Aihe: Creative Muvo 256mt ei toimi-apua!
1
Milkop
19.12.2004 16:36:02 (muokattu 19.12.2004 16:37:54)

Eli onnistuin vissiin heittämään paskaksi tuollaisen kannettavan mp3-soittimen. Olin kopioimassa kovolta biisejä laitteeseen, kun huomasin, ettei kopiointi edisty mihinkään. Ctrl+Alt+Del ilmoitti, että sovellus ei vastaa. Heitin koneen uudelle päälle resetistä, mutta kone ei mennyt Windowsiiin. Virtanapista virrat pois ja uudelleen päälle, jolloin pääsin Windowsiin saakka. Kun yritän nyt mennä Oman Tietokoneen kautta kannettavaan levyyn (eli tuohon Muvoon), niin koko kone jumittaa. Oikealla napilla olen yrittänyt päästä formatoimaan koko paskan, mutta sekin jumittaa koneen. Käyttis on Windows XP Pro ja kopioinnin olen hoitanut ihan manuaalisesti eli en ole käyttänyt Creativen omia ohjelmia. Kun yritän pistää soittimen päälle, se ilmoittaa File System Error. Saatana sentään, musiikki ja tietokoneet ovat edelleen näköjään toimimaton yhdistelmä. Olisiko kellään neuvoja? (Linuxikaan ei ole auttanut, eli en ole saanut sielläkään soitinta alustettua.)

EDIT:soitin on siis tuollainen USB-palikka.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
Guitarist in the Night
19.12.2004 16:45:34
Mulla on samanlainen mp3-soitin. Sanoit heittäneesi paskaksi sen? Jos tämä olisi vaikka syynä sen toimimattomuuteen? ;-)
Hevi on ihan hyvää.
Milkop
19.12.2004 16:47:12

Mulla on samanlainen mp3-soitin. Sanoit heittäneesi paskaksi sen? Jos tämä olisi vaikka syynä sen toimimattomuuteen? ;-)

No vähän tuli pelattua futista ;-) Ei vaan, takuuta onneksi on vielä jäljellä, mutta jos tuon sais itse pelittämään.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
pellepelle
19.12.2004 18:22:22
Mä jo luulin paskanneeni mun Cretive Rhomban ku se ilmoitteli vaan erroria ja muuta paskaa, mutta sitte se vaan yhtäkkii lähti toimimaan ja olen jälleen onnellinen.

Pitäis varmaan ostaa uus mp3-soitin jossa olis enemmän muistia.
ozz3
19.12.2004 19:41:51
Aiptekin 256mt löytyy meikäläiseltä. Toimii hyvin, vaikka lisä tila tuliskin välillä tarpeeseen (toisaalta en tarvitse 50 gigan soitinta)
Arskailu ilmeisesti kielletty...
Milkop
20.12.2004 19:43:01 (muokattu 20.12.2004 19:47:06)

Creativen sivuilta saa semmosen ohjelman millä sen voi formatoida, itellä kävi just samalla tavalla vähän aikaa sitten 128 MuVo TX:n kanssa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun spostilla ja sieltä ystävällisesti neuvoivat semmosen ohjelmantyngän hakemaan.

Tuosta ohjeissa olevasta osoitteesta ei sitä ohjelmaa silloin löytynyt syystä tai toisesta ja toisessa mailissa tuli sitten tuo ylempi osoite. Gut lak.

Kiitokset sinulle, latasin tuon ohjelman, pistin palikan koneeseen kiinni ilman play-napin painamista ja formatointi onnistui. Nyt kelpaa taas
kuunnella heviä, kiitos neuvoista. +

EDIT:eli play-napin kanssa homma ei toiminut, ohjelma ei löytänyt soitinta. Tiedä sitten mistä moinen johtuu, mutta pääasia että toimii.
R.I.P. Dimebag Darrell
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)