Aihe: J-stationin livekäyttö
1
Wolfheart
13.02.2003 15:27:26 (muokattu 13.02.2003 15:29:17)
Äänityskäytössä minulla on ollut J-station n. 1,5 vuotta ja tyytyväinen olen ollut. Nyt haluttaisi kokeilla sitä myös efektilaitteena, joten kiinnostaisi kuulla kokemuksia sen livekäytöstä. Olen suunnitellut hankkivani Behringerin FCB1010 midipedaalin ohjaamaan kyseistä laitetta, joten tuosta midipedaalistakin saa laittaa kommenttia. Kiinnostaisi myös kuulla mielipiteitä esim. J-stationin wahista, kun en ole itse sitä vielä manuaalisesti pystynyt käyttämään.
PekKampela
13.02.2003 21:07:55

Itse olen yhden esiintymisen sillä suorittanut. Digitechin control 8 midilaudalla vaihtelin soundit ja käytin myös wahia, joka on ihan mukiinmenevä, tosin suosittelisin jonkin erillisen wahin ostoa. J-asema oli siis kiinni mikserissä enkä kerennyt ennen keikkaa oikein säädellä soundeja sillä eq-säätöjä tarvii aika lailla muuttaa, jos esim pankeissa on kuulokkeilla tehtyjä ääniä.
Meni muutenkin välillä vähän sähläämiseksi, kun volumetasot olin laittanut huonosti, joutui kesken soiton vääntelemään onneksi vieressä sijaitsevaa stationia.

Kyllä varmasti toimii hyvinkin oikein säädettynä ja opittuna live käytössä. Onhan se sentään digitaalisten mallintavien ykkönen.
Kirjoitan todella harvoin,mutta kun kirjoitan,teen sitä harvoin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)