Aihe: Auttakaa minua tutustumaan..
1
Breezer
22.01.2003 03:21:17
Herroihin Al DiMeola, John McLaughlin ja Allan Holdsworth. Jos joku vaivautuisi laittamaan kultakin herralta 2-3 biisiä, jotka antavat mahdollisimman hyvän kuvan kyseisten herrojen musiikista ja tavasta soittaa kitaraa.
Peki
22.01.2003 08:23:28
Herroihin Al DiMeola, John McLaughlin ja Allan Holdsworth. Jos joku vaivautuisi laittamaan kultakin herralta 2-3 biisiä, jotka antavat mahdollisimman hyvän kuvan kyseisten herrojen musiikista ja tavasta soittaa kitaraa.

no John McLaughlinilta voisin ainakin suositella Mahavishnu Orchestran Birds of firea.. en muista siitä kyllä yhenkään biisin nimeä (paitsi Birds of fire ;) ku oon kuunnellu sen aina kokonaan ku oon kuunnellu. hyvä levy jepjep..
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
JC
24.01.2003 04:11:34 (muokattu 24.01.2003 05:57:30)
Allan Holdsworth:

U.K.: s/t
- Nevermore (upea akustinen intro sekä sähköinen soolo vuorotellen Eddie Jobsonin koskettimien kanssa)

Allan Holdsworth: Metal Fatigue
- Devil Take the Hindmost

Allan Holdsworth: The Sixteen Men of Tain
- Texas

Noista saa jonkinlaisen käsityksen Holdsworthin musiikista ja kitaroinnista. Kannattaa toki kuunnella koko levyt, sillä kolmella biisillä ei oikein kattavaa esitystä saa aikaiseksi.

Jos miehen SynthAxe-soitto kiinnostaa, niin sitten kuunteluun vaikkapa Atavachron-levy tai peräti uusin Flat Tire, joka on lähes kokonaan SynthAxella soitettu. Lyhyen kitaraintron lisäksi parilla biisillä soittaa akustista bassoa Dave Carpenter.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)