Aihe: Niin paljon tutkimatonta maaperää..
1 2
Agag
26.10.2004 13:36:58
Beatleas ja Who on tullut tutummaksi nyt vuoden sisällä.
Suck my dick! -John Holmes-
Tellervo
26.10.2004 14:07:33
Mun rock-täti ja poikaystävät on pitäneet huolen siitä, että aika lailla perusteista on lähdetty liikkeelle. Ja totuuden nimessä on sanottava, että mitä rock-musiikkiin tulee, perusteissa olen lähinnä pysynytkin. 90-luvun ja 2000-luvun musa sitä vastoin on mulle pääosin vierasta. Tässä kohti iso aukko sivistyksessä ja kohtuuttoman paljon tutkimatonta maaperää.
Turhapäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm
Huevos
02.11.2004 19:19:12

kuulin ekan kerran sabbathin paranoid levyn kokonaan 19 vuotiaana ja tykästyin heti. on nuo "suuret" bändit jääny aika paljolti vähemmälle huomiolle.
Flash
03.11.2004 08:05:31 (muokattu 03.11.2004 08:08:04)

Tällä tahdilla vanhojen mestareiden musiikkiin tutustuminen tulee melko kalliiksi.

Sanoppa muuta! Tänäkin vuonna on tullut hankittua jo reilu 140 levyä (musa DVD:t mukaan lukien), ja pääosin "aukkojen paikkailua". Ja vielä on varmasti satoja (tai tuhansia) ostamattomia levyjä... No onhan tässä loppuelämä aikaa. :)

Edit: Viimeisimmät perehtymisen kohteet olivat The Moody Blues ja The Byrds. Molempien keskeinen tuotanto tuli hankittua ns. kertalaakilla, enkä kadu. Hienoa musiikkia, joka kestää kuuntelua.
There Is A Light That Never Goes Out
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)