Epämuusikko 05.01.2005 12:23:58 | |
---|
Rummut (jotenkuten) Klassiset lyömäsoittimet (jotenkutemmin) Congat ja helistimet (erittäin jotenkutensti) Äärimmäisen jotenkutemmasti muut bändisoittimet eli kitara, basso ja piano. Kaikkia koetan opiskella mutta mitään ei tapahdu. Ja joskus soitin viulua, mutta kun ne teipit poistettiin ja nuottien varsissa ei enää ollut sitä numeroa ja väriä niin se loppui siihen... Myytävänä Tosco 22" ride! |
Imper 05.01.2005 12:25:09 | |
---|
Mitä oon tota epämuusikkoa kuullut niin ei se kyllä noita rumpuja osaa soittaa edes "jotenkuten". Everyone is a per-son |
Milkop 05.01.2005 12:26:52 | |
---|
Kitara Basso Piano Erilaiset bongot,congot ym. Huuliharppu "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Epämuusikko 05.01.2005 12:30:59 | |
---|
Mitä oon tota epämuusikkoa kuullut niin ei se kyllä noita rumpuja osaa soittaa edes "jotenkuten". Hys! Mulle tulee bannia jos jään kiinni valehtelusta! Myytävänä Tosco 22" ride! |
Ostinaatio 05.01.2005 13:00:13 | |
---|
No kitaraa on tullu rävellettyä, ehkä tätä jonainpäivänä oppii. Olen myös hiplaillut joitain muita soittimia, mutten minä muuta kehtaisi sanoa osaavani soittaa. "Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein |
Kännine 05.01.2005 13:08:53 | |
---|
Kitara (akustine & sähköne) Basso (jotenkuten) Rummut (niin ja näin) No mielummi mite vaa, vai hä?!?! |
Defrayer 05.01.2005 14:01:11 | |
---|
-Kitarat (no jotenkuten tässä rimpuillaan...) -Rummut (lähinnä eri komppeja opetellut) -Ilmarummut -Koskettimia (lähinnä pelleillessäni, eli rävellän jotain kauheaa) -Bassoa (miten nyt ilman basson omistamista...) "This is gonna suck for sure, so don't stress over Pastilli?" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16. |
lennon john 05.01.2005 14:19:53 | |
---|
kitara menee basso soi rummut kohtalaisesti aloittanut just koskettimet |
sellisti 05.01.2005 14:24:57 (muokattu 10.01.2005 13:58:03) | |
---|
Esiintynyt olen sellolla, pianolla, akustisella kitaralla, sähkökitaralla, bassokitaralla, kontrabassolla, rummuilla, nokkahuilulla ja tamburiinilla. Monta muuta on tullut enemmän tai vähemmän kokeiltua. Tuli tuosta mieleen hauska juttu, jonka äitini kertoi oltuaan valvomassa musiikinopettajaksi opiskelevien harjoitustunteja. Eräs harjoittelija oli ottanut ekaluokan musiikintunnin aiheeksi erilaiset "kehosoittimet", ja niitä sitten keksittiin; oli taputusta, tömistystä, vihellystä ja kaikkea mahdollista. Lopulta hän oli kysynyt, tulisiko jollakin mieleen vielä joku mitä ei olla keksitty. Hetken hiljaisuuden päätteeksi reipas pikkupoika nousi ja ilmoitti kuuluvalla äänellä, että "Ainakin meidän äiti aina sanoo, että tolla isälläs se on sellainen takapuoli että se vois sillä vaikka Porilaisten marssin soitella". Oli kuulemma tunnin seuraajilla ollut huulen puremisen paikka. "Eli,oletteko huomanneet orkesterissa soittaessanne eri stemmojen käyttäytymiseroja. Esim. sellistit notkuu ja lorvii siellä ja suurinpiirtein nukkuvat siinä pultissaan" -nammi, muusikoiden.net |
Kitaraa ja bassoa. Kotoa löytyy basso sekä akustinen ja puoliakustinen kitara. Skittakin ollu mut eipä ole nyt. Haluisin oppia soittamaan rumpuja, ihan vaan että osaisin ja se varmaankin auttais muiden soitinten soittoa kun osais nähdä rumpalin "taakan" vähän omakohtasemmin. Haluisin myös laulukamat. |
punk 05.01.2005 18:13:58 | |
---|
kitaraa ja syntikalla osaan satumeni saunaan ja ukko nooan. on syntikka pyöriny jaloissa jo 7 vuotta mutta en ole sillä pahemmin soitellu. we fight to live we live to fight |
marko_tt 05.01.2005 20:05:32 (muokattu 05.01.2005 20:06:02) | |
---|
määrittele "osata". joo, kyllähän mä äänen saan vaikka mistä soittimesta, mutta en mä mitään oikeasti osaa. Kaveriltani kuulin filosofisen toteamuksen aikoinaan, että jos joku sanoo:"Osaan soittaa soitinta Z", se tarkoittaa joko sitä että henkilö on oikea virtuoosi soittimen kanssa tai sitten hän on pelkkä säälittävä räpeltäjä. Niinpä voinkin jalosti todeta, että en osaa mitään soitinta soittaa. Jotain siltä väliltä vain. |
lukeman 06.01.2005 08:41:24 | |
---|
Pirun viulua. |
mie 06.01.2005 18:26:19 | |
---|
Sujuvasti: Kitara Heikosti: Basso Surkeasti: Rummut Piano |
jäykkis 06.01.2005 19:14:44 | |
---|
Jaa, eipä mitään... jatkakaa... Kyllä sulla Härski on aina hyvät kommentit. Itse kysymyskeen, niin Härsin linjoilla ollaan. |
funkylord 06.01.2005 19:44:26 | |
---|
Saksofoni Rummut Akustinen kitara Nokkahuilu Trumpetti Kiipparit Tinapilli Laulu Pasuuna Klarinetti Joo... noista saan jonkunlaista hyödykettä itelleni, mutta vaan ittelleni. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
carlos 09.01.2005 10:49:42 | |
---|
No eihän tässä muuta osata soittaa ku selloa ja kitaraa. Kyllähän sitä vaikka mistä saa äänen ja jotai melodioita, mutta ei se oo osaamista. Standin' with the fury that they had in '66 |
Öyvind 09.01.2005 21:18:19 | |
---|
Kitara Klassinen kitara huonosti Rummuilla varmaan kasibiitti menee jvuo@POISTAabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com |
Rock and roll punk hard rock 29.12.2010 01:40:55 (muokattu 29.12.2010 01:41:33) | |
---|
Omasta mielestäni kohtalaisesti: Rummut Kitara Kosketinsoittimet (Basso) Voi kutsua soittamiseksi: Harmonikka Alttosaksofoni Huuliharpulla ja mandoliinilla saan myös jotain aikaiseksi. Uskon, että myös viululla ja nokkahuilulla tulisi myös jotain. Laulettua kyllä tulee myös. |
Hot RedX 29.12.2010 11:48:26 | |
---|
Aloitin rummuilla en oikein osannut säveltää niillä siirryin kitaraan ja koska kitara oli vain korvike aloilleni asetuttuani hommasin pianon joka on siis intohimoni ja mitään en osaa soittaa ja haluaisin osata! myös laulaa Rasti ruutuun |