Aihe: Kokemuksia AKG D3700-mikistä?
1
pkurki
21.10.2004 12:28:17
Onko kokemuksia kyseisestä mikistä? Olisi tarkoitus ostaa pari mikkilöä kaikenlaiseen keikkakäyttöön. Yllättäen Thomannillahan noita halvahkoon hintaan olisi. Joltain olen kuullut, että noissa käsittelyäänet kuuluu liikaa, pitääköhän paikkansa? Uudesta AKD 880-mikistä olen tykännyt muuten, mutta soundi jää vähän ohueksi.

T. PekkaK
pkurki
21.10.2004 12:28:49
niin ja tuo on sitä vanhempaa kulmikasta mallia!
Unworthy Knight
21.10.2004 12:49:00 (muokattu 21.10.2004 12:51:39)
Telineessähän tuollanen nököttää.
Tosiaan käsittelyäänet tulevat, mutta en sitten tiedä onko ne sietämättämät.
Alapää jää AKG:lle tyypillisesti vaisummaksi kun muilla, mutta saundi on sitten kirkkas.
Ainakin itellä oli yksi Helvetti aukasta kapseli vaikka ohjeista kurkki niin ei se oikeen hyvällä tahtonut auveta.
Kuitenkin ihan käyttis kapula minusta, treeneissä käytössä.

Naisääni varmasti sopii mikille loistavasti.

Hintaan suhteutettuna ei ihan paska, mutta vähän lisää ja irtois kyllä parempaakin.
Eