Hohhoijaa 15.12.2004 14:05:13 (muokattu 15.12.2004 14:06:04) | |
---|
Sähkökitara Akustinen kitara Sähköbasso Rummut Nokkahuilu Munniharppu Tai siis "osaan" soittaa. Hell yeah! Hell Yeah! Hell Yeah! Kili! Kili! Kilinnahkaviittaaaa!!!! |
Piano .... Kitara Rummut Basso Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Kitarajeesus 15.12.2004 15:03:23 | |
---|
Piano Poikkihuilu Sähkökitara Viulu Klassinen kitara Näihin olen panostanut vähän enemmän. Saksofonia ja selloa olisi siistiä oppia vielä joskus soittamaan. Musiikki on elämä. |
gandar 15.12.2004 15:31:33 | |
---|
No tämä ketju nyt on vain multi-instrumentalistien mulokunjatke, ja "osaamisen" tasoa ei ole määritelty, mutta: - Saksofonia osaan soittaa, tai sitten olen monta vuotta pettänyt itseäni pahemman laatuisesti. Saksofoni on siis ainut soitin, jota ihan oikeasti voisin sanoa osaavani. Sen lisäksi olen musiikintuntien koulubändeissä soittanut bassoa. Pianoa soitin pienenä pari vuotta, joten siitä saattaisin saada vielä nykyäänkin jotain aikaiseksi. Tuosta johdoksena siis myös melodika, kellopelikilkuttimet jne. Percussiot auttavasti, nokkahuilua hieman. Rumpuja EN osaa soittaa, enkä kitaraa (välineongelma, eivät toimi samalla logiikalla kuin pääkoppani). Ceci n'est pas une signature |
kivi 15.12.2004 16:05:22 | |
---|
Kyllähän mä vedän melkein millä vaan ja mulla on kaikenlaisia soittopelejä kämppä täynnä. Mua on usein pyydetty muuallekin soittamaan: "me muualle pimputteleen siitä!" Juuri näin. Toinen kommentti oli: "Sähän voisit lyödä tolla soitolla rahoiksi - uhkaat, ettet lopeta ennen kuin on kolmekymppiä kasassa." Parhaiten käsissä viihtyy erilaiset kitarat, bassot, maniska ja huuliharppu. Mikä ei tietenkään tarkoita, ettei kanssaihmisiä tulis sopivan hetken tullen piinattua vaikka millä trumpeteilla, saksofoneilla, pianoilla ja rummuilla, joita ei oikeesti yhtään osaa. Myös banjoa, polytamburaa ja sazia on tullut soitettua ihan äänitteelle asti, lähinnä kyllä efektinomaisesti. |
sikanaama 15.12.2004 16:17:48 | |
---|
Jos johonkin pitää koskea niin lähinnä kitaraan kehtaisin tarttua. Tai bassoon, se ois kiva. Mulla on kaikki sen hyvän pändin levyt, ei kuitenkaan ihan kaikki. |
Huevos 15.12.2004 20:41:50 | |
---|
kui moni täällä osaa soitta oud- luuttua? mä osaan kolme biisiä. |
Lord of the strings 15.12.2004 20:43:39 | |
---|
Koirapilli ja ovikello. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
rock_girl 15.12.2004 20:45:35 | |
---|
kitara sähkis basso nokkahuilu (unohtunu taito jo pääasias..) piano (toinenki unohtunu taito..) puhelin (viime aikoina vähä liikaaki..) ovikello (en oo piiiitkää aikaa..) Do what you want, and do it with love. |
Nazareth 16.12.2004 07:07:09 | |
---|
Sähkis Basso Joku vanha Casio Nokkahuilu Munniharppu "M'oon luullu, että kiiski on lintu. :D" - Mark-Ken IMIK #27 |
Henga 16.12.2004 07:09:17 | |
---|
En osaa soittaa mitään, mutta tutkintoja olen suorittanut rummuilla, kitaralla ja bassolla. |
Mook 16.12.2004 07:34:21 | |
---|
Kitara kymmenen vuoden jälkeen tarttuu helpoiten käsiin, mutta nyt yksikseni minä _haluaisin_ säkkipillin Mutta ne maksaa :( |
Carpenter 16.12.2004 09:39:03 | |
---|
Kitara (pääsoitin) Piano (kakkossoitin) Basso (perusjutut menee) Rummut (perusjutut menee) Nokkahuilu (legenda) Kontrabasso (aika räpellystä) Pulpetti ( tylsinä hetkinä) Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
Karlsson 16.12.2004 09:49:49 | |
---|
No esmes omakuvassa näkyvistä soittimista saan ääntä irti. Soittataidosta en tiedä sitte... "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
wewwie 16.12.2004 12:47:18 | |
---|
suutani (kokoajanjatkuvasti) vetopasuunaa kitaraa bassoa (perusjuttuja) rumpuja percussioita tinapilliä (surkeasti) pianoa (mikäli mahdollista, vielä huonommin) "Vanhemmille se oli pettymys;he kai toivoivat minun päätyvän musainnostuksen kautta jonnekkin Savonlinnan taidelukioon" Marko Annala - Mokoma |
konehes 16.12.2004 14:08:18 (muokattu 16.12.2004 15:09:47) | |
---|
En osaa soittaa mitään, mutta näitä olen levyillämme soittanut: Sähkökitara Akustinen kitara Basso Mandoliini Balalaikka Kosketinsoittimet Piano Nokkahuilu Melodika Metallofoni Kantele Erinäiset esineet |
Leper Messiah 16.12.2004 15:53:02 | |
---|
piano / koskettimet / harmooni ym ym kitara basso perkussiot nuo minä laskisin kategoriaan 'osaan soittaa' omalta osaltani Noeikai sbassomumot nymmitää vatun sitaareita skulaa, vai? -Hemmo |
Tapani L 16.12.2004 19:23:53 (muokattu 16.12.2004 19:25:11) | |
---|
Kyllä mä kaikista soittimista jotain ääntä saan lähtemään (luulisin), mutta lasketaanko se nyt sitten osaamiseksi... Rumpuja olen soittanut jo jonkin aikaa ja kitaraa vähän vähemmän. Laulamisessa olen erittäin aloittelija ja bassossa samoin. Pianolla/koskettimilla osaan pari perussointua. Mutta en nyt tiedän voinko sanoa osaavani soittaa mitään. En ainakaan tarpeeksi hyvin, että viitsisin sitä täällä mainostaa. EDIT: Sanoo tyyppi, jonka allekirjoituksessa on linkki bändinsä kotisivuille, joilta löytyy musiikkinäytteitä. Totuudessa pysyminen on vaikeaa. |
Kukkis 16.12.2004 19:39:13 | |
---|
Nämä itseltä löytyy ja saan niillä jotain aikaiseksi. Sähkökitara Akustinen teräskielinen kitara Klassinen kitara Basso Ukulele Koskettimet Huilu Irlantilainen Tinapilli Huuliharppu Bongot Shakeri Mikä ei tapa, se vahingoittaa ainakin.
Pastilli? |
Dutteri 16.12.2004 20:02:09 | |
---|
Kitara Basso Piano Nokkahuilu ja eipä miulla muuta. "No mieti nyt kun ne ois kaik jääny sisälle, niin pikku-dutterimmehan ois räjähtäny!"-HanuristiIMIK #13 Pastilli? |