Aihe: guillemot maxi studio isis + cubase sx
1
Sinap
25.10.2004 21:55:20
tuota kirottua äänikorttiahan liikkuu tässä suomen maassa ilmeisesti jonkin verran..eli ongelmana on saada sopivaa käyttöjärjestelmää joka sopisi isis:lle ja cubase sx:lle..kansainvälisistä keskusteluista lueskelin että olis tuota korttia vaikea saada toimimaan windows ME:lla. Löytyykö kokemusta täältä? Ja toisena kysymyksenä että toimiiko cubase sx ME:ssa hyvin? Olis nimittäin ihan kiva siirtyä sx:n puolelle eikä tuota rahaa uuteen korttiin ole.
Elämä on kuin kitaran kieli...hetken se kestää kunnes katkeaa.
hirvoksi
26.10.2004 08:38:49 (muokattu 29.10.2004 12:17:44)

... ei mitn :)
"Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata." - Mae West
jPekka
26.10.2004 10:28:08

Isis toimii ihan hyvin ME:n alla (kuten esimerkiksi minulla juuri tässä koneessa - Isiksen softien 1.9-versio), Cubasesta ei mitään kokemuksia.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
Sertzo S
28.10.2004 09:42:17
Mulla on Cubase VST 32 ja ME.
Kiintolevyn vaihdon yhteydessä vaihdoin 98:sin ME:hen
Minun ongelmani on aina silloin tällöin ISIS- kortin kanssa, että käynnistäessäni koneen tasot kyllä vilkuu, mutta mitään ääntä ei kuulu. Uudelleenkäynnistys täytyy tehdä joskus useasti, jotta pelittäisi. Muita ongelmia ei ole ollut. Emolevy on VIA Apollo MPV 3 G2, jos oikein muistan ja koneeni jo 4 vuotta vanha 500 AMD k2-suorittimella ja 256 SDRAM-muistia. Vielä kysymys: millaisia latensseja mielestänne tällä kortilla/kokoonpanolla esiintyy? Ei miestäni pahoja kuitenkaan.
Sertzo S
28.10.2004 13:02:05
ei mielettömiä mutta eipä sitä voi soittaessa käyttää..jotaa 40ms. eli ihan mukava delay....esim amplitubella en pääse soittelee...

Onko tosiaan noin suuri (40ms) siis midi-työskentelyssä?
Sinap
01.11.2004 09:57:18
Onko tosiaan noin suuri (40ms) siis midi-työskentelyssä?

audiossa
Elämä on kuin kitaran kieli...hetken se kestää kunnes katkeaa.
jPekka
01.11.2004 14:27:55

audiossa

Ts. vielä tarkemmin: softasynissa tai silloin, jos tietokonetta käyttää "live"-efektiprosessorina.

Moniraitaäänityksissä en ole huomannut ainakaan latenssien olevan mikään ongelma. Cubasesta en tiedä, en ole käyttänyt.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)