Aekuinen Naenen 21.11.2004 11:24:54 | |
---|
Kyllä toi jannu saa multa respektiä jos hän on itseoppinut.. Kaikella on omanlainen merkityksensä... |
Järvihirviö 21.11.2004 11:46:07 | |
---|
Hulluu settii! Douppii shittii boi! |
Liver-Box 21.11.2004 12:14:34 | |
---|
Kyllähän toi soittaa nuoreksi jampaksi tosi hyvin. Eikä varmaan ole vaikea lähteä tosta parantamaan kun on ilmeisesti mielenkiintoa ollut. Jakso. |
Triskal 21.11.2004 13:07:53 | |
---|
Olikos tuo nyt se legendaarinen Tony Royster jr. 11-vuotiaana punaisella Pearlin setillä soittamassa runpusoolova? |
Paas 21.11.2004 13:28:21 | |
---|
Ottaen huomioon kuinka nuori sälli on kyseessä en todellakaan olisi huolissani grooven puuttumisesta. Kyllä se groove vielä ehtii kehittyä ajan myötä. Kuinka monella tuon ikäisellä kaiffarilla oikein on sitä grovea? Tuolla kaverilla on kyllä pullat hyvin uunissa. ;) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
afro 21.11.2004 13:40:05 | |
---|
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Alpha 21.11.2004 13:55:25 | |
---|
Ottaen huomioon kuinka nuori sälli on kyseessä en todellakaan olisi huolissani grooven puuttumisesta. Kyllä se groove vielä ehtii kehittyä ajan myötä. Kuinka monella tuon ikäisellä kaiffarilla oikein on sitä grovea? Tuolla kaverilla on kyllä pullat hyvin uunissa. ;) Kyllä miulla oli tuossa iässä groovi hanskassa...kiitokset Phil Ruddin suuntaan. Mut se olikin sitten vaan sitä kakkosnelosta...tosin so what... |
Olikos tuo nyt se legendaarinen Tony Royster jr. 11-vuotiaana punaisella Pearlin setillä soittamassa runpusoolova? Eli ei ollut Toni poika soittamassa, joku varmaan tietää kyllä sen linkin tonin sooloon? Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
wavelength 21.11.2004 16:09:57 | |
---|
Sekä TR Jr. että tämän videon jampat kyllä osasivat hienosti masturboida settiään. Tylsältähän tuo kuulosti. "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush. |
Aegis 21.11.2004 16:58:38 | |
---|
Heh, ensimmäiset piilokateellisetkin ilmestyi kommentoimaan. Jätkät ei vaan osaa :) Jos noita taitoja pääsee poika käyttämään jossain kunnon bändissä (tolkun rajoissa) niin varmasti arvostusta tulee. Kyllä minustakin olisi joskus puolitoistametrisenä ollut kiva osata soittaa noin. Tekniikka on jo niin hyvä, että jätkä voi soittaa suunnilleen mitä ite tahtoo. Ja hei, kuka perustaa miun kanssa sellaisen nettisivuston missä on vain videoita rumpaleista soittamassa peruskomppia? Entä kuka haluaa ruveta vakiokäyttäjäksi? Ai ei kukaan? Voi harmi. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
J. Cool 21.11.2004 17:08:39 | |
---|
portnoytä oli selvästi kuunneltu :) ei tosta pitäis kenenkään masentua. suht nopea oli ollakseen noin nassikka, mutta siihen se sitten jäikin. Toni roisteri jiiär oli kuitenkin ihan eri tasoa. varmaan kova äijä tuoki sitten parikymppisenä, jos jaksaa reenata. don't touch my bumtsibum |
NiB 21.11.2004 17:14:24 | |
---|
Aikamoinen tatsi oli jätkällä :) Meikäläinen soitteli hädintuskin peruskomppia enon rummuilla ton ikäsenä... Niinhän mä taidan tehä nykyäänki :P -Shut the F*ck Up!- |
lkx 21.11.2004 18:07:59 | |
---|
Tällä palstalla lukijat ovat osittain sillä linjalla, että mitä enemmän lyöntejä sen parempi. Haluan tässä vaiheessa sitten tarkentaa, että liittämäni linkki Virgil Donatin single stroukkeihin ei ole siinä nopeuden vuoksi. Ihan silkasta kontrollin ihailusta... Alkuperäiseen klippiin viitaten - siinä oli paljon hyvää ja siitä on hyvä lähteä rakentamaan. ;) There is no spoon... |
hollmi-5 21.11.2004 18:45:18 (muokattu 21.11.2004 20:50:07) | |
---|
Perusbeatti paljastaa heti, osaako soittaa oikeasti hyvin rumpuja. Yksi suurimmista kautta aikojen oli Jeff Porcaro. Hillitön määrä sessioita, mutta todella vähän show-offia, vaikka herra todistettavasti osasi sellaista ropelia ja hörtäkää, että oksa oli siitäkin hommasta pois. Nuo "Roysterit" ovat kuin pieniä voimistelutyttöjä. Ketteryyttä on, mutta taiteellisuus puuttuu. Katselin pätkän uudestaan ja se vakuutti vain vähemmän. Ei tuota viitsi katsella. ottakaa Jeffin opetusvideo esiin. Siitä jaksaa katsella sitä kakkosnelostakin vaikka kuinka kauan. Donatilla homma oli hienosti hallussa. Nopeus lähti rentoudesta, ei väkisin vääntämällä, kuten alkuperäisessä, ketjun aloittaneessa linkissä. Joo joo.... Ikäeroakin on, mutta arvostelen pikemminkin näillä omilla kirjoituksillani toisten palstalaisten kritiikittömyyttä: eivät tunnista kunnollista rummunsoittoa, vaan häikäistyvät iskujen määrästä. Juuri niitä, jotka aloittavat topickin: Miten saan tupliin lisää nopeutta... Kysymykseen, kuinka monet tuon ikäiset osaavat berusbeatin vastaisin: aika harva, mutta on sellaisiakin oppilaita minulle sattunut. Mika Hollström |
**Bexar** 21.11.2004 21:47:57 | |
---|
Perusbeatti paljastaa heti, osaako soittaa oikeasti hyvin rumpuja. Yksi suurimmista kautta aikojen oli Jeff Porcaro. Hillitön määrä sessioita, mutta todella vähän show-offia, vaikka herra todistettavasti osasi sellaista ropelia ja hörtäkää, että oksa oli siitäkin hommasta pois. Nuo "Roysterit" ovat kuin pieniä voimistelutyttöjä. Ketteryyttä on, mutta taiteellisuus puuttuu. Katselin pätkän uudestaan ja se vakuutti vain vähemmän. Ei tuota viitsi katsella. ottakaa Jeffin opetusvideo esiin. Siitä jaksaa katsella sitä kakkosnelostakin vaikka kuinka kauan. Donatilla homma oli hienosti hallussa. Nopeus lähti rentoudesta, ei väkisin vääntämällä, kuten alkuperäisessä, ketjun aloittaneessa linkissä. Joo joo.... Ikäeroakin on, mutta arvostelen pikemminkin näillä omilla kirjoituksillani toisten palstalaisten kritiikittömyyttä: eivät tunnista kunnollista rummunsoittoa, vaan häikäistyvät iskujen määrästä. Juuri niitä, jotka aloittavat topickin: Miten saan tupliin lisää nopeutta... Kysymykseen, kuinka monet tuon ikäiset osaavat berusbeatin vastaisin: aika harva, mutta on sellaisiakin oppilaita minulle sattunut. Oot varmaan aika vitun pro jätkä.... Joo.. on se rumpali. |
Niskamies 21.11.2004 21:51:07 | |
---|
Oot varmaan aika vitun pro jätkä.... No shit? Meitsi on meshissä. |
jazzmies 21.11.2004 22:30:56 | |
---|
Urheilua ja musiikkia! Niinkuin Hollmi mainitsi, tuollainen jäykkä nopeus on epätarkkaa ja ulkokohtaista. Mutta jos tuosta saat kicksejä ja inspiraatiota kehittää itseään tuohon suuntaan, en ole vaarassa menettää keikkojani. |
hollmi-5 21.11.2004 22:39:00 (muokattu 22.11.2004 06:14:24) | |
---|
Oot varmaan aika vitun pro jätkä.... Polje vain Antti niitä Rockstarin bassareita, kyllä siitä hyvä ajan kanssa tulee :-) Jos ei ole muuta kommentoitavaa, kuin vittu-sanalla höystöä, niin kysy apua opelta. Antaisiko se tukiopetusta suomenkielessä, että voisi laajentaa sanavarastoa ja hioa ilmaisua. Mika Hollström |
vernie 21.11.2004 23:17:14 | |
---|
Oot varmaan aika vitun pro jätkä.... Asiaa. Angstia pitää aina olla! ;) Kerrankin joutuu muuten olemaan Mikan kanssa melkein samaa mieltä. :) Muakaan ei oikein jaksa sytyttää tommonen jännittynyt roiskiminen, oli se sitten kuinka nopeaa tahansa (tai kuinka nuoren esittämää tahansa). Mut kyllä se 12v. Tony Royster Jr:n soitto oli mun mielestä ihan oikeesti jotain aivan uskomatonta. Siinä oli rentoutta, dynamiikkaa ja sykettä ihan eri tavalla, kuin tuossa. "Watch my back" sanoi kyttyräselkä. |
ddrum54 21.11.2004 23:31:47 (muokattu 21.11.2004 23:43:57) | |
---|
Mutta ei...keskityin siihen, että beat kulkee niinku juna... Toi on just se arvomaailma rummunsoitossa, mikä on mulle tosi tärkeä ja tavoiteltava asia. Mun poika aloitti 4 - vuotiaana rummuttamisen ja sen kanssa sitten tahkottiin komppeja. Filleihin mä puutuin vain, jos jako ei osunut. Muuten se sai kehittää ihan oman tavan soittamiseen. Mulla oli vaan semmoinen fiilis, että siten se saa oman persoonallisuutensa tatsiinsa. Mä oon tietysti jäävi arvioimaan pojan taitoja, mutta on sitä alan hemmot kehunu. Stadissa yksi äänimies sanoi, että harvinainen kaveri ikäisekseen, se ihan oikeesti soittaa rumpuja. Mä arvostan esim: mikä se nyt oli AC/DC:n Rudd? , Simon Phillips, ne on kovia komppikundeja ja juna kulkee vakuuttavasti. 2`n 4 |