Aihe: Warwick Ongelma..
1
Wanderlei
03.11.2004 00:02:14
Nyt olisi sellainen ongelma, että minun warwickini ei soi oikein. Se toistaa e-kielellä soitetut sävelet oikein niinkuin pitää, mutta a-,d-, ja g-kielillä äänet tulevat aivan liian hiljaa ja "munattomasti" jos ymmärrätte.Ilman vahvistinta sitä ei välttämättä huomaa mutta vahvistimien kautta kyllä. Siinäkään ei ole vika, sillä olen kokeillut n.5 eri vahvistimella. Myöskään vahvistimien kautta yritys equalisoida ääntä tasaisemmaksi ei onnistu. Bassoni ei PITÄISI olla mikään halpa paska-basso vaan Warwick Fortress one.4-kielinen. Kielinä .045-.105.
Missä vikä on? Mikit tai jotain? En ymmärrä..Nyt todella tarvittaisiin apuja. Warwick on kuitenkin ymmärtääkseni laatumerkki eikä sen minusta todellakaan tältä pitäisi kuulostaa..
Torstaina keikka nimittäin!!
Wil-J
03.11.2004 07:43:26
Voisiko olla mikkien asennot pielessä? Laske E-kielen puolelta ja nosta G-kielen puolelta... Tai en mä muutakaan oikein keksi. Tai sit mikit on jollain tapaa scheissena.
M.Hanski
03.11.2004 08:55:31 (muokattu 03.11.2004 08:56:00)
Yhdyn edellisiin kommentteihin mikkien säätämisestä ja kehottaisin myös vaihtamaan aktiivielektroniikan patterin varmuuden vuoksi.
Se pittee tietee!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)