Aihe: SM PRO AUDIO sm pr 8 -etuaste
1 2
Daunt
05.01.2005 21:29:46
Törmäsin tollaseen rautaan googgelin avulla ja aattelinki, että onko kellään tietoa tai kokemuksia valmistajasta ja raudoosta ittestään. Hakkaisko etuasteillaan kenties BehrAltoPhonicit?

Ulkomaisilta foorumeilta lukemieni kommenttien perusteella ei pärjää edes Behringerille.
Dauntless -Death/Thrash Metal-
fmcruelty
06.01.2005 00:27:03
Ohhoo... Oisko tosiaan noin? Kovasti niiden sivuilla ainaki luvataan kaikki ja vähä yliki, mut niin toki tekee kaikki, jotka vähäkään tajuaa bisneksestä. :)

Uskaltaiskohan kokeilla tota?
Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä-
kurmo
06.01.2005 01:51:39
Ohhoo... Oisko tosiaan noin? Kovasti niiden sivuilla ainaki luvataan kaikki ja vähä yliki, mut niin toki tekee kaikki, jotka vähäkään tajuaa bisneksestä. :)

Jos rahaa on, niin mikä jottei. Kai siitä saattaa käytettynä jokusen kympin saadakin...
"En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy
Daunt
06.01.2005 11:53:59

Anna mennä, niin saadaan käyttäjäkokemuksia kotimaahan. Huomasitko sen hieman paremman version?
Dauntless -Death/Thrash Metal-
Rantsu
06.01.2005 12:03:13

Ajattele nyt: 8 etuastetta yhteensä alle 140€; eihän silloin yksi yksittäinen etuaste voi olla kovin laadukas. Esim. dbx:n Mini-Pre on saman hintainen, ja senkin laadusta ollaan vähintään kahta mieltä.

Osta mieluummin vaikka Behringerin halpa mikseri, saat varmastikin samantasoiset etuset ja vielä mikserin kaupan päälle!
"Ehke parempi mine kotona."
fmcruelty
06.01.2005 13:04:00
Anna mennä, niin saadaan käyttäjäkokemuksia kotimaahan. Huomasitko sen hieman paremman version?

Nii tarkotikko sitä valkokuorista, missä on se ADAT outtiki? Joo huomasin... Ei maksakaan paljoo enempää. Jos hinnan korotus muodostuu pelkästää tosta ADAT outista, nii ei tuu itelle tarpeeseen.

Ajattele nyt: 8 etuastetta yhteensä alle 140€; eihän silloin yksi yksittäinen etuaste voi olla kovin laadukas. Esim. dbx:n Mini-Pre on saman hintainen, ja senkin laadusta ollaan vähintään kahta mieltä.

Osta mieluummin vaikka Behringerin halpa mikseri, saat varmastikin samantasoiset etuset ja vielä mikserin kaupan päälle!

Nii, mutta täytyy ny ajatella, että tossa loorassa ei sitte ookkaan yhtään mitään muuta ku etuset. Ihmettelen kyl itekki tota hintaa. Siks vähä tääl utelenki, oisko jollain tietoja. Nooh...
Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä-
Rantsu
06.01.2005 13:07:02
Ihmettelen kyl itekki tota hintaa. Siks vähä tääl utelenki, oisko jollain tietoja.

Ei tarvi tietoja. :) Ei maksa paljon, mut ei sillä mitään teekään. Paitsi kyllähän siitä ääni tietysti varmaan läpi kulkee. Usko mua ja säästä rahasi... :)
"Ehke parempi mine kotona."
jPekka
06.01.2005 13:17:56

Nii tarkotikko sitä valkokuorista, missä on se ADAT outtiki? Joo huomasin... Ei maksakaan paljoo enempää. Jos hinnan korotus muodostuu pelkästää tosta ADAT outista, nii ei tuu itelle tarpeeseen.

Eikös se ADAT-ulostulo ole lisävaruste siihen uudempaan malliin? Joku vehjettä (oikeasti) kokeillut kertoi n-Track Studion foorumilla, että etuset olivat sinänsä ihan ok ja asiallisia, mutta tuo ADAT-lisäkortti toi signaaliin melkoisesti kohinaa.
"Mitä turvallisuutta / toi nyt sit on / jos ei oo kun kaks katuu joil uskaltaa liikkuu?" (Dave Lindholm)
fmcruelty
06.01.2005 14:46:11
Eikös se ADAT-ulostulo ole lisävaruste siihen uudempaan malliin? Joku vehjettä (oikeasti) kokeillut kertoi n-Track Studion foorumilla, että etuset olivat sinänsä ihan ok ja asiallisia, mutta tuo ADAT-lisäkortti toi signaaliin melkoisesti kohinaa.

