Aihe: Mihin bändi hajosi?
1 2 3 4
wewwie
06.01.2005 15:46:59
bändissä oli yksi selkeä johtaja joka määräili, teki biisit, sovitti ja ilmoitti muille miti pitää soittaa. ollaanpa sitten luovia siinä...
kaikilla jäsenillä oli eri musiikkimaku ja ketään ei edes oikeastaan huvittanut.
"johtajan" tavoitteena kun tuntui olevan pelkkä keikoille valmistautuminen, ei niinkään se onko hauskaa.
lähdin kun meininki alkoi tuntua yläasteen musiikintunneilta.
nyt kuulemma ovat vaihtaneet kokoonpanoa ja kivaa tuntuu olevan. itsepäisempiä tyyppejä tullu tilalle ku alkuperäiset.
Mutta miten niille appelsiineille sitten tapahtuu?
Super-Jari
07.01.2005 09:37:21
Pakollinen sivari naisille! :P

!!
Roll up, roll up for the mystery tour.
pliksu
07.01.2005 12:21:05
Shame 'n' Scandal, allekirjoittanut ei jaksa soittaa pelkkää punkkiva montaa vuotta.
I’m free to be whatever I. Whatever I choose and I’ll sing the blues if I want
BSJPMH
09.01.2005 17:53:04
Kitaristi rupesi seurustelemaan. Ei riittänyt aikaa heavy musiikille.
Rumpali kuoli...
EDIT: Kitaristi = minä
"Sen tuntee kun se ei lähe" -Idols tuomari- tsp.
...And Justice For All
18.01.2005 18:29:56
Nyt hajos munki bändi... :(

Hajos näihin seikkoihin:

1.Basisti oli täys mulkku. ei opetellu biisejä ja valitti. Heitettiin se eilen bändistä.

2. soitin tänään rumpalille ja kysäsin että ruvetaanko ettiin uutta basistia ja reenaileen uusia biisejä. ei. rumpali sanoo ettei ole kiinnostunut enää...

Nyt mä oon yksin ku nalli kalliolla prkl!! no, ainakin on aikaa treenata omaa soitantaa parempaan suuntaan... :D
...And Justice For Pastilli?
mega_deth
21.01.2005 20:01:35
yksi meistä oli homo ja loput voittekin arvata.
fucking fast trash
MetalliHippi
22.01.2005 23:00:45

Kaveri meni varmaan suomalaisen "Sillä silmällä" -ohjelman kulttuuriekspertiksi. Kysykää, jos hänellä olisi kuvausten välillä taukoja, jotta voitte jatkaa soittamista. Ei homma saa noin vain kaatua, vaatikaa ja anelkaa häntä vaikka takaisin.

Mutta. Oma pikku bändimme ei ole vielä toistaiseksi laonnut. Mutta voin ennustaa, että parin viikon sisällä joku (varmaankin minä itse - toivottavasti) lähtee kävelemään ja muut saavat siitä hyvän tekosyyn koko orkesterin hajottamiseen. Ei tällainen sekasoppa voi yksinkertaisesti kestää. Kaikilla on niin totaalisen erilainen musiikkimaku ja maailmankuva yleensäkin. Se on lopputuloksia ajatellen turhankin huvittavaa. Mennään hei soolouralle!
Suomalaisen Powerin uusin kokopitkä, "Ja mitä vitun tilulilu-,sankari-,pillu-,viikinki,vitun egypti-(EI Nile),gootti-,saksa-,manowar-,kalevala- ja folkkihevi nyt yleensä aiheuttaa sanoinkuvaamatonta vitutusta" on ilmestynyt!
Mako
23.01.2005 23:20:22

Metroseksuaaleja?

Pitää vastata omaan wanhaan threadiinsa kun vajaa puoli vuotta sitten hajosi taas bändi: No, bändi "hajosi" siihen että sain siitä fudut. Sooloprojektini "Kaljapullontyhjentely 34" on toistaiseksi ollut jymymenestys.
"I must create a system or be enslaved by another man's; I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)