jhoik 28.11.2004 00:23:05 | |
---|
Kun tässä ketjussa ihmiset on niin vihamielisiä niin voisin kertoa meidän bändistä, (vaikka olen sen aikasemmin tehnyt) Laulajakitaristi: Minä itse Basisti: Ihana söpönalle rastapää kaveri Kitararisti: Sama kuin basisti, mutta vielä ihanampi ja söpömpi. Kivat pikku rastat, näyttää koiranpennulta, puhuu mukavia. Rumpali: Ahh....Niin mukava kaveri kun voi olla, aina iloinen ja kiva. Yleensä me aloitetaan treenit ryhmähalilla ja joogalla, jonka jälkeen me istutaan vähäksi aikaa lattialle. Minä otan kitaran ja soitan pelkkäkiä duuri sointuja ja kaikki hyräilee mukana. Tämän jälkeen laulamme yhdessä folkkia ja heittelemme kukkasia ympäri treenikämppää.....NOT! Vapaata tilaa myytävänä. |
Sir Härö 29.11.2004 14:01:09 | |
---|
Kun tässä ketjussa ihmiset on niin vihamielisiä niin voisin kertoa meidän bändistä, (vaikka olen sen aikasemmin tehnyt) Laulajakitaristi: Minä itse Basisti: Ihana söpönalle rastapää kaveri Kitararisti: Sama kuin basisti, mutta vielä ihanampi ja söpömpi. Kivat pikku rastat, näyttää koiranpennulta, puhuu mukavia. Rumpali: Ahh....Niin mukava kaveri kun voi olla, aina iloinen ja kiva. Yleensä me aloitetaan treenit ryhmähalilla ja joogalla, jonka jälkeen me istutaan vähäksi aikaa lattialle. Minä otan kitaran ja soitan pelkkäkiä duuri sointuja ja kaikki hyräilee mukana. Tämän jälkeen laulamme yhdessä folkkia ja heittelemme kukkasia ympäri treenikämppää.....NOT! Teillä on sitten lähes samanlaiset meiningit reeniksellä, ku meilläkin...NÖT! "Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, niin sutennööri se vitut välittää..." Pastilli? |
kusve 29.11.2004 14:58:34 | |
---|
mjaha... pitkään oli etten tänne mitään sanonu vaa nyt vois ottaa päästä sen verran että... :p laulaja: ei tee muuta ku ryyppää ja pelaa pleikkaa basisti ja toinen kitaristi: motivaatio kukkuu? rumpali: mmh... *pitkä hiljasuus* perskeles... ei tuu mitään mieleen... *hämmästyny* minä (kitaristi): liian laiska. ja vielä itekki tiedän sen. vaan silti ei saa asialle tehtyä mitään. :/ rumpalin kans (ollaan oltu bändin 'perustajat') tuumattiin tuossa viikko, vähä reilu sitte että kattellaan vuoden vaihteen ohi miten homma jatkuu ja että jos lopetetaan tämä ja aletaan vaikka uudestaan... muuten kaikki on niinku pitääki mutta ku porukkaa ei taho saada reeneihin, joita niitäkään ei oo ku hyvä että kerran viikossa ku rumpali on toisella paikkakunnalla työharjottelussa... toinen mikä viimeaikoina on ottanu päähän on se että ku keikalle mennään (eipä oo sitäkään pitkään aikaan tehty) niin miksi helvetissä sitä pitää sen viinan kans läträtä...? :| sen mä ymmärrän että yhen tai kaks ottaa mutta että 12?!!! niin ja siis nuo 12 juodaan ENNEN keikkaa... senki tajuais että keikan jälkeen mutta ku ei... ei voi se lavakammo NIIN kamala olla... itelläki ollu maha sekasin kerran jos toisenki mut pari kertaa kokeilemalla senki oon huomannu että viinan kans se soittamisen ja esittämisen nautinto menee ihan metikköön... saa nyt nähä miten täsä käy ku basisti vielä lähtee inttiin vuoden vaihteen jälkeen... sori, oli pakko päästä avautuun. asiaa olisi enemmänki mutta säästän teidät kaikelta siltä mitä teidän ei tarvitse jakaa... kiitos. helpotti. ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
Order 30.11.2004 23:20:35 (muokattu 30.11.2004 23:21:06) | |
---|
Miks musta alko tuntuu tossa että sikanaama ja jussiohman on samassa bändissä :D No viat on et ite oon paska ja muita ei ole : We oil the jaws of the war machine and feed it with our babies.