Öö, jos en ny väärin muista nii sitä o kaks mallia. Toises o joku ADAT palikka mukana, ja toisessa vaan se ulostulo. En oo varma...

Niin tällee niitä mielipiteitä sit löytyy... No en siltikää viä usko tohon pro-tason laatuun. Pitääs melki testata, nii uskaltaa sanoo.
Mikael
06.01.2005 15:37:52

Ulkomaisilta foorumeilta lukemieni kommenttien perusteella ei pärjää edes Behringerille.

Mut eiks Behringer oo hintaisekseen tosi hyvä?
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
ewqqq
06.01.2005 16:41:14
Roberto
06.01.2005 23:21:13

Mut eiks Behringer oo hintaisekseen tosi hyvä?

Ei kuule tohon hintaan halvemmallakaan saa!
DieC1
13.01.2005 16:16:00
Olisiko mitään vastaavaa laitetta paremmalla laadulla? Itse en tarvitsisi kuin juuri nuo etuvahvistimet, mikserillä en niinkään mitään tee.
Pääni irti kuvittelin ja huusin, että kumpi meistä on minä; PÄÄNI vai KEHO?
fmcruelty
13.01.2005 17:48:05
Olisiko mitään vastaavaa laitetta paremmalla laadulla? Itse en tarvitsisi kuin juuri nuo etuvahvistimet, mikserillä en niinkään mitään tee.

Niinno, mistä sen laadun nyt sitten tarkalleen tietää, kun kukaan täällä ei oo testannu?! Vai onko kuulopuheet ja foorumidata kuiteski sit se SANA ja LAKI.
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
Mikael
13.01.2005 18:28:54

Juu! Toi SM-Pro on se hintahaitarin alkupää. Toisessa päässä näyttää jotakunki tällaselta:
http://www.uaudio.com/products/analog/8110/index.html
tai jopa tältä:
http://www.ams-neve.com/prod/1073.htm
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
Rise
13.01.2005 22:40:31
Mulla on ollut PR8 moniraiturin hätävaraetuasteena vajaan vuoden verran (samaan räkkilaatikkoon ruuvattuna, ideana se että aina pystyy edes 8-raitanauhoituksen tekemään jos vain sähköä löytyy). Pääsääntöisesti sen läpi on ajettu ambienssimikkejä live-äänityksissä, mutta on sillä demojakin tehty ja pari vakavampaakin projektia. T-kaupan myyjä sitä myydessään varoitteli, ettei etuasteiden laatu ole parasta A-ryhmää, mutta kyllä se on ihan sujuvasti sitä tarkoitusta palvellut mihin sen ostinkin.
rockinn
14.01.2005 01:35:20
Osta pois multa ja kokeile. Itselle kävi äänikortin vaihdon myötä tarpeettomaksi (uudessa kortissa etuset itsessään), joten voisin luopua edukkaasti. Eihän se paras ole, mutta saa siitä mikille phantomia ja vahvistettua ääntä linjasisääntuloon halvalla, joten niiltä osin täysin funktionaalinen:) Esim hoontech dsp-2000 tyylisen kortin kaveriksi kelpaa hyvin. Ai niin, myös hoontech on myynnissä. Tarjota saa, mieluiten kummatkin yhdessä.
DieC1
14.01.2005 13:46:14
Mutta esimerkiksi verrattuna Behringerin Eurorackin esivahvistimiin nuo eivät varmaan ainakaan huonompia ole, vai lienevätköhän?
Pääni irti kuvittelin ja huusin, että kumpi meistä on minä; PÄÄNI vai KEHO?
Rise
14.01.2005 14:59:38
Mutta esimerkiksi verrattuna Behringerin Eurorackin esivahvistimiin nuo eivät varmaan ainakaan huonompia ole, vai lienevätköhän?

En minä ainakaan kuule niissä juurikaan eroa, tosin en ole koskaan niitä vartavasten vertailemaankaan ruvennut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)