Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 57 8 9 10 1129 30 31 32 33
Shaha Hevi-Kondoma
23.11.2004 17:22:17
Emmie turpaan ole saanu...Kyllä mulle huudellaan törkeyksiä vaatteista, mutta siihen alkaa jo pikkuhiljaa tottua.(Olen saanut kuunnella sitä viimeiset 10 vuotta)
Hiuksista voin kyllä kohta saada turpiin, leikkasin nimittäin irokeesin.. Tänään menin kouluun se päässä, kyllä kaikki katto. "siisti letti paljola myyt" ja räkästä naurua päälle. "sulla on uus tyyli, vähän härski!" "rock´n´roll beibe!" Kaupungilla mummot kiersi kaukaa. Ja tyyppi törmäs lyhtypylvääseen ku jäi mulkkaamaan. On se vissiin sitte tämmösessä käpysessä kaupungissa niin ihmeellistä jos naisella on irokeesi. Näköjään.
Kimu, Kimu
Johnnyk
27.11.2004 04:26:26 (muokattu 27.11.2004 04:57:58)

Skini-uusnatsi-lapsosilta tuli joskus kommenttia pitkistä hiuksista, tosin samoilta tyypeiltä tuli kommenttia kaljustakin.
Eikö niille mikään kelpaa?

Kaveri sai kerran turpaansa pitkien hiuksien takia.

80-luvun takatukalla en ole vielä turpaani saanut.
Viikon päästä pitäisi leikata muuten kaljuksi, mutta jättää pieni keesi ja otsaan pitkä piikki(hiuksista siis.)

Jos ei nyt tule turpaan, niin sitten ei millään.

n/s: Maj Karma - Turpaan vaan (heh)

edit:

Tulee mieleen kun pitkätukkainen kaverini oli baarin vessassa kusella, no sitten sinne tuli joku keski-ikäinen äijä valittamaan, että "mitä vittua sä täällä teet? tää on miesten vessa." Sitten siihen tuli yksi puolituttu pitkätukka ja alkoi valittamaan sille äijälle, että mitä vittua.

Ja sitten se, kun yksi riemuidiootti vittuili kaverilleni pitkistä hiuksista: "Hei! Missä sanassa on 7 kirjainta? -parturi, hahhahhahhhahhaaa!!11." Sillä idiootilla oli ärrävika, joten esitimme vastakysymyksen: "Missä sanassa on 2 ärrää?"
To be honest, I don't know what I'm looking for
Paijukainen
30.11.2004 23:26:36
En varsinaisesti turpaani, mutta joka viikko tulee uusi nimitys lappalaisesta mustalaiseen. Koulussani ei ole kovin erilaisuutta suvaitsevaa porukkaa.
soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu
Poseurpete
02.12.2004 07:40:19

n. 80% suomalaisista pitäs hakata kerran viikossa ruuvimeisselillä naamaan ihan vaan yleisen juntteuden poistamiseksi.
I´m with stupid ---v
Halenism
04.12.2004 19:20:49
Voi että tätä lukiessa taas tajuaa kuinka paskassa maailmassa sitä eletään. Itse en kait niin erikoisesti pukeudu että olisi ongelmia tullut, mitä nyt joskus nahkatakkista tyttöä ohikulkijat laulaneet =) Turpaan ottaminen vaatteiden(tai hiusten ym) takia on asia jota ei saisi tapahtua.... Jos hakata haluavat niin olisi mukavempi saada turpiin ilman syytä kuin esim liian tummien vaatteiden takia. :/

En kaikkia viestejä lukennut, mutta olisi mukava kuulla ongelmiin joutuneilta missä päin suomea ollaan oltu.. olenko vain onnistunut välttämään pahoinvoivat kaupungit.
Pah...
Qsysi
06.12.2004 21:44:22
turpaani en ole kunnolla saanut koskaan ja jos saisin, koittaisin parhaani mukaan antaa takaisin.

ylä-asteella oli tätä vittuilua kun oli pari kertaa maidenin paita päällä ja sitten kun hiukset näytti takaapäin samalta kun jollain joka oli hyvä koulussa, tyyliin :vitun Antti-tukka!!
kyllä itseä nauratti... vittuilun suorittivat jääkiekoa harrastavat lahkeet sukkiin-tyypit. valitsivat jatko-opintonsakin sen perusteella missä on PARHAAT PERSEET!!11
herra, teillä on muuten väärä [pastilli]
motleyratt
07.12.2004 22:21:10
tuo on rocknrollia lähteä sinne missä parhaat perseet
Hell bent for leatherman
kynsi
08.12.2004 19:31:04
Jep. Turpiin on tullut skineiltä vaatteiden takia, joskus teininä.. mustat ledut ja pitkä paskanen hiusmalli. Kolme skiniä hakkasi yhtä miestä, ei ihme kyllä ruhjeita tullut, tai sitten ne ei uskaltanut kovaa:) Mustalaiset on aseellakin uhanneet. Kaivoivat aseen povarista ja alko kyselemään vuoron perään kaikilta haluatko kuolla, mutta se ei tainnut liittyä vaateisiin...Jyväskylä
Uruk
28.12.2004 15:27:34
Kerran meinannut. Kun olimme kaveriporukalla vammaamassa ympäri pk-seutua päätimme huviksemme piipahtaa myös teinien suosikkipaikassa, Hietusussa. Hui helvetti että oli silloin pimeää. Noh, pikkasen maistissa oleva kaverini kaappasi minut kainaloonsa ja vitsillä kysyi(kuuluvalla äänellä) "Mennäänkö tonne puskaan halailemaan." Kyllä porukat jo kattoi. No sitten penkillä meitä pitkätukkaisia nahkatakkihirviöitä istui neljä, yksi oli kusella puskassa. Noh, paikalle tuli kaksi muotipelleä jotka alkoivat sohimaan (kalliiden pappa betalar)kännyköidensä kanssa meitä kohti ja toistelemaan "keitäs te ootte". Kaveri ei siitä tykännyt vaan suoraan ilmoitti pojille ärtymyksestään heitä ja fikkareita kohtaan ei-niin-kohteliasti. Pian huomasin liikettä takanamme, kappas, viisi muotipelleä, isoa sellaista lisää. Yksi oli selvästi kovakin sälli, niska kuin härällä ja tuoreet tikit vieläkin kulmassa. Siinä sitten haastoi meitä ajan 1on1:seen, minun puhuessa kirjakielellä niihin järkeä. :D Olin saamassa jo pataan("Vitun homorunkku nyt se runoluukku kiinni") Kun eräs suhtkoht mukavan oloinen muotisälli saapui paikalle. "Vaikka ne vähän tytöiltä näyttää niin eti ittelles kuule isompi vastus." Siinä sitten se pojille vähän aikaa puhui, sai ne häipymään. Kyseli meidän puolen asioista ja jäi siihen juttelemaan. Minulle sanoi "Että ei millään pahalla, vaikka koetan olla suvaitsevainen niin sä näytät tääl hämäräs ihan tytöltä." Matalalla äänellä sitten siihen naurahdin ja sanoin että kukaan ei ole kehdannut tuota päin naamaa sanoa. No se naurahti ja sanoi että "uskon". Minua ehkä ulkonäössäni kyrsii eniten se että kaikki sanoo pelottavaksi. ehkä pitäisi jättää ne panosvyöt ja maiharit vaan suosiolla himaan.
"Liisa hakee sakset..."
Juunas666
28.12.2004 23:28:31
Itselleni ei ole vittuiltu vaatteista mut yks kaveri meinas saada turpaansa vaatetuksen takia.
*RocketQueen*
05.01.2005 12:33:37
no joo,en kyl kunnolla oo ottanu turpaani..kerta se ois kyl ensimmäinenekii...
mut nii,kyl jotku joskus jotaa huutelee mut sillee,ei vakavampaa...vittu että hoppareit oikeesti rassaa se jos on vaik nahkahousut ni jumalatont kommenttii heti.tyhmää.En mäkää niille valita vaik niil on housut sen verran alhaal et työmiehen vako näkyy jne...pitäkööt huol omist asioistaa..
Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun.
mega_deth
25.01.2005 16:37:25
itselleni vittuillaan aina tukkani takia mutta onneks on aina kaverit lähistöllä ni voi nöyryyttää sellasia!
fucking fast trash
Sanchez
06.02.2005 14:57:30
Täytyy kyllä ihmetellä miten kaikille on sattunut jotain tuollaista ja minulle ei kertaakaan kukaan ole tullut aukomaan päätä?

Minulla on puoleen selkään ylettyvät hiukset ja käytän paljon värikkäitä vaatteita, mutta kukaan ei ole vielä ikinä käynyt aukomaan.
"There is no sin except stupidity" --Oscar Wilde
Toveri
06.02.2005 19:47:40

Hmm.. Kerran kävelin Järvenpäässä baarista kohti taksitolppaa. Piti nostaa rahaa matkaa varten, joten jouduin ylittämään tien. Odotin, että taksi menee siitä ennen tien ylitystä. Lähden siinä sitten automaattia kohti, niin taksi pysähtyy risteyksen ohitettuaan ja kaksi 35-40 -vuotiasta sälliä nousee ulos ja huutaa "Vitun pipopää, tuu tänne niin me vedetään sua turpaan!". Ilma oli vähän viileä, niin päässäni oli sellainen sinivihreä pipo, jossa on "letit" ja tupsu päällä. Olin kai sitten niin fiksu, kun en palelluttanut aivojani, että ihan turpaan piti vetää. No, aikansa ne huutelivat ja sitten sain rahat seinästä ja matkasin taksiasemalle.

Hauskinta oli toki se, että olisi pitänyt ihan tarjoutua hakattavaksi. Ja taksikuskin toimintaakin ihmettelin.
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
Chii
12.02.2005 14:32:36

en. kaveri sai kerran turpaan kun tuli vanha villapaita päällä kouluun. hassua.
Come as you are.
bastardo
12.02.2005 20:30:02
Tampere on maailman paras kaupunki. Erinäköistä hiihtäjää liikkuu minunkin kaveriporukassani ja itselläni on pitkät hiukset, mutta silti en (ainakaan muistaakseni) ole kuullut mitään vittuilua vaatteista tahi muista. Hyvin rauhassa saa elää baarielämäänsä.

Te ette vaan siellä landella/stadissa osaa... =D
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands"
Stryped
27.02.2005 16:19:46
turpiin ei oo kertaakaan tullu mutta katseita on sitäki enemmän. Kerran eräs herttainen mummeli tuli tiellä vastaan, ihmeellisen nopeasti vaihtoi jalkakäytävän puolta minut havaittuaan :D
"leikkaa homohevari lettis!" - "ehkä sitten kun sun kassit laskeutuu.."
Rattata
27.02.2005 21:28:49
En. Enkä pahemmin edes vittuilua.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
Planetist
28.02.2005 00:07:07 (muokattu 28.02.2005 00:08:03)
Melkein on joskus tullut pataan rauhanmerkki-pinssini takia.

E: niin, ja pitkien hiuksien.
-------------- ...alkuaineiden jaksollisesta taulukosta valitsemme raskaimman siihen pyrimme kemian keinoin ja talouden keinoin ja runouden ja laulun... CMX - Raskas -------------- Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)