Aihe: Säröäänen nauhoittaminen suoraan tietokoneen äänikortin kautta.
1 2
weelie
03.12.2004 13:39:18
Mä olen soitellut telellä suoraan line-iniin ja Windowsista laittanut signaalin buustauksen päälle. Hauska Lo-fi-digisärö! :D

Toiset kehuu että paras tapa nauhoittaa sähkökitaraa on hankkia Mäcci. Siinä kun tulee GaragaBand-softa, jossa vahvarimallinuksia sun muuta.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Crackis
03.12.2004 14:53:33
Minä suosittelisin vähäisten kokemusteni perusteella ihan suoraan mikittämään vahvistimen mikäli haluat soundisi juuri siitä repiä. H&K:n red box ei loppujen lopuksi ole mikään NIIN hyvän kuuloinen ainakaan high gain säröistä puhuttaessa.

Jos ei raaski mihinkään sm57 sijoittaa niin halvemmallakin mikillä saa ihan asiallista jälkeä. Jopa vain suoraan tietokoneen mikkituloon suoraan kytkettynä. Voisin vertailun vuoksi clipit joskus tehdä jahka saisi aikaseksi vahvistimen tuotua kotiin.
Myydään Hartke GH-412a.
Pluto
03.12.2004 18:07:17
Vaikka särösoundi ilman mikitystä voikin usein olla aika kehnon kuuloinen, on sillä mahdollista saada aikaan myös mahtavia lopputuloksia! Esmes Pagen Jimmyhan veti monenkin Zeppelin-biisin kitarat suoraan pöytään. Eikös ainakin Black Dog ja No Quarter ollut tämmösiä?

Tosin silloinhan oli analogivehkeet sekä taitoa ja näkemystä varmaan rutkasti enemmän kuin keskiverto muusikoiden.nettiläisellä. Ei millään oahalla, itekin olen täys tumpelo.

Jos osaa, niin pystyy.
Dillon, you son of a bitch!
askomiko
03.12.2004 23:45:57
Tämä on jo missio. Guitar Suite:

http://koti.mbnet.fi/~fisq/mp3/kitarademot/plugarit/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)