Tiedättekö mitä tuo Liquid Tension Experimentin biisin nimi 'When Water Breaks' tarkoittaa? Tajusin tuon eilen kun kattelin Conan O' Brienia ja kuulin miehen käyttävän samaa termiä alkuspiikissään. |
jPekka 22.01.2003 10:54:52 | |
---|
Tiedättekö mitä tuo Liquid Tension Experimentin biisin nimi 'When Water Breaks' tarkoittaa? Tajusin tuon eilen kun kattelin Conan O' Brienia ja kuulin miehen käyttävän samaa termiä alkuspiikissään. Eikös tuolla yleensä viitata lapsiveden tulemiseen synnytyksen alkaessa? . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
kivi 22.01.2003 11:00:25 | |
---|
Eikös tuolla yleensä viitata lapsiveden tulemiseen synnytyksen alkaessa? Näin mä olen käsittänyt. "When wind breaks" on sitten ihan toinen juttu:-) |
guitarmonkey 22.01.2003 11:42:53 | |
---|
Tiedättekö mitä tuo Liquid Tension Experimentin biisin nimi 'When Water Breaks' tarkoittaa? Tajusin tuon eilen kun kattelin Conan O' Brienia ja kuulin miehen käyttävän samaa termiä alkuspiikissään. Saamari. En nimittäin tiennyt tuota ennen eilistä. Oisin voinut heittää villin arvauksen että tarkoittaa jotain vesivahinkoa. Vaikkakin kansilehdykässä tietysti lukee että Petruccin vaimo oli raskaana. Oisin vaan suomentanut että Petruccin täytyi lähteä kesken nauhoituksien koska hänen kotonaan tapahtui vesivahinko. No nestettähän ne on molemmat -vesi ja lapsivesi. Väliäkö tuolla :) |
guitarmonkey 22.01.2003 11:48:33 | |
---|
Näin mä olen käsittänyt. "When wind breaks" on sitten ihan toinen juttu:-) Lukiossa meillä oli muuten semmonen englannin oppikirja jonka nimi oli Passwind. Erissanana taitaa merkitys olla hieman toinen ...
|
The Dude 22.01.2003 14:12:52 | |
---|
Näin mä olen käsittänyt. "When wind breaks" on sitten ihan toinen juttu:-) break like the wind
fuck today it's tomorrow |
kivi 22.01.2003 14:24:36 (muokattu 22.01.2003 14:26:51) | |
---|
break like the wind Joo, Spinal Tapin vastine Beatlesin "Free as a Birdille":-) Samanlainen loisto-oivallus kuin Rutlesin "All you need is love" -versio "Love Life": "Love life love life take your own life in your own time love life..." Eikse noin suunnilleen mennyt?
|