Aihe: Etelän rumpalipula
1
Muovinen
29.10.2004 16:51:44

Tän on tietenkin kaikki jo huomannu mut näyttää tuon Wanted-osion perusteella olevan aika kova pula rumpaleista siellä (?) etelässä.. Onko kellään antaa tähän aiheeseen jotain analyysin poikasta että mistä moinen johtuu?
Nimim. Bänditön Rumpali Pohojoosesta
"Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham
Viceroy
29.10.2004 17:00:35

Eiköhän nää tilanteet muutu sitä mukaa ympäri Suomea, kun jengi muuttaa, eroaa ent. bändeistään ja vaikka vaihtaa soitinta.

Vantaalaisena rumpalina voin sanoa, ettei koskaan ole juuri kuukautta kauempaa tarvinnut ilman bändiä olla...eli kysyntää tosiaan näyttäisi olevan.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Muovinen
29.10.2004 17:01:40 (muokattu 29.10.2004 17:02:52)

Vantaalaisena rumpalina voin sanoa, ettei koskaan ole juuri kuukautta kauempaa tarvinnut ilman bändiä olla...eli kysyntää tosiaan näyttäisi olevan.

Täytynee muuttaa sinnepäin opiskelemaan tai jotain ;)
"Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham
J. Cool
04.11.2004 15:26:23

pystyyks joku sanoon, onko etelässä myös pula ammatti-rumpaleista? ihan vaan mutu-veikkaus olis että ei pulaa, mut töitä tarjolla enemmän ku missään muualla yhteensä. miten on?
don't touch my bumtsibum
Torniojaws
04.11.2004 15:53:48

Enemmän väkeä = enemmän kitaristeja = enemmän bändejä ilman rumpalia

Lisää yhtälöön se, että valtaosa asunnoista varsinkin pääkaupunkiseuduilla on kerrostaloja, joissa ei paljoa rummutella. Muut bändisoittimet menee hyvinkin.

Täällä pohjoisessa on taas lie toisinpäin. Tai oikeastaan, muusikoita on harvemmin ja omakotitaloja/treenikämppiä on enemmän ja kotisoitto on paremmin mahdollista, niin soittajamäärät tasoittuvat.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Kaneli
04.11.2004 16:46:03

Noh, mä oon rumpali etelästä ja mä soitan bändissä.

Et se siitä.
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
shagriml
04.11.2004 17:34:33

vaaditaan yksinkertaisesti liikaa....

tässä ois 20 vuotias rumpali eteläsuomesta jolta löytyy sekä akustinen että sähköinen kitti. mutta koska olen ruma lihava depressioitunut sosiaalinen hylkiö niin kukaan ei ole mun kaa soitellu eli bändisoitosta ei oo kokemusta ja ei hajuukaa kuinka viturallaan on ajoitukset....

eli jos joku haluaa tällasen "newbien" (vaikka muutaman vuoden olenkin yksinään soitellut) bändiinsä niin privamessagea vaan !

mut tiedän jo ettei halua :D sama juttu ku naisten kaa. kyllä kokematon kelpaa 10-13 vuotiaana mutta ei enää kakskymppisenä.......
Stain
04.11.2004 18:08:50
Rumpalipula on jokapuolella Suomea.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan.
Ben_D
04.11.2004 18:37:56

Meillä kävi hyvä tuuri kun rumpalimme lopetti tossa pari kuukautta sitten. Kolme viikkoa oltiin ilman rumpalia ja wanted palstan avulla löydettiin rumpali. Meillä se tuntu olevan erikoisen vaikeeta kun ei tota kasari pikametallia kovin moni tunnu olevan halukas soittamaan.
Bee-äf
05.11.2004 11:16:55
Rumpujen soitto vaatii jonkin verran kuntoa, jämäkkyyttä ranteissa ja äijätatsia, mitä ei pleikkarinapilla hirveesti pysty treenaamaan...siksi kai kaikki on sitten näitä kasisettikitaristeja. Enempi metsätöitä kaupunkilaiskersoille niin kyllä niitä rummunhakkaajiakin alkaa löytyä ;)
Kaneli
05.11.2004 12:02:09

Rumpujen soitto vaatii jonkin verran kuntoa, jämäkkyyttä ranteissa ja äijätatsia, mitä ei pleikkarinapilla hirveesti pysty treenaamaan...siksi kai kaikki on sitten näitä kasisettikitaristeja. Enempi metsätöitä kaupunkilaiskersoille niin kyllä niitä rummunhakkaajiakin alkaa löytyä ;)

Kyllä näin on. Minäkin asun Inkoon metsissä. Täällä on vaikka mitä hirviä ja susia ja karhuja sun muuta...

Vaikka en nyt tiedä mihin tuo liittyi.
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)