Aihe: Niin paljon tutkimatonta maaperää..
1 2
Agag
26.10.2004 13:36:58
Beatleas ja Who on tullut tutummaksi nyt vuoden sisällä.
Suck my dick! -John Holmes-
Tellervo
26.10.2004 14:07:33
Mun rock-täti ja poikaystävät on pitäneet huolen siitä, että aika lailla perusteista on lähdetty liikkeelle. Ja totuuden nimessä on sanottava, että mitä rock-musiikkiin tulee, perusteissa olen lähinnä pysynytkin. 90-luvun ja 2000-luvun musa sitä vastoin on mulle pääosin vierasta. Tässä kohti iso aukko sivistyksessä ja kohtuuttoman paljon tutkimatonta maaperää.
Turhapäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm
Huevos
02.11.2004 19:19:12

kuulin ekan kerran sabbathin paranoid levyn kokonaan 19 vuotiaana ja tykästyin heti. on nuo "suuret" bändit jääny aika paljolti vähemmälle huomiolle.
_Petri_
03.11.2004 06:05:48

Hyvä aihe ja hyvä otsikko!

Itselläkin on aivan luvattoman paljon ihan selkeitäkin klassikoita vielä tutkimatta. Sabbath, Zeppelin ja monet muut Isot rockin peruskivet ovat tuttuja lähinnä hittien osalta. Uutta ja hiton hyvää musiikkia löytyy joka suunnalta koko ajan niin paljon, ettei taaksepäin ehdi katsoa. Tämä on sääli, sillä tämä päivähän on vain eilisen lapsi ja uudet rokkarit näyttävät isoilta seistessään jättiläisten hartioilla. Köhköh! Historiaa tulisi aina tuntea, jos haluaa ymmärtää asioista enemmän. Seuraus tulee aina syyn jälkeen. Tosin nykymusiikista saa mun puolesta nauttia ihan täysillä tuntematta siihen johtanutta kehityskaarta tarkemmin. Tärkeintähän lopulta on, että musiikki antaa jotain kuulijalle. Oho, tää ei ehkä enää liity asiaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)