Aihe: Creative Muvo 256mt ei toimi-apua!
1
Guitarist in the Night
19.12.2004 16:45:34
Mulla on samanlainen mp3-soitin. Sanoit heittäneesi paskaksi sen? Jos tämä olisi vaikka syynä sen toimimattomuuteen? ;-)
Hevi on ihan hyvää.
Milkop
19.12.2004 16:47:12

Mulla on samanlainen mp3-soitin. Sanoit heittäneesi paskaksi sen? Jos tämä olisi vaikka syynä sen toimimattomuuteen? ;-)

No vähän tuli pelattua futista ;-) Ei vaan, takuuta onneksi on vielä jäljellä, mutta jos tuon sais itse pelittämään.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
pellepelle
19.12.2004 18:22:22
Mä jo luulin paskanneeni mun Cretive Rhomban ku se ilmoitteli vaan erroria ja muuta paskaa, mutta sitte se vaan yhtäkkii lähti toimimaan ja olen jälleen onnellinen.

Pitäis varmaan ostaa uus mp3-soitin jossa olis enemmän muistia.
Kulkunen
19.12.2004 19:37:12 (muokattu 19.12.2004 19:39:04)
Creativen sivuilta saa semmosen ohjelman millä sen voi formatoida, itellä kävi just samalla tavalla vähän aikaa sitten 128 MuVo TX:n kanssa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun spostilla ja sieltä ystävällisesti neuvoivat semmosen ohjelmantyngän hakemaan.

Katsotaan josko mulla ois se ohjelman linkki vielä tallessa... Kyllä on, kokeile tästä: http://uk.europe.creative.com/suppo … AE+MuVo%99+TX&OSName=Windows+XP

HUOM! Ohjeet:
I will recommend that you out try the following:
>1. download this file (please take notice that the firmware is
>different, and will not work if you have a Muvo TX FM instead):
> http://www.nomadworld.com/downloads … dID=526&sProd=NOMAD%20MuVo%20TX
>

>2. press and hold down the 'play' button, while you insert you player
>into the USB port. Keep on holding down the 'play' button for about
>10-15 sec. after inserting it into the USB port.
>3. your PC should now find your Muvo TX as something like 'player
>recovery device'. When this happens you just double-click and run the
>file you downloaded in step 1. Just follow the hints on the screen and
>remember to tick the box 'format data area' when this option appears.
>
>This should get your Muvo TX working again!

Tuosta ohjeissa olevasta osoitteesta ei sitä ohjelmaa silloin löytynyt syystä tai toisesta ja toisessa mailissa tuli sitten tuo ylempi osoite. Gut lak.

EDIT: Niin, en sitten tiedä miten tuo TX vaikuttaa... ehkä kannattaa itse Creativen sivujen kautta yrittää kysellä tai penkoa sopivaa formatointiohjelmaa, tosin heidän sivunsa ovat hieman kehnot. Ainakin itse eksyin niille aika äkisti.
The downward spiral never ends.
ozz3
19.12.2004 19:41:51
Aiptekin 256mt löytyy meikäläiseltä. Toimii hyvin, vaikka lisä tila tuliskin välillä tarpeeseen (toisaalta en tarvitse 50 gigan soitinta)
Arskailu ilmeisesti kielletty...
Milkop
20.12.2004 19:43:01 (muokattu 20.12.2004 19:47:06)

Creativen sivuilta saa semmosen ohjelman millä sen voi formatoida, itellä kävi just samalla tavalla vähän aikaa sitten 128 MuVo TX:n kanssa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun spostilla ja sieltä ystävällisesti neuvoivat semmosen ohjelmantyngän hakemaan.

Tuosta ohjeissa olevasta osoitteesta ei sitä ohjelmaa silloin löytynyt syystä tai toisesta ja toisessa mailissa tuli sitten tuo ylempi osoite. Gut lak.

Kiitokset sinulle, latasin tuon ohjelman, pistin palikan koneeseen kiinni ilman play-napin painamista ja formatointi onnistui. Nyt kelpaa taas
kuunnella heviä, kiitos neuvoista. +

EDIT:eli play-napin kanssa homma ei toiminut, ohjelma ei löytänyt soitinta. Tiedä sitten mistä moinen johtuu, mutta pääasia että toimii.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)