Aihe: Nettiradiot
1
jonnevaltonen
30.12.2004 14:03:34

Mitä nettiradioita ihmiset täällä yleensä kuuntelevat ? Normaali radio kun tuntuu suoltavan kuraa päivästä toiseen ja vielä kun Ylen Ykkönen vähentää jatkuvasti uudemman klassisen musiikin ohjelmistoaan, on tullut yhä useammin käännyttyä nettiradioiden/kanavien puoleen.

Itunes ainakin poppi/rokki puolella tuntuu toimivan aika mukavasti, mutta uuden klassisen musiikin kanavaa en ole oikein vielä löytänyt. Tällainen kuin ( http://www.live365.com/stations/ughridk ) on minulla aika lailla auki ja se onkin suht. mukava pläjäys, mutta tietäisikö kukaan löytyisikö pääsääntöisesti 1950-> modernia klassista musaa soittavaa kanavaa ?

AH, ja hyvää Uutta Vuotta 2005 kaikille!!
HEY!. That sample is 360 degrees out of phase!
Kemppilä
30.12.2004 22:06:44 (muokattu 30.12.2004 22:13:05)
www.taajuus.fi sieltä voi kuunnella änärjiitä ja sävelratioo ja jotakin kolmattakin.
Mutta eipä kyllä tule kuunneltua nettiratioita. YleX:ltäkin tulee vaan jotain Jou nigga west east side coast bling blingiä.
Iskelmä toosa on hyvä.

E:Miten tää muuten liittyy teoriaan? Mutta samapa tuo kun on vappukin tulossa..
www.evvk.fi
jonnevaltonen
30.12.2004 23:27:29 (muokattu 30.12.2004 23:46:08)

Eikös musiikin kuunteleminen kuuluu osana säveltämiseen ja musiikinteoriaan ?-) Lähinnä noita vakavan nykymusiikin kanavia olen tässä yrittänyt metsästää, tosin hiukka huonolla menestyksellä ja tämä foorumi nyt tuntui järkevimmältä paikalta kysyä asiasta..

E:Miten tää muuten liittyy teoriaan? Mutta samapa tuo kun on vappukin tulossa..
HEY!. That sample is 360 degrees out of phase!
kingdom
31.12.2004 03:17:07
Olisit kokeillu klassista aluetta. Siellä ne sekot on.
Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa!
Huevos
31.12.2004 12:15:40

onko niissä nettiradioissa muuten yhtä paska äänenlaatu kun vielä pari vuotta sitten? siis tyyliin jotain ra streamia, joka vasta jotain mp3 96kbp:tä?
Chii
01.01.2005 13:42:58

http://www.buumi.net

Buumissa nettiradio. Järkyttävää. En kyllä kuuntele itse koska en pidä nettiradioista mutta jos joku haluaa kuunnella niin.. x}
Come as you are.
Jumina5/6
02.01.2005 02:05:29 (muokattu 04.01.2005 04:58:46)
Etsikää winampilla:

Ainakin seuraavat soivat täällä:

Technicolor web of sound
-60-luvun psykedeliabiisejä.
Digitally imported - chillout
-chillout-elektroa, välillä vähän turhan listakamaa kylläkin.

Ja sillointällöin: www.blackmetalradio.com
-Nimi kertonee. Burzumista Borgiriin ja ...And Oceansiin. Plussana biisejä saa vaihdettua itse.

Ja kaikille hifisteillle: kyllä 96kb streamiakin voi kuunnella. (Ei aleta väittelemään tästä...)

EDIT: Niin joo, kysyttiinkin noita klassisia.... No, lukekaa vain eka lause...
"Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)