Aihe: Nettiradiot
1
jonnevaltonen
30.12.2004 14:03:34

Mitä nettiradioita ihmiset täällä yleensä kuuntelevat ? Normaali radio kun tuntuu suoltavan kuraa päivästä toiseen ja vielä kun Ylen Ykkönen vähentää jatkuvasti uudemman klassisen musiikin ohjelmistoaan, on tullut yhä useammin käännyttyä nettiradioiden/kanavien puoleen.

Itunes ainakin poppi/rokki puolella tuntuu toimivan aika mukavasti, mutta uuden klassisen musiikin kanavaa en ole oikein vielä löytänyt. Tällainen kuin ( http://www.live365.com/stations/ughridk ) on minulla aika lailla auki ja se onkin suht. mukava pläjäys, mutta tietäisikö kukaan löytyisikö pääsääntöisesti 1950-> modernia klassista musaa soittavaa kanavaa ?

AH, ja hyvää Uutta Vuotta 2005 kaikille!!
HEY!. That sample is 360 degrees out of phase!
Kemppilä
30.12.2004 22:06:44 (muokattu 30.12.2004 22:13:05)
www.taajuus.fi sieltä voi kuunnella änärjiitä ja sävelratioo ja jotakin kolmattakin.
Mutta eipä kyllä tule kuunneltua nettiratioita. YleX:ltäkin tulee vaan jotain Jou nigga west east side coast bling blingiä.
Iskelmä toosa on hyvä.

E:Miten tää muuten liittyy teoriaan? Mutta samapa tuo kun on vappukin tulossa..
www.evvk.fi
jonnevaltonen
30.12.2004 23:27:29 (muokattu 30.12.2004 23:46:08)

Eikös musiikin kuunteleminen kuuluu osana säveltämiseen ja musiikinteoriaan ?-) Lähinnä noita vakavan nykymusiikin kanavia olen tässä yrittänyt metsästää, tosin hiukka huonolla menestyksellä ja tämä foorumi nyt tuntui järkevimmältä paikalta kysyä asiasta..

E:Miten tää muuten liittyy teoriaan? Mutta samapa tuo kun on vappukin tulossa..
HEY!. That sample is 360 degrees out of phase!
kingdom
31.12.2004 03:17:07
Olisit kokeillu klassista aluetta. Siellä ne sekot on.
Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa!
Huevos
31.12.2004 12:15:40

onko niissä nettiradioissa muuten yhtä paska äänenlaatu kun vielä pari vuotta sitten? siis tyyliin jotain ra streamia, joka vasta jotain mp3 96kbp:tä?
Chii
01.01.2005 13:42:58

http://www.buumi.net

Buumissa nettiradio. Järkyttävää. En kyllä kuuntele itse koska en pidä nettiradioista mutta jos joku haluaa kuunnella niin.. x}
Come as you are.
sähkö
07.01.2005 12:37:31

Itse pääsin nettiradion aikakauteen vasta kuukausi sitten, mutta täytyy sanoa että loistava keksintö! Samojen mp3 ja CD levyjen kuunteleminen alkaa tympimään aina jossain vaiheessa.

WinAmpilla saa kanavat hyvin järjestykseen genren mukaan ja minä valitsen kanavat lähinnä genren perusteella.
Tällähetkellä soi joku blues kanava. Eilen kuuntelin jotain smoothjazz kanavaa ja edellisenä päivänä jotain metalli kanavaa. Hauska asema oli joku "All Rush radio" missä soitettaan pelkästään Rushia :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)