Aihe: Auttakaa minua tutustumaan..
1
Breezer
22.01.2003 03:21:17
Herroihin Al DiMeola, John McLaughlin ja Allan Holdsworth. Jos joku vaivautuisi laittamaan kultakin herralta 2-3 biisiä, jotka antavat mahdollisimman hyvän kuvan kyseisten herrojen musiikista ja tavasta soittaa kitaraa.
Peki
22.01.2003 08:23:28
Herroihin Al DiMeola, John McLaughlin ja Allan Holdsworth. Jos joku vaivautuisi laittamaan kultakin herralta 2-3 biisiä, jotka antavat mahdollisimman hyvän kuvan kyseisten herrojen musiikista ja tavasta soittaa kitaraa.

no John McLaughlinilta voisin ainakin suositella Mahavishnu Orchestran Birds of firea.. en muista siitä kyllä yhenkään biisin nimeä (paitsi Birds of fire ;) ku oon kuunnellu sen aina kokonaan ku oon kuunnellu. hyvä levy jepjep..
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
Vilppu
22.01.2003 18:27:13
DiMeolan ja McLaughlinin suhteen kannattaa tutustua klassikkoon nimeltä Friday night in San Francisco, niin saa kaupan päälle vielä Paco de Lucian.

‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)