Aihe: V-amp2:sen ja muiden mallintajien omistajat neuvokaa tietämätönt
1
hanipai
18.02.2003 19:12:22 (muokattu 18.02.2003 19:25:57)
Millä höystätte oman musanne vai riittääkö pelkkä mallintaja. Erityisesti kiinnostaisi tietää V-amp2:sen omistajien mielipiteitä vampin efektien laadusta, vaikka aika samnlaisiahan noi kaikki mallintajat on. Itse olen ajatellut hommata Line6:sen DL4:sen tai jotain esim. Bossin "purkkeja" lisäksi, mutta en nyt vielä tiedä. Kertokaahan riittääkö mallintaja pelkästään? Suositelkaa mitä muuta hommaisin kuin vain Vamp-2:sen.

T:Hannu

Edit: Niin aattelisin, että joku pienempikin purkki riittäis korvaan jonkin Vampin efektin, sillä toi DL4 on aika kallis vekotin:)
Vilhelmus
18.02.2003 19:27:47

Käyttelen Vamppia vain opiskelijaboksisoitteluun ja osaan nauhottamisista, joten ensimmäiseen efektit riittävät ja toiseen maustetaan sitten softien plugareilla. Eli en tarvi muuta.
Ykkösellä läpi.
Zarmo
19.02.2003 14:26:49

Minusta ainakin kaiut on V-ampissa oikein hyviä. Säröjä ja vaukkua olen sen kanssa käyttänyt. Joskus haluaisi useampia efektejä samaan aikaan, mikä onnistu.
hanipai
19.02.2003 14:38:57
Minusta ainakin kaiut on V-ampissa oikein hyviä. Säröjä ja vaukkua olen sen kanssa käyttänyt. Joskus haluaisi useampia efektejä samaan aikaan, mikä onnistu.

Joo niin aaattelinkin , että toi särö vois olla erillinen ja wahi nyt on yleensäkin tollasissa laitteissa paska, aito pitää olla jos meinaa vaakuttaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)