el Bastardo 06.12.2004 15:35:32 | |
---|
Tervetuloa Hollywoodin sekavaan, mutta rahanhajuiseen maailmaan. Siis minä olen aina kuvitellut, että näitä on - 2 levyn perusversio sama kuin leffateatterissa - 4 levyn Specia Extended Edition pidennetty ohjaajan versio + ekstrat - Collector's Edition edellinen + krääsää No, voihan sitä hyvillä leffoilla rahastaakin. :) |
atimoc 06.12.2004 17:32:10 | |
---|
Alusta asti sanottiin, että jokaisesta leffasta tulee pidennetyt versiot DVD:lle - ketään ei siis ole tietoisesti huijattu ostamaan ensin 2 levyn settiä, ja myöhemmin EE:tä. (mielipiteeni tulee tosin muuttumaan jyrkästi, jos New Line pukkaa vielä joskus ulos versiot, joissa leffa on vielä pidempi / ekstroja on enemmän) "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands." - Kingston Wall |
- 2 levyn perusversio sama kuin leffateatterissa - 4 levyn Specia Extended Edition pidennetty ohjaajan versio + ekstrat - Collector's Edition edellinen + krääsää Juuri näin. Toisaalta en kutsuisi SEE:n versioita ihan "pidennetyiksi ohjaajan versioiksi", kun kaikilla asiaan perehtyneillä on tosiaankin ollut läpi trilogian tiedossa, että noista ilmestyy myös pitemmät, enemmän kirjan faneja miellyttävät versiot. 3xSEE -boksi ei ole mikään yllätys ja sama koskee myös 3xTE -boksia (leffateatteriversiot). FotR:SEE Collector's Editionissa oli Argonath-kirjatuet, TTT:SEE Collector's Editionissa Klonkkupatsas ja ylimääräinen levy Klonkusta. RotK: SEE Collector's Editionissa on Minas Tirithin pienoismalli ja Shoren sinfonialevyDVDjuttu. Itselläni on vain normaalit SEE:t (, joista kolmas vielä tilauksessa siis) , joten tarkempaa tietoa ei kykene nyt antamaan. Ceci n'est pas une signature |
Definhel 06.12.2004 19:02:34 (muokattu 06.12.2004 19:03:03) | |
---|
Siis minä olen aina kuvitellut, että näitä on - 2 levyn perusversio sama kuin leffateatterissa - 4 levyn Specia Extended Edition pidennetty ohjaajan versio + ekstrat - Collector's Edition edellinen + krääsää Täytyy myös muistaa, että elokuvat julkaistaan uudelleen remasteroituna joka viides vuosi ja 20 vuoden päästä ensijulkaisusta lanseerataan markkinoille uusia tehosteita sisältävä loota + unseen photos. It is time to renew my subscription. |
gandar 07.12.2004 15:57:12 (muokattu 07.12.2004 15:57:33) | |
---|
Ei Peter Jackson mikään George Lucas ole :) Ceci n'est pas une signature |
Torniojaws 07.12.2004 18:46:57 | |
---|
Ei Peter Jackson mikään George Lucas ole :) Vaan ehkäpä jopa pahempi :o) "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
gandar 07.12.2004 19:38:42 | |
---|
No jos julkaisee enemmän kirjaan sopivia ja sen faneilla suunnattuja elokuvia kalliimmalla ja sitten kaikista näistä kokoomat ja samalla ovat normaalitkin versiot saatavilla, niin kyllä tuo minusta vaikuttaa aika vähäiseltä herr Lucasin "Tämä uusin Special Remastered Deluxe Super Ewok Edition on juuri se oikein, kaikki muut versiot poltettakoon roviolla" -asenteeseen. Ceci n'est pas une signature |
zorro 17.01.2005 15:19:44 | |
---|
itse katoin teatteriversion jo silloin kun se tuli. se oli aivan pösilösti leikattu. sille päätin jo sillon keksiä arvosanaksi about 8.5/10p. pysty jo siitä näkemään mitä tässä extendet editionissa tulee olemaan ja missä kohtaa oli kohtaus jouduttu lyhntämään tilaa säästääkseen. mutta se extended edition saa kyllä täydet 12/10p ja papukaijamerkin. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII |