Aihe: J-stationin livekäyttö
1
Wolfheart
13.02.2003 15:27:26 (muokattu 13.02.2003 15:29:17)
Äänityskäytössä minulla on ollut J-station n. 1,5 vuotta ja tyytyväinen olen ollut. Nyt haluttaisi kokeilla sitä myös efektilaitteena, joten kiinnostaisi kuulla kokemuksia sen livekäytöstä. Olen suunnitellut hankkivani Behringerin FCB1010 midipedaalin ohjaamaan kyseistä laitetta, joten tuosta midipedaalistakin saa laittaa kommenttia. Kiinnostaisi myös kuulla mielipiteitä esim. J-stationin wahista, kun en ole itse sitä vielä manuaalisesti pystynyt käyttämään.
Michi
13.02.2003 18:33:07
haluttaisi kokeilla sitä myös efektilaitteena, joten kiinnostaisi kuulla kokemuksia sen livekäytöstä.

No, tuota.

Ainoa ongelma livekäytössä, tai voiko sitä ongelmaksi sanoa, on se, että soundien vaihdossa on selkeästi huomattava, lyhyen lyhyt mutta selkeästi huomattava viive. Eli soundista yksi soundiin kaksi vaihtaessa on pieni hiljainen hetki.

Muuten soundit toimivat livekäytössä varsinkin oikeanlaisen päätteen ja kaapin kanssa aivan älyttömän hyvin.

Itse asiassa parhaiten varmaan toimii livenä, kun ajat toisesta Jiin ulostulosta diboxin kautta suoraan pöytään ja toisesta monitoriin (tietysti monitorivahvistimen kautta) itselle stagelle.

Ite soittelin parin vuoden keikat (n. 50/vuosi) Jiillä* ja olin erittäin tyytyväinen. Putkikärpänen vaan iski piru ja...no, piti saada putkietunen ja putkietunen ja... :) ja asiaan tietysti vaikutti sekin että mulla sattui olemaan jo putkinuppi ja kaappi...mut se on jo eri tarina se!

*setupit Jiin kanssa livenä:
- thomannin monitoripääte T.Amp 2x200 + KMD 4x12 kaappi
- thomannin monitoripääte T.Amp 2x200 + H&K-monitori
- crate 60w putkinuppi + KMD 4 x 12 kaappi (J efektilenkin paluuussa)

niin ja siitä wahista...kyllä se mun korvaan pelasi ihan kohtuullisesti, vähän riippuen vahvistinmallista, marsulla ja blackfacella ainakin soundasi hyvältä!

Ja vielä tuosta pedaalista....mulla se olis joutavana tuo J8-spedu...heitä tarjous jos kiinnostaa...:)
-Up The Irons!-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)