Peoplez 03.01.2005 11:52:08 | |
---|
Musa Cornerit oli aivan ykkösiä! Varsinkin se fuusiojazzpelle ja BB Korhonen. En muistanutkaan, että Iso P. oli joku entinen basisti ja soundin toimittaja ;) "Ootsä joku toimittajanreuhka Soundista? Ootsä joku vanha punkbasisti?" "Kyllä mä heitin joo joskus settii Terrorrissa" :) Terror :) hahahha "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Larry 03.01.2005 15:05:36 | |
---|
"Ootsä joku toimittajanreuhka Soundista? Ootsä joku vanha punkbasisti?" "Kyllä mä heitin joo joskus settii Terrorrissa" :) Terror :) hahahha "Jos sul on jotain antipatioita jengii kohtaan niin mee himaas ja veivaa nakki kätees" Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Incarnation 04.01.2005 00:05:55 | |
---|
Tosiaan nuo Ympäristöruudut olivat paljon parempia mitä muistinkaan. Jaakko Parantainen on kyllä kunkku. Olenko sokea vai eikö kukaan maininnut näitä "urakoitsijoita", jotka kaatoivat metsää ja olivat rakennuksella töissä? "Ei pojat... Se kaatoalue on kaksi kilometriä tuonne suuntaan" "Selvä!" Rest in peace Dime |
Mättöpiiska 04.01.2005 01:00:33 (muokattu 04.01.2005 01:11:33) | |
---|
Noi musacornerit on kyllä paljon parempia nykyään kuin sillon nuorena poikana kun niitä ei vielä tajunnut niin hyvin. "Meil on tääl musacorneris tänää joku gaddääm Iiro Siltanen, näit fuusiokylän jazz-pellejä tualt Oulusta..." "Mä olen valmistunut Oulunkylän pop/jazz-opistosta vuonna -84 ja mä sain sieltä sillon jazz-kitaristin paperit... mutta sehän nyt tietenkään ei merkitse vielä yhtään mitään." "No ootsä mistää päi kotosi vai himast tälläne street-tason fucking masses -siipperä et sullon toi saundopuoliki vähä korvallaan..." :D Tsekatkaa myös allekirjoitus: "Kun sä oot näit keppirankoja ja varsinaisia vasenniplaajia ni voit sä vetää meille jotain irtomatskuu et me saadaan tohon sun persoonaas jonkinlaista bysanttilaista dädää..." - Iso Pebe |
Qsysi 04.01.2005 17:53:50 | |
---|
"Kun sä oot näit keppirankoja ja varsinaisia vasenniplaajia ni voit sä vetää meille jotain irtomatskuu et me saadaan tohon sun persoonaas jonkinlaista bysanttilaista dadaa..."?? kyl tämän ohi mene vielä olikos se just BB Korhonen jolla oli se badigaardi vähän innokas. hienoa englantia muuten väänsi tuo. ja se biisi voi että... This is the Night!! Auu! herra, teillä on muuten väärä [pastilli] |
Hoho! Threadin innoittamana etsin vanhan ceedeeni, joka on täynnä netistä löytyneitä Kummeli-sketsejä. Silmään tarttui Musacornerin jakso, jossa on Janne Henrikson ja Kokemus. Aivan mahtavaa: "Häzelikädäbözä ja musacorner gaaddaamspecial, kuuskytluku skulaa -tiätsä transistori- Tänään Janne Henrikson ja Kokemus heittää vähän saundtsekkiä tuolla alakerrassa, mennääs tsekkaa" Biisi on Wild Thing, tosin eri sanoilla: "Hermot, mulla menee hermot". Hahhaa.. "Perkele tää on yhtä saatanaa" |
slipkorn 04.01.2005 23:23:09 | |
---|
kyl tämän ohi mene vielä olikos se just BB Korhonen jolla oli se badigaardi vähän innokas. hienoa englantia muuten väänsi tuo. ja se biisi voi että... This is the Night!! Auu! Eei, se oli George Benson! |
MV 05.01.2005 11:19:44 (muokattu 05.01.2005 11:19:56) | |
---|
Eei, se oli George Benson! Ni kermaleivos..."se on toi badikardi vähän tiukkaa jätkää" mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
eljohnny 05.01.2005 13:09:38 | |
---|
"Ei pojat... Se kaatoalue on kaksi kilometriä tuonne suuntaan" "Selvä!" ihan mainiot!! "Joo, toi on nyt toi rakennus 30 metriä sivussa, että ei täällä sunnuntaisin tarvi töissä käydä" "Selvä" Venyttely on kaiken A ja O. |
Leper 17.01.2005 18:39:53 | |
---|
Nostan tätä nyt valmiiksi,kun tuon uuden DVD:n julkaisu on niin lähellä. |
ozz3 17.01.2005 18:59:06 | |
---|
"do dii" Levypaketti II - Artisti maksaa ilmestyy 20.1.2005! Levyillä (paketissa 2 dvd:tä) on jaksoja vuosilta -93 ja -94, yhteensä 14 jaksoa, kokonaiskesto n. 340 min. Extrat: Haastattelut, törkylaari ja sketsivalinta. Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou
Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa! |
aivokuolio 17.01.2005 19:03:55 | |
---|
Niitä kahta viimeistä pakettiakin saakin odotella sitten aika inhottavan pitkään, mutta mitäpä tuosta kun tulevat sitten samana päivänä myyntiin molemmat: Levypaketti III - Jumankauta juu, nääs päivää! 25.8.2005 Levypaketti IV - Onko nyt hjuva fiilis? 25.8.2005 |
Käyttäjätunnus 18.01.2005 16:02:49 | |
---|
Mää ainaki odotan tätä toista aika paljon...pitääpä tänään vähän kattella tota ekaa. "Kuninkaankatu 17" "Eiku tää o bensakoneella" "Kyllä on kaunis kesäsää" "No ihan siitä lähtien ku sain kortin eli 18 vuotiaasta" :---D Hahhahhaa Niija Ympäristöruudut on yksiä suosikkeja nykyään...pienenä en ymmärtänyt niistä mitään vaan pidin tylsinä ja kelasin yli... "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa |
Dacatch 18.01.2005 19:03:52 | |
---|
Niija Ympäristöruudut on yksiä suosikkeja nykyään...pienenä en ymmärtänyt niistä mitään vaan pidin tylsinä ja kelasin yli... Varsinkin se Kyllä Lähtee! DVD:n viimeinen. Ever seen blood in the moonlight, Will? It appears quite black.
- Tri. Hannibal Lecter |
Angus 18.01.2005 23:04:39 | |
---|
Ni kermaleivos..."se on toi badikardi vähän tiukkaa jätkää" Jep! "George Benson, kermaleivos." "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |
Deg 19.01.2005 00:30:43 | |
---|
Mistä mä nyhdän rahaa että saan ton tokan dvd-paketin? Äpyä! Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Larry 19.01.2005 08:42:55 | |
---|
Mistä mä nyhdän rahaa että saan ton tokan dvd-paketin? Äpyä! Diilaa kamaa tai vedä keikka. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Qsysi 19.01.2005 16:55:01 | |
---|
Mistä mä nyhdän rahaa että saan ton tokan dvd-paketin? Äpyä! myyt persettä satamassa. tai soita ilmakitaraa kadulla maksusta. Toi huomennajulkaistava uusin on taas pakko ostaa. Artisti maksaa! "seuraavaksi tarvitsemme tälläiset ihan tavalliset tolppakengät jotka löytyvät varmasti joka autosta. viime jaksossa nämä tehtiin pyörätelineestä" |
Majesty 19.01.2005 21:59:51 | |
---|
Jahas, huomenna taas kaupoille. - 20.8.1966 - 8.12.2004 - |
Angus 20.01.2005 14:40:13 | |
---|
Kävinpäs tuossa noutamassa tuon uuden DVD:n citymarketista. 26 euroa maksoi, mutta mitäs sitä ei maksaisi tuommoisesta aarteesta. Nyt kun vaan nämä tunnit loppuisi ja pääsisi kotiin kattelemaan. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |