Aihe: Jari Yliahon ja Puntti Valtosen LesPat
1
Lilli
26.12.2004 13:24:01
Olen tässä kiinnostuksella katsellut pukin tuomaa 'Minä - sunnuntailapsi'-dokumenttia. Espan keikalla Yliaholla ja Puntilla kappaleessa 'Kuumaa tuhkaa' on soittopeleinä LesPaul-kopiot, mutta mitkä?
Myynnissä E-H MemoryMan DeLuxe 160 euroa - tingi!
Fortune
26.12.2004 14:06:31
Olen tässä kiinnostuksella katsellut pukin tuomaa 'Minä - sunnuntailapsi'-dokumenttia. Espan keikalla Yliaholla ja Puntilla kappaleessa 'Kuumaa tuhkaa' on soittopeleinä LesPaul-kopiot, mutta mitkä?

Dokkaria näkemättä arvaan, että Ibanezit. Ainakin jossakin kuvassa jommalla kummalla oli sellainen Ibanezin LP-kopsu, jossa on sellainen pirun komea mandoliinityylinen lapa. Fox tietää, Fox pelastaa.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Tilaa Mnet-paita!
Antroid
26.12.2004 14:26:38
Yliaholla on muuten eräs tosi hämärä kitara. Sellanen jostain pahkasta tai jostain tehty vänkyrä. Tietääkö fox asiasta?
Sammakko
26.12.2004 16:19:05

Todella upea luomus.

Just. Varmasti... :)

Kuulostaa ainakin hirveeltä.
Minulta kului neljä vuotta ennen kuin maalasin kuin Rafaello, mutta elinikä kunnes maalasin kuin lapsi - Pablo Picasso
fox
27.12.2004 00:54:22

sellainen Ibanezin LP-kopsu, jossa on sellainen pirun komea mandoliinityylinen lapa. Fox tietää, Fox pelastaa.

Ainakin yhdellä Mnettiläisellä Lappeenrannasta oli kanssa moinen.. Tunnetaan paremmin nimellä Custom Agent, F-5 maniskan lavasta inspiraation ja esikuvan saanut lapa, rungossa peräkappaleen takana runsas helmiäis-hässäkkäupotus ja otelautamerkkeinä banjon inlayt.. Soitettavuudeltaan ja soundiltaan ehkä huonompi kuin tuo ulkonäkö- ja nyttemmin keräilypointti.. Joka haluaa nähdä kuvia saati tietoa moisesta kitarasta enemmän, suosittelen käymään osokkeessa www.ibanezcollectors.com
Noita on tosiaan jokusia Suomessakin, mm. Hämeenlinnassa on eräällä tunnetulla ammattimuusikolla...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)