka oli varsin hauska. Mutta kuunnellaa ja kattellaan.

Jaa, no mulle kolisi kyllä lujaa... hyvää rokkia!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
sellisti
08.01.2005 21:29:40
Veli on kertonut paljon tästä bändistä, koska hän soitti rumpuja kitaristi-Matin edellisessä bändissä (Mentalage) Savonlinnassa.

Hyvältähän tuo sinkkubiisi kuulosti.
"Eli,oletteko huomanneet orkesterissa soittaessanne eri stemmojen käyttäytymiseroja. Esim. sellistit notkuu ja lorvii siellä ja suurinpiirtein nukkuvat siinä pultissaan" -nammi, muusikoiden.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)