Mullon liput Maideni keikalle o/
Dickinson vai Pastilli? |
merde 01.12.2004 13:39:17 | |
---|
Kitaristi: Ei ymmärrä poikain huumoria tiettyjen biisien suhteen, sen mielestä tuplabasarit ei sovi melkeen mihinkään! Ja kehtaa viälä väittää notta raiskathan joululauluja! Basisti: Se perkele osaa liian hyvin, ja sille saa sanoa 30 kertaa viiren minuutin sisään eikä se silti ymmärrä mistä vitusta mä puhun! Rumpali: Soon basistin velii, mitä voi orottaa?? Laulaja (eli minä): No nuatin vierestä, mutta kovaa ja korkialta! |
Da Make 03.12.2004 21:13:27 | |
---|
Solisti - Tekee aika vaikeita biisejä ja paljon... Basisti - Ööö... Ei mitään pahaa muistu. Kitaristi - Jalat yhdessä soittaminen :D Rumpali - Ei ehkä ilmaise itseään täysin, ei välttämättä kerro omia mielipiteitä. Kitaristi (minä) - Laiska paska, myöhästyy junasta aina... |
Mikko/DE 10.12.2004 19:03:06 | |
---|
Rumpali: soittaa koko ajan rumpuja kun joku yrittää virittää kitaraa tai puhua. Toi johtuu vaan siitä, että ne kielisoittajat piipittää niin tolkuttoman kauan sitä virettään. Sitten kun kitaristi osais virittää soittimensa nopeasti, sillä on jo viritysmittari. |
Tappi 15.12.2004 03:08:50 | |
---|
Kitaristi: Soittaa liian hyvin, tekee liian vaikeita biisejä, eikä ilmaise mielipidettään mihinkään. Basisti: Soittaa myös liian hyvin, on LIIAN uugee mies, tietää liikaa kaikesta. Laulaja: Asiat pitää vääntää rautalangasta, liian itsekriittinen, homoläpät, tiukka perse, ei ikinä hiljaa. Rumpali (mä): Hajoilee liikaa, yleisen pilkan kohde, homoläpät, osaa soittaa kitaristin ylivaikeita biisejä, liikaa elämää = liian vähän treeniä, lihoo lihomistaan + minne jää poika fillit, hä? Yleisesti: Vittu näpit irti niistä kannuista kun on tauko! Tästä lähin piilotan kapulat tauoilla. :) ja treeneihin SAA tulla ajoissa, tack. ps. meilläpäin basisti ja kitaristi jäävät mättämään volat kaakossa kun olisi ns. virallisen tauon paikka. It wasn´t me! It was the other guy.... |
MetalliHippi 17.12.2004 21:31:05 | |
---|
Alun perin ajattelin olla kirjoittamatta tähän ketjuun kun minulla on niin iki-ihanat soittotoverit sekametelibändissämme, mutta tämänpäiväisten ”treenien” jälkeen ei ole mitään omantunnontuskia. Tilitänkin siis oikein kunnolla ja kaiken: Laulaja – asennevammainen mulkku, joka kirkuu. Eikä muuta osaakaan kuin kirkua. Ei jaksa koskaan opetella laulujen sanoja, vaan improvisoi ja aina väärällä kielellä kuin mitä pitäisi. Opiskelee arabiaa ja tahtoo sovittaa ”jihadia”, ”as saleem alaikumia” ja muita hänen mielestään hassuja sanoja (toisten) biiseihin. Kaikki laulajan tekemät biisit ovat ällöttävää voihkinaa, joita säestää aina akustinen kitara sekä melodramaattiset syntikat. Pitää Jonne Aaronia makeana jäbänä. Kitaristi – nahkahousuihin pukeutuva seksuaalivähemmistöläinen, joka moshaa hervottomasti ja valittaa sen jälkeen pääkipua. Arvostelee aina rumpalin soittamista, vaikka ei tajua rummuista yhtään mitään. Lintsaa treeneistä jos vain suinkin mahdollista. Kaikki hänen tarjoamansa biisit ovat yhden soinnun heviränkytystä melodramaattisilla syntikoilla. Laulujen aiheet ”I kill and drink all night long we have sex yeh yeh” -tasoa. Kuuntelee Teslaa ja on muutenkin tyhjäkäynnillä. Juo siideriä ja omistaa hienomman kännykän kuin minä. Rumpali – treeneissä tahtoo soittaa vain Metallicaa ja Slayeria. Omaa muutenkin ärsyttävän ”äijämäisen” musamaun. Kaikki bändin omat biisit ovat hänen mielestään paskoja, eikä halua harjoitelle niitä. Ei koskaan tajua pitää turpaansa kiinni kun olisi oikeasti tarvis. Rasittava homofoobikko, joka juo liikaa, polttaa liika ja on kaikkea aivan liikaa. Harrastaa potkunyrkkeilyä. Omistaa rämän Fordin, jonka kyydissä ei kehtaa olla. Basisti – kertoo uskomattoman tyhmiä vitsejä, joille kukaan ei ole koskaan nauranut edes kohteliaisuudesta. (Voitte etsiä Muusikkovitsipalstalta Steve Harris on George Harrison-vitsin, se on hänen vakioitaan.) On ikävä kyllä on varsin pätevä ja tekee bändin parhaimmat biisit. Se ei ole paljoa se. Ei pese tukkaansa, syö chilipähkinöitä ja pukeutuu flanellipaitaan. Enpäs keksinyt muuta. Ai niin. Kitaristin serkku. Se on paha se. Vieraileva kosketinsoittaja – en minä edes muista sen nimeä. Mitä vittua se ylipäätään tekee meidän harjoituksissamme?! Minä INHOAN niitä melodramaattisia syntikkasävelmiä! Yrittää jatkuvasti soittaa synkkää metallimusiikkia, vaikka pukeutuu kuin toimistorotta. Nauraa ja puhelee itsekseen. Kitaristi/pianisti/mitä vaan – ylimielinen taulapää, joka vittuilee kaikesta. Ihan kaikesta. Soittaakin vain puhtaasta vittumaisuudesta. Tai eihän tämä impotentti osaa edes kunnolla soittaa, vaikka on olevinaan musiikin monitoimimies. Ei muuten osaa laulaakaan, ja on silti aina vetämässä duettoa varsinaisen laulajan vierellä. Homma kusee viimeistään siinä, kun tämä avuton kommarihippi ei osaa soittaa ja laulaa samaan aikaan. Tekee omasta mielestään ylivetoja biisejä, vaikka on todellisuudessa varastanut ne basistilta ja Iron Maidenilta. Leikkii bändin pääsanoittajaa, tekstit kertovat lähes poikkeuksetta maailman vittumaisuudesta. Tai sitten ne ovat käsittämättömiä taiderunoja, joissa puhutaan ympäripyöreitä ja kikkaillaan kieliopilla (oli se sitten suomi tai englanti.) Typerä vouhottaja, joka ei harrasta epäterveellisiä elämäntapoja. Itkee kun lohkaisee kyntensä. Joogaa. Niin no, kaikista saisi EHKÄ vähintään saman verran hyviä puolia, ellei enemmän, mutta nyt vain muisti parhaiten ne kaikki ärsyttävät piirteet. Kumma kyllä, itsestään muisti kaikkein parhaiten (viimeinen.) Ehkäpä vika onkin tässä impotentissa kommarihipissä... Taidanpa lähteä kävelemään. Suomalaisen Powerin uusin kokopitkä, "Ja mitä vitun tilulilu-,sankari-,pillu-,viikinki,vitun egypti-(EI Nile),gootti-,saksa-,manowar-,kalevala- ja folkkihevi nyt yleensä aiheuttaa sanoinkuvaamatonta vitutusta" on ilmestynyt! |
madu 18.12.2004 21:54:25 (muokattu 18.12.2004 21:56:30) | |
---|
Meidän toinen kitaristi Herra Rapu syö ihan liikaa. Sitten se ei jaksa treenata. Laulaja on ihan täysi kusipää. Rumpali käy salilla aivan liikaa ja keskittyy vaan oman ulkonäkönsä kohentamiseen. Basisti vetää älyttömiä määriä viinaa reeneissä ja monesti joudutaan feidaa reenit sen takia. Muuten meillä menee hyvin. Salakka - Alburnus Alburnus |
Herra Rapu 18.12.2004 21:57:57 | |
---|
Meidän toinen kitaristi Herra Rapu syö ihan liikaa. Sitten se ei jaksa treenata. Kuka jätti tänään tulematta reeneihin ku piti laittaa autoon jotain vitun levikkeitä! |
Super-Jari 19.12.2004 18:01:50 | |
---|
Kuka jätti tänään tulematta reeneihin ku piti laittaa autoon jotain vitun levikkeitä! Vitun levikkeitä autoon? Jäätelöauto tyylinen gyneauto? Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
Tunnustan, että joskus muutama vuosi tuli unohdettua,
sitten mietin, että miksi takapuoli oli kostea, housut oli hieman ulosteessa...
