Aihe: Sun soittimet?
1 2 3 4 5
Hohhoijaa
15.12.2004 14:05:13 (muokattu 15.12.2004 14:06:04)
Sähkökitara
Akustinen kitara
Sähköbasso
Rummut
Nokkahuilu
Munniharppu

Tai siis "osaan" soittaa.
Hell yeah! Hell Yeah! Hell Yeah! Kili! Kili! Kilinnahkaviittaaaa!!!!
oizo
15.12.2004 14:25:44
Piano
....
Kitara
Rummut
Basso
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
Kitarajeesus
15.12.2004 15:03:23
Piano
Poikkihuilu
Sähkökitara
Viulu
Klassinen kitara

Näihin olen panostanut vähän enemmän. Saksofonia ja selloa olisi siistiä oppia vielä joskus soittamaan.
Musiikki on elämä.
gandar
15.12.2004 15:31:33
No tämä ketju nyt on vain multi-instrumentalistien mulokunjatke, ja "osaamisen" tasoa ei ole määritelty, mutta:

- Saksofonia osaan soittaa, tai sitten olen monta vuotta pettänyt itseäni pahemman laatuisesti. Saksofoni on siis ainut soitin, jota ihan oikeasti voisin sanoa osaavani.

Sen lisäksi olen musiikintuntien koulubändeissä soittanut bassoa. Pianoa soitin pienenä pari vuotta, joten siitä saattaisin saada vielä nykyäänkin jotain aikaiseksi. Tuosta johdoksena siis myös melodika, kellopelikilkuttimet jne. Percussiot auttavasti, nokkahuilua hieman. Rumpuja EN osaa soittaa, enkä kitaraa (välineongelma, eivät toimi samalla logiikalla kuin pääkoppani).
Ceci n'est pas une signature
kivi
15.12.2004 16:05:22
Kyllähän mä vedän melkein millä vaan ja mulla on kaikenlaisia soittopelejä kämppä täynnä. Mua on usein pyydetty muuallekin soittamaan: "me muualle pimputteleen siitä!"

Juuri näin. Toinen kommentti oli: "Sähän voisit lyödä tolla soitolla rahoiksi - uhkaat, ettet lopeta ennen kuin on kolmekymppiä kasassa."

Parhaiten käsissä viihtyy erilaiset kitarat, bassot, maniska ja huuliharppu. Mikä ei tietenkään tarkoita, ettei kanssaihmisiä tulis sopivan hetken tullen piinattua vaikka millä trumpeteilla, saksofoneilla, pianoilla ja rummuilla, joita ei oikeesti yhtään osaa.

Myös banjoa, polytamburaa ja sazia on tullut soitettua ihan äänitteelle asti, lähinnä kyllä efektinomaisesti.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
sikanaama
15.12.2004 16:17:48
Jos johonkin pitää koskea niin lähinnä kitaraan kehtaisin tarttua. Tai bassoon, se ois kiva.
Mulla on kaikki sen hyvän pändin levyt, ei kuitenkaan ihan kaikki.
Huevos
15.12.2004 20:41:50

kui moni täällä osaa soitta oud- luuttua?

mä osaan kolme biisiä.
Lord of the strings
15.12.2004 20:43:39
Koirapilli ja ovikello.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
rock_girl
15.12.2004 20:45:35
kitara
sähkis
basso
nokkahuilu (unohtunu taito jo pääasias..)
piano (toinenki unohtunu taito..)
puhelin (viime aikoina vähä liikaaki..)
ovikello (en oo piiiitkää aikaa..)
Do what you want, and do it with love.
Nazareth
16.12.2004 07:07:09
Sähkis
Basso
Joku vanha Casio
Nokkahuilu
Munniharppu
"M'oon luullu, että kiiski on lintu. :D" - Mark-Ken IMIK #27
Henga
16.12.2004 07:09:17
En osaa soittaa mitään, mutta tutkintoja olen suorittanut rummuilla, kitaralla ja bassolla.
Mook
16.12.2004 07:34:21
Kitara kymmenen vuoden jälkeen tarttuu helpoiten käsiin, mutta nyt yksikseni minä _haluaisin_ säkkipillin

Mutta ne maksaa :(
Carpenter
16.12.2004 09:39:03
Kitara (pääsoitin)
Piano (kakkossoitin)
Basso (perusjutut menee)
Rummut (perusjutut menee)
Nokkahuilu (legenda)
Kontrabasso (aika räpellystä)
Pulpetti ( tylsinä hetkinä)
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Karlsson
16.12.2004 09:49:49
No esmes omakuvassa näkyvistä soittimista saan ääntä irti. Soittataidosta en tiedä sitte...
"Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT
konehes
16.12.2004 14:08:18 (muokattu 16.12.2004 15:09:47)
En osaa soittaa mitään, mutta näitä olen levyillämme soittanut:

Sähkökitara
Akustinen kitara
Basso
Mandoliini
Balalaikka
Kosketinsoittimet
Piano
Nokkahuilu
Melodika
Metallofoni
Kantele
Erinäiset esineet
Leper Messiah
16.12.2004 15:53:02
piano / koskettimet / harmooni ym ym
kitara
basso
perkussiot

nuo minä laskisin kategoriaan 'osaan soittaa' omalta osaltani
Noeikai sbassomumot nymmitää vatun sitaareita skulaa, vai? -Hemmo
Tapani L
16.12.2004 19:23:53 (muokattu 16.12.2004 19:25:11)
Kyllä mä kaikista soittimista jotain ääntä saan lähtemään (luulisin), mutta lasketaanko se nyt sitten osaamiseksi... Rumpuja olen soittanut jo jonkin aikaa ja kitaraa vähän vähemmän. Laulamisessa olen erittäin aloittelija ja bassossa samoin. Pianolla/koskettimilla osaan pari perussointua. Mutta en nyt tiedän voinko sanoa osaavani soittaa mitään. En ainakaan tarpeeksi hyvin, että viitsisin sitä täällä mainostaa.

EDIT: Sanoo tyyppi, jonka allekirjoituksessa on linkki bändinsä kotisivuille, joilta löytyy musiikkinäytteitä. Totuudessa pysyminen on vaikeaa.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uudet sivut, katsokaapa ihmeessä!
Kukkis
16.12.2004 19:39:13
Nämä itseltä löytyy ja saan niillä jotain aikaiseksi.

Sähkökitara
Akustinen teräskielinen kitara
Klassinen kitara
Basso
Ukulele
Koskettimet
Huilu
Irlantilainen Tinapilli
Huuliharppu
Bongot
Shakeri
Mikä ei tapa, se vahingoittaa ainakin. Pastilli?
Dutteri
16.12.2004 20:02:09
Kitara
Basso
Piano
Nokkahuilu

ja eipä miulla muuta.
"No mieti nyt kun ne ois kaik jääny sisälle, niin pikku-dutterimmehan ois räjähtäny!"-HanuristiIMIK #13 Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)