Aihe: Lotr Rotk EE
1 2
el Bastardo
06.12.2004 15:35:32
Tervetuloa Hollywoodin sekavaan, mutta rahanhajuiseen maailmaan.

Siis minä olen aina kuvitellut, että näitä on

- 2 levyn perusversio sama kuin leffateatterissa
- 4 levyn Specia Extended Edition pidennetty ohjaajan versio + ekstrat
- Collector's Edition edellinen + krääsää

No, voihan sitä hyvillä leffoilla rahastaakin. :)
atimoc
06.12.2004 17:32:10

Alusta asti sanottiin, että jokaisesta leffasta tulee pidennetyt versiot DVD:lle - ketään ei siis ole tietoisesti huijattu ostamaan ensin 2 levyn settiä, ja myöhemmin EE:tä.

(mielipiteeni tulee tosin muuttumaan jyrkästi, jos New Line pukkaa vielä joskus ulos versiot, joissa leffa on vielä pidempi / ekstroja on enemmän)
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands." - Kingston Wall
gandar
06.12.2004 17:47:49

Juuri näin. Toisaalta en kutsuisi SEE:n versioita ihan "pidennetyiksi ohjaajan versioiksi", kun kaikilla asiaan perehtyneillä on tosiaankin ollut läpi trilogian tiedossa, että noista ilmestyy myös pitemmät, enemmän kirjan faneja miellyttävät versiot. 3xSEE -boksi ei ole mikään yllätys ja sama koskee myös 3xTE -boksia (leffateatteriversiot).

FotR:SEE Collector's Editionissa oli Argonath-kirjatuet, TTT:SEE Collector's Editionissa Klonkkupatsas ja ylimääräinen levy Klonkusta. RotK: SEE Collector's Editionissa on Minas Tirithin pienoismalli ja Shoren sinfonialevyDVDjuttu. Itselläni on vain normaalit SEE:t (, joista kolmas vielä tilauksessa siis) , joten tarkempaa tietoa ei kykene nyt antamaan.
Ceci n'est pas une signature
Definhel
06.12.2004 19:02:34 (muokattu 06.12.2004 19:03:03)
Siis minä olen aina kuvitellut, että näitä on

Täytyy myös muistaa, että elokuvat julkaistaan uudelleen remasteroituna joka viides vuosi ja 20 vuoden päästä ensijulkaisusta lanseerataan markkinoille uusia tehosteita sisältävä loota + unseen photos.
It is time to renew my subscription.
gandar
07.12.2004 15:57:12 (muokattu 07.12.2004 15:57:33)
Ei Peter Jackson mikään George Lucas ole :)
Ceci n'est pas une signature
Torniojaws
07.12.2004 18:46:57

Ei Peter Jackson mikään George Lucas ole :)

Vaan ehkäpä jopa pahempi :o)
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
zorro
17.01.2005 15:19:44
itse katoin teatteriversion jo silloin kun se tuli. se oli aivan pösilösti leikattu. sille päätin jo sillon keksiä arvosanaksi about 8.5/10p. pysty jo siitä näkemään mitä tässä extendet editionissa tulee olemaan ja missä kohtaa oli kohtaus jouduttu lyhntämään tilaa säästääkseen.

mutta se extended edition saa kyllä täydet 12/10p ja papukaijamerkin.
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)