Aihe: Megadethin levyjen vanhat versiot?
1 2 3
Ed The Ead
19.11.2004 12:35:35
Megadeth muuten julkaisi tänään Euroopan kiertueensa keikat, ja yllättäen Suomi ei kuulu vierailtaviin maihin. Ruotsi ja Norja saivat kyllä keikkansa. damn
Tuolla on nuo päivämäärät:
http://www.megadeth.com/index.php?section=killingroad
You can't play heavy metal with synthesizer -Bruce Dickinson-
phiit
19.11.2004 13:36:36 (muokattu 19.11.2004 13:36:45)
"lauluja on vedetty vaikka kuinka moneen biisiin uusiksi"

yhteensä yhteen biisiin, "Five Magics" RIP:iltä on laulettu uusiksi sillä alkuperäinen lauluraita oli kadonnut taivaan tuuliin
Would You? www.below-me.com
samwyse
19.11.2004 23:35:55

Megadeth muuten julkaisi tänään Euroopan kiertueensa keikat, ja yllättäen Suomi ei kuulu vierailtaviin maihin. Ruotsi ja Norja saivat kyllä keikkansa. damn
Tuolla on nuo päivämäärät:
http://www.megadeth.com/index.php?section=killingroad

Tuossa on vasta helmikuuhun asti keikat. Kyllä se kiertue jatkuu.
samwyse
19.11.2004 23:38:20

"lauluja on vedetty vaikka kuinka moneen biisiin uusiksi"

yhteensä yhteen biisiin, "Five Magics" RIP:iltä on laulettu uusiksi sillä alkuperäinen lauluraita oli kadonnut taivaan tuuliin

Minä muistelen, että kyseessä olisi ollut Take No Prisoners.
Naama-amis
20.11.2004 16:07:50
Minä muistelen, että kyseessä olisi ollut Take No Prisoners.

Totta. Vissiin lucretiaan ja five magicsiin oli vanhoja oli vaan napattu jotain "uusia" vanhoja otoksia.. Ei minusta ainakaan parantunut tuo R.I.P levy noin kokonaisuudessaan.
"It's like making love to a gorilla. You don't stop until the gorilla's done." - Dave Mustaine on using drugs
kiss
23.11.2004 12:04:53
hemmetti uusi megadethin levy on varmaan kauheimpia lättyjä mitä on moneen aikaan julkaistu....MEGADETH HAS FAILED..heh
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Umpihullu
23.11.2004 13:07:42
hemmetti uusi megadethin levy on varmaan kauheimpia lättyjä mitä on moneen aikaan julkaistu....MEGADETH HAS FAILED..heh

Mikäs siinä nyt on vikana? Kyllähän tämä uusi potkii varsin tanakasti kitusiin.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Naama-amis
23.11.2004 14:19:15

No karmeaksi en sanoisi mutta mun mielestä levy on kyllä myös aika aneeminen. Hyviä hetkiä on, mutta harvassa. IMO.
"It's like making love to a gorilla. You don't stop until the gorilla's done." - Dave Mustaine on using drugs
bedlam
23.11.2004 22:33:39

Uudelta levyltä tulee muutaman täyden kierroksen jälkeen enää kuunneltua vain kolmos- ja nelosbiisi putkeen. Toka biisi on ihan mukavan tarttuva rallatus, mutta liian lälly varsinkin tuohon väliin.
http://www.mikseri.net/kiasma
kiss
24.11.2004 12:07:00
edelleen uusin levy on kamala...kuunnelkaa vaikka uusin ekana ja sit youthanasia seuraavax ni huomaatte huomattavan eron....voi bändi parkaa....mut tämä on vain mun mielipide...
samwyse
24.11.2004 13:36:57

Uuden levyn ongelma on että se kuulostaa kokoelmalta biisejä eikä kokonaiselta albumilta. Johtuu siitä että osa biiseistä on edellisten levyjen "ylijäämä kamaa" ja tehty nyt valmiiksi. Die Dead Enoughin piti olla jonkun elokuvan soundtrackillä (Tomb Raider 2 kai). Muistaakseni Davelle ei olisi maksettu tarpeeksi, joten biisi ei päätynyt elokuvaan.
Sinap
24.11.2004 14:49:42
Se uus on ehkä vuoden huonoin levy...kuuntelin eka selvinpäin sen..ei auennu...sitte 6packin jälkee..ei auennu...mäyrän jälkeen..ei voinnu kun nauraa.
tulinen vai mieto?
Arkka
25.11.2004 22:57:13

Mun mielipide vaihtuu nykyään nopeemmin kuin ehdin kissaa sanoo, joten koitan sutasta jotain nopeesti

kis..

TSHF:ssä olis kyl potentiaalikin. Hyviä hetkiä siinä on ja pari tosi hyvää riffiä, joita digaan kybällä.

Kaikki synahommat sais heittää kaivoon, Poland olis voinu kirjottaa soolot etukäteen eikä Mustainen tarttis niin kovasti yrittää olla laulajamies. Olis vaan se vanha rääkyjämies - se kuulosti hyvältä.

DDE:n musavideo on muute tosi tylsä.

Toisaalta taas, ekaa kertaa kun kuulin RIPpiä, ni pidin sitä huonona ja nyt se on mään suosikkilevy.

Remastereista KIMB, PS, SFSG, CTE on hyviä, muut olis saanu tehä mun puolesta paremmin.

..sa

Onko Sinap sun sukunimi Reivilo?
Sinap
26.11.2004 08:35:15

ei..eikä etunimikään ole sinap.
tulinen vai mieto?
bedlam
26.11.2004 09:47:50

HOHO.
http://www.mikseri.net/kiasma
kiss
26.11.2004 09:50:59
sinap on pukki joka oikeasti tykkää ihan hemmetin paljon megadethistä
Sinap
26.11.2004 11:22:31 (muokattu 26.11.2004 12:38:48)
sinap on pukki joka oikeasti tykkää ihan hemmetin paljon megadethistä

ja kiss on huono orkesteri sekä typerän nimimerkin taakse piiloutunut antti tuiskun ihailija...
tulinen vai mieto?
Aleksi-serkku
28.11.2004 15:25:31

Kyllä se mun odotukset täytti, ihan jees kamaa, vaikkei Peace Sells - Rust in Peace-tasolle ylläkkään. Pari ihan tarttuvaa biisiä, muutama aika mitäänsanomaton ränkytys ja loput sitten sellasta ok-tasoa, mun mielestä.
Kannet oli kyllä aika kamalat, ja osa sanotuksista aika hirveitä...
Lentäjä-ässät työssään! MEKKALA #4
reaper666
07.12.2004 15:17:53
onko järjetöntä jos omistaa kaikki levyt vanhoina ja remasteroituina? tota md45:sta ei kyl löydä enää vanhana...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)