Lilli 26.12.2004 13:24:01 | |
---|
Olen tässä kiinnostuksella katsellut pukin tuomaa 'Minä - sunnuntailapsi'-dokumenttia. Espan keikalla Yliaholla ja Puntilla kappaleessa 'Kuumaa tuhkaa' on soittopeleinä LesPaul-kopiot, mutta mitkä? Myynnissä E-H MemoryMan DeLuxe 160 euroa - tingi! |
Olen tässä kiinnostuksella katsellut pukin tuomaa 'Minä - sunnuntailapsi'-dokumenttia. Espan keikalla Yliaholla ja Puntilla kappaleessa 'Kuumaa tuhkaa' on soittopeleinä LesPaul-kopiot, mutta mitkä? Dokkaria näkemättä arvaan, että Ibanezit. Ainakin jossakin kuvassa jommalla kummalla oli sellainen Ibanezin LP-kopsu, jossa on sellainen pirun komea mandoliinityylinen lapa. Fox tietää, Fox pelastaa. |
Antroid 26.12.2004 14:26:38 | |
---|
Yliaholla on muuten eräs tosi hämärä kitara. Sellanen jostain pahkasta tai jostain tehty vänkyrä. Tietääkö fox asiasta? |
pitk 26.12.2004 14:45:22 | |
---|
Yliaholla on muuten eräs tosi hämärä kitara. Sellanen jostain pahkasta tai jostain tehty vänkyrä. Tietääkö fox asiasta? Se on jonkun taidepuusepän väsäämä joutsen. Todella upea luomus. Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
Sammakko 26.12.2004 16:19:05 | |
---|
Todella upea luomus. Just. Varmasti... :) Kuulostaa ainakin hirveeltä. Minulta kului neljä vuotta ennen kuin maalasin kuin Rafaello, mutta elinikä kunnes maalasin kuin lapsi - Pablo Picasso |
fox 27.12.2004 00:54:22 | |
---|
sellainen Ibanezin LP-kopsu, jossa on sellainen pirun komea mandoliinityylinen lapa. Fox tietää, Fox pelastaa. Ainakin yhdellä Mnettiläisellä Lappeenrannasta oli kanssa moinen.. Tunnetaan paremmin nimellä Custom Agent, F-5 maniskan lavasta inspiraation ja esikuvan saanut lapa, rungossa peräkappaleen takana runsas helmiäis-hässäkkäupotus ja otelautamerkkeinä banjon inlayt.. Soitettavuudeltaan ja soundiltaan ehkä huonompi kuin tuo ulkonäkö- ja nyttemmin keräilypointti.. Joka haluaa nähdä kuvia saati tietoa moisesta kitarasta enemmän, suosittelen käymään osokkeessa www.ibanezcollectors.comNoita on tosiaan jokusia Suomessakin, mm. Hämeenlinnassa on eräällä tunnetulla ammattimuusikolla... |