phiit 30.01.2003 12:58:55 | |
---|
onkohan tuosta mihinkään? tarkoitus löytää simppeli mallinnuspalikka kotinauhoituksiin mahd. halvalla.. käyttäjäkokemuksia kiitos! :) |
Jake24-25 30.01.2003 13:07:09 | |
---|
onkohan tuosta mihinkään? tarkoitus löytää simppeli mallinnuspalikka kotinauhoituksiin mahd. halvalla.. käyttäjäkokemuksia kiitos! :) Behringer V-AMP on laite juuri sinulle, jos aiot löytää mallinnuspalikan kotinauhotuksiin mahdollisimman halvalla. Ensimmäinen versio V-AMPistä (joka itselläni on) on loistava ainakin hinta/laatu-suhteeltaan. Mallinnukset V-AMPissä kestävät mielestäni vertailun jopa kalliimpiinkin vastaaviin kojeisiin. |
phiit 30.01.2003 13:08:58 | |
---|
Behringer V-AMP on laite juuri sinulle, jos aiot löytää mallinnuspalikan kotinauhotuksiin mahdollisimman halvalla. Ensimmäinen versio V-AMPistä (joka itselläni on) on loistava ainakin hinta/laatu-suhteeltaan. Mallinnukset V-AMPissä kestävät mielestäni vertailun jopa kalliimpiinkin vastaaviin kojeisiin. kuulostaa hyvältä.. enpä etsikään mitään studiotason ääntä, mutta parempi sais olla kuin ohjelmien omat mallinnukset :) jep kiitos infosta!
--
phiit |
samueld 30.01.2003 13:12:22 | |
---|
Mulla on kakkosversio ja hyvältä vehkeeltä se on tähän asti tuntunut. Suosittelen. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Mulla on kakkosversio ja hyvältä vehkeeltä se on tähän asti tuntunut. Suosittelen. mistäs muuten kannattaa ostaa? Thomannilla 168e + pkulut.. ei taida suomen maalta ihan samaan hintaan löytyä? --
phiit |
samueld 30.01.2003 13:18:08 | |
---|
mistäs muuten kannattaa ostaa? Thomannilla 168e + pkulut.. ei taida suomen maalta ihan samaan hintaan löytyä? Saa sen täältäkin melkein tuohon. Itse maksoin 180 euroa Tampereelta Soitinkeskuksesta. www.soitinkeskus.com. Uskoisin, että muualtakin sen saa siihen tingittyä. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
kommari 30.01.2003 13:24:02 | |
---|
|
phiit 30.01.2003 13:28:56 | |
---|
--
phiit |