*RocketQueen* 03.01.2005 19:08:00 | |
---|
all right,näin teen. Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun. |
gogo 04.01.2005 11:54:49 | |
---|
Poison, Mötley.. Mötley, Poison. Kumpi niistä nyt sitten aiheutti sen maineen 80-luvulle, varmaan kummallakin yhtä suuret "ansiot". Crap. oksettaa. |
Kyllä Poisonit oli näitä "jumpers in the bandwagon" tyyppejä. |
slowdive 18.07.2005 20:30:36 | |
---|
Ehkäpä tuo Greatest Hits olisi sitten se varmin valinta, kun nuo studiotuotokset eivät nyt ihan huippuunsa asti viriteltyjä teemakokonaisuuksia ole .. tai ovathan ne, 10 biisiä pillusta ja naisista joka levyllä.. Tuo Greatest Hits kuuluu tuohon CDON:in 6.95e (jos ostaa kolme) kampanjaan. Piti ihan piruuttaan se tilata kun "Ride the Wind" on valehtelematta soinut 15 vuotta päässä kun se poikasena tuli kirjaston kasetilta hyväksi havaittua :) Jos oikealla asenteella osaa ottaa, niin ihan hupaisaa ja menevää meinikiähän se Poisonkin hetkittäin oli. |
Salaud 18.07.2005 22:25:01 | |
---|
Jos oikealla asenteella osaa ottaa, niin ihan hupaisaa ja menevää meinikiähän se Poisonkin hetkittäin oli. Juuripa näin. Greatest Hits dvd:n tilasin ja mukavaahan meininkiä näin vuosien jälkeenkin sieltä löytyy. Fallen Angel tuntuu oikein unohdetulta "helmeltä" :) Houston, We have a Drinking Problem. |
Fuzzball 19.07.2005 09:39:50 (muokattu 19.07.2005 09:42:39) | |
---|
Ja jos muut aistimetkin kuin korvat kestää niin kannattaa koittaa hankkia esim. Cry Tough:in video netistä.Ainakin mulle se edustaa sitä "kammottavaa osastoa" kasarivideoissa..minkä tunnustan fetissikseni.. "I want more than life has to offer" |
man9 19.07.2005 21:08:59 | |
---|
meininkiä näin vuosien jälkeenkin Mulle ei käynyt ihan samoin... Mulla oli tietysti teininä Poisonin 2 ekaa levyä, mutta sitten 90-luku meni muitten musatyylien parissa. Pari kuukautta sitten kuuntelin noi levyt läpi, mutta meni kyllä aika tuskalliseksi... Brett Michaelsin ääni kuulostaa tosi onnettoman epävireiseltä ja voimattomalta, ja CC Devillen kaikki soolot on samanlaisia. Tosin just Fallen Angel ja Every Rose on soineet silloin tällöin päässä, vaikkei ollut kuunnellut levyä yli 10 vuoteen - eli kyllähän noikin tyypit saivat kuitenkin muutaman tarttuvan rallin aikaan... Itse kyllä taidan unohtaa bändin taas muutamaksi vuodeksi. http://lahettamo.org/blog/ |
Salaud 19.07.2005 23:29:50 (muokattu 19.07.2005 23:30:02) | |
---|
pari kuukautta sitten kuuntelin noi levyt läpi, mutta meni kyllä aika tuskalliseksi... Jeps, varmasti noin käy. Siksipä Greatest Hits olikin sopiva ratkaisu, soi vaan ne tutut hitit vuosien takaa. Houston, We have a Drinking Problem. |
jackcrow 20.07.2005 01:49:33 (muokattu 20.07.2005 01:50:26) | |
---|
oliko ihan pakko nostaa tämä ?!?!?! oikeesti... taitaa 69eyes olla suomen POISON :I |
slowdive 20.07.2005 10:24:28 (muokattu 20.07.2005 10:24:43) | |
---|
oliko ihan pakko nostaa tämä ?!?!?! Sori, en ajatellut asiaa ihan loppuun asti, kun kaikki ketjuthan pitää aina lukea ja nyt menee kaikilla aikaa hukkaan ihan turhan takia. |
jackcrow 20.07.2005 17:33:54 | |
---|
kukaan fiksu ihminen ei kirjoittaisi tähän osioon yhtään mitään ;) |
-Mickill- 20.07.2005 19:32:00 | |
---|
kukaan fiksu ihminen ei kirjoittaisi tähän osioon yhtään mitään ;) Heh, kuin kauan pystytään pitäämään tää tossa ylhäällä puhumatta itse Poisonista sanaakaan? It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
gogo 20.07.2005 20:59:27 | |
---|
Heh, kuin kauan pystytään pitäämään tää tossa ylhäällä puhumatta itse Poisonista sanaakaan? Hmmm, eikö noi ylläolevat skrivaukset liity kuitenki olennaisesti Poisoniin?:) oksettaa. |
sellisti 20.07.2005 21:23:40 | |
---|
kukaan fiksu ihminen ei kirjoittaisi tähän osioon yhtään mitään ;) En mä nyt ihan tajua tällaista periaatteellista dissailua mitä tässäkin ketjussa esiintyy vaikka ymmärränkin että tuo oli humöörilla kirjoitettu. Tuntuu että Poison kuuluu niihin bändeihin joille pitää nauraa siksi kun se on jotenkin yleinen tapa. Kyllä mä tykkään esim. Flesh & Blood -levystä kovasti, ei se musta ole yhtään sen huonompaa kuin muu vastaava kasarimusa. Eroaa päinvastoin edukseen monestakin yrittäjästä. Okei, kundit näyttää halvoilta shemaleilta naurettavissa meikeissään ja kuteissaan eikä biisien lyriikat useinkaan kovin syvällisiä ole, mutta kuinka moni hair/glambändi tuosta nyt jotenkin eroaa..? Biisit rokkaa ja se on pääasia. Tähän loppuun se pakollinen "tämä nyt oli vain minun mielipiteeni". "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Tapani L 21.07.2005 00:04:29 | |
---|
En ole koskaan nähnyt bändistä kuvia enkä kuullut siitä mitään juttua, mutta kyllä Fallen Angel -biisistä tulee hyvä meininki. Muita biisejä en ole kuullut. |
jackcrow 21.07.2005 02:12:33 | |
---|
oli pakko kaivaa noi vanhat poison levyt kaapista &...... en viitsi edes jatkaa, hävettää... unskinny bop 8/ |
-Jonny Starr- 21.07.2005 15:46:17 | |
---|
Ihan jees bändi. "Time's never wasted, when you're wasted all the time" |
RocknRoll 25.07.2005 21:05:16 (muokattu 25.07.2005 21:09:46) | |
---|
2 ekaa hyllyssä, ja meneehän toi paremman puutteessa. Fallen Angel on oikeasti niin vitun kova biisi, kun baariin lähdös hyväs jurris. ja eipä toi Native Tongue mikään paska ole. pitäs vaan saada ostettua jostain. Lisäys: Native tongue on vähän niinkuin Cinderellan Heartbreak station bändin paras levy, mutta kukaan ei ikinä kuullutkaan. |
Mika Antero 25.07.2005 21:09:09 | |
---|
Kuuntelinpa tuossa sattuneesta syystä hyllystäni löytyvän Flesh & bloodin. Mitäs tästä nyt sanois. Mainettaan ja varsinkin eka levyn aikaista ulkonäköään parempi bändi, mutta silti ihan sitä samaa mielenkiinnotonta huttua mitä on maailma täys. Ei herätä minkäänlaisia tunteita tämmöiset bändit. Jopa Mötikät kaikessa huvittavuudessaan ovat paaaaaljon parempia. South at the devil ainakin naurattaa, jos ei muuta. Flesh & blood ei tee edes sitä. |
sirdickyj 25.07.2005 21:17:24 | |
---|
Lisäys: Native tongue on vähän niinkuin Cinderellan Heartbreak station bändin paras levy, mutta kukaan ei ikinä kuullutkaan. No onhan ne nyt joku kuulut, kun ovat platinalevyjä kumpainenkin. Ja kaikenlisäksi ihan helvetin hyviä levyjä, molemmat on täynnä hyviä biisejä, jotka on soitettu, laulettu ja tuotettu hyvällä staililla. Älkää antako ulkonäön hämätä, Tom Keifer ja Richie Kotzen ovat sen luokan tekijämiehiä, että mikkihiiret vapiskoon vaan kakka pöksyssä. Ei aina tarvitse kiroilla ja räkiä ylipitkään epäsiistiin partaansa ja ylistää viinan iloja ollakseen uskottava. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |