inkognito 04.11.2004 01:05:30 | |
---|
Lainasin kaveriltani tässä rummut armeijassa olonsa ajaksi ja ajattelin opetella soittamaan blackmetallia, eli "blastbeatia", eli "norjakomppia". Nyt olisinkin siis vailla hyviä harjoitteluvinkkejä/kikkoja/yms. Joten antaa tulla. |
BT 04.11.2004 01:13:25 | |
---|
Haeppas vaikka Derek Roddyn - Drumming Endurance And Strenght Builder video. Eiköhän siitä saa jotain irti. |
Veco 04.11.2004 10:51:29 | |
---|
Kannattaa alkaa harjottelemaan heti alkuun kahdenjalan tekniikkaa eli basari vuorotellen oikealla ja vasemmalla(edellyttää tuplabedaalin tai basarin). Huimissa nopeuksissa vie vähemmän energiaa, tai niin isotpojat väittää. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Terok 04.11.2004 10:54:57 | |
---|
"Norjakomppi" on monesti hitaampi, riippuu mitä bläkkimenoa tarkoitetaan. Hitaampi kannattaa vetää ihan yhellä jalalla, on kuitenkin pieni soundi ero. Treenaa vaikkapa ensin oikea käsi ja jalka/jalat toimimaan yhdessä eli tasasesti ensin hitaasti kahdeksasosia yhtäaikaa. Sitten vaikeampi roddy tyylinen treeni on että jättää oikean käden pois ja soittaa norjakomppia basari virveli vuorotellen. |
Jupa 14.11.2004 23:37:33 | |
---|
Et sinä sitä opi. Apina. : ) |
Ruoste 12.12.2004 17:47:29 | |
---|
Blastbeatin oppii vain soittamalla, mitä enemmän soittaa blastbeatia sitä enemmän oikeat lihakset kehittyy... jos menee maitohapoille niin jatkaa vaikka väkisin niin kyllä se siitä lähtee joka kerta jaksaa vähän pitempään... olen amelionin runpali eli olen saletisti mölön-matin paras kamu |
Maardi 12.12.2004 19:51:47 | |
---|
Blastbeatin oppii vain soittamalla, mitä enemmän soittaa blastbeatia sitä enemmän oikeat lihakset kehittyy... jos menee maitohapoille niin jatkaa vaikka väkisin niin kyllä se siitä lähtee joka kerta jaksaa vähän pitempään... Kohtuu kaikessa silti. Itse olen pari kertaa vetänyt väkisin vähän liikaakin ja saanut palkkioksi helvetin kipeät ranteet ja sormet. Nyt olenkin palannut takaisin hitaampiin tempoihin ja alkanut katsoa oikeaa tekniikkaa. Suosittelenkin kunnon tekniikkaa ja temmon nostamista vähän kerrassaan. Kaikenlisäksi soitto alkaa jopa kuulostaa joltain kun ei aloita sillä "satakymmenenlasissa" kaahamisella. |
Ruoste 12.12.2004 20:44:34 | |
---|
tetenkii oikee tekniikka on tärkee mut nopeeks oppii soittamal nopeesti olen amelionin runpali eli olen saletisti mölön-matin paras kamu |
Tsumppi 12.12.2004 22:11:01 | |
---|
|
Aegis 12.12.2004 23:12:04 | |
---|
Blastbeatin oppii vain soittamalla, mitä enemmän soittaa blastbeatia sitä enemmän oikeat lihakset kehittyy... jos menee maitohapoille niin jatkaa vaikka väkisin niin kyllä se siitä lähtee joka kerta jaksaa vähän pitempään... Tällä tavalla oppii vain hakkaamaan eikä soittamaan. Jos oikeasti haluaa hyväksi, niin pitää alottaa ihan hitaasta temposta ja jatkaa asteittain nopeampiin tempoihin niin, että saa soitettua aina rennosti. Tämä tarkoittaa käytännössä vuosien säännöllisesti toistettavaa säännöllistä harjoittelua. Maitohapoilla vetäessä ei ole yhtään kontrollia, vaan kaikki on täysin tuurin varassa. Kaiken lisäksi voi vielä saada jonkin vamman kun vetää naama punaisena minuutin blastia. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Aegis 12.12.2004 23:12:34 | |
---|
Pitäisiköhän meikäläisen raapustaa näistä joku FAQi? Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Bacchus 13.12.2004 00:28:59 | |
---|
Pitäisiköhän meikäläisen raapustaa näistä joku FAQi? Miksei, meikäläistä ainakin kiinnostaisi. - |
lethus1 13.12.2004 10:01:28 | |
---|
Pitäisiköhän meikäläisen raapustaa näistä joku FAQi? Pitäis... |
Pitäisiköhän meikäläisen raapustaa näistä joku FAQi? Hyvä idea. Kannatetaan. |
sepeli 13.12.2004 13:57:02 | |
---|
Pitäisiköhän meikäläisen raapustaa näistä joku FAQi? Taksin katolla vilkkuu yön ainoa valopillu. "I'm tired", I said. "You always look tired", she said. "I'm admired", I said. "You always look tired", she said. | IMIK #22 |
Alpha 13.12.2004 13:58:29 | |
---|
Taksin katolla vilkkuu yön ainoa valopillu. Emmie vaan ole nähny. Pitäskö ruveta liikkuun enemmän kaapunnilla? |
Aegis 13.12.2004 15:34:04 | |
---|
Oolrait, teen kun kerkiän. Mahdollisesti jo tänä iltana jos hyvä lykky käypi. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
wavelength 13.12.2004 17:32:52 | |
---|
Olen viime aikoina treenaillut semmoista, että hi-hatille poljetaan neljäsosia, bassarille kahdeksasosia ja virveliin soitetaan kuudestoistaosia vuorokäsin. Vaihtamalla lead-kättä kumpikin käsi saa harjoitusta iskujen kohdistuksessa sekä bassarille että bassarin humautuksien väliin. Kontrollia voipi harjoitella myös Stick Controlin avulla: R = käsi, L = jalka. Ja eikun hommiin. :) Pastilli? |