- KMT |
Skebaristi 21.12.2004 22:43:34 | |
---|
Kitaristi: liian hyvä minuun verrattuna Laulaja: pientä motivaation puutetta havaittavissa Kosketinsoittaja: soittaa nopeammin, kuin minä Basisti: Niin no, se on BASISTI Rumpali: Puhuu ehkä jopa liikaa paskaa Heh. "No niin, no joo"
Pastilli? |
Rumpalilaulaja: Laulu ja rumpujensoitto tahtoo sotkea toisiaan. Vaatisi enemmän harjoittelua Kitaristi: Tarvitsisi hieman lisää keskittymiskykyä. Kitara yleensä liian hiljaisella. Saisi laulaa taustoja. Kitaristi: Asuu 350 km päässä. Ei osaa olla hiljaa piisien välissä. Kitara yleensä liian kovalla. Basisti: Pääsee harjoituksiin eneintään joka toinen kerta. Ei harjoittele kotona ollenkaan. Minä: En osaa laulaa enkä soittaa kitaraa hyvin. Soitan silti eniten sooloja. |
sikanaama 22.12.2004 10:55:15 | |
---|
Miks musta alko tuntuu tossa että sikanaama ja jussiohman on samassa bändissä :D Niin minustakin ne on. Meitsi onkin Wolverine! |
Stratton 22.12.2004 21:46:06 | |
---|
Jaa-a, Laulaja: Ei osaa laulaa kunnolla eikä edes ymmärrä ettei osaa, selittää vaan aina että on laulanut vasta niin vähän aikaa Kitaristi 1.: Kaikki biisit (soitamme covereita) on liian vaikeita, tai sitten "en tosiaan jaksa alkaa opetteleen" Kitaristi 2.: Hmm.. tiedä sitten Basisti: Kuuntelee "vääränlaista" musaa ja ei oikeen oo mukana meiningissä Rumpali: Minä itse, eli olen täydellinen. Noei, olen ilmeisesti erittäin ärsyttävä ja haluan soittaa vain niitä biisejä joita en osaa soittaa ja kuuntelen vääränlaista musaa. Ja oon paska Älä jätä mitään soittamatta tänään minkä voit mokata huomisella keikalla |
marsescos 24.12.2004 00:36:09 | |
---|
Laulaja (mie): on väärässä bändissä Kitaristi: ei antanu poistaa epäonnistunheita lauluraitoja Rumpali: on hellunsa tossun alla ja pahasti Basisti: on basisti ja viikonloppu-työssä I.S.W.:M'I.i.Y.H. |
Order 24.12.2004 00:39:29 | |
---|
Basisti: on basisti Itse en välttämättä näkisin huonona puolena sitä että basisti on basisti. We oil the jaws of the war machine and feed it with our babies.
Pastilli? |
SomethingWild 02.01.2005 21:39:41 | |
---|
Kitaristi(minä):Bodom pelle Kitaristi:Äijähän on täys kusipää juu... Basisti:Liian viksu pasistiks ja vitun iso Kosketin soittaja:Väärässä bändissä Rumpali:Hakkaa koko ajan vaikka kuinka huuta lopettamaan Laulaja:puuttuu JAU JAU JAU JAU!!!!!!!!!
Bodom after fucking midnight!! |
depe 03.01.2005 16:06:49 | |
---|
Rumpali - hakkaa rumpuja ja mölisee biisien välillä vähän turhan paljon Mieslaulaja - vähän etäisenpä pysyvä jamppa Naislaulaja - tosi kiva tyyppi, mutta ei paras mahdollinen laulaja, hoitaa kuitenkin tonttinsa Basisti - vähän taitoa lisää Kosketinsoittaja - kännipäissään vähän mulkku tai ainakin outo Kitaristi - yrittää soittaa liian vaikeita juttuja taitoihinsa nähden Toinen kitaristi (minä) - ei osaa sooloilla kuin pentatonisella skaalalla, hidas - mutta toki tyylitajuinen ;) Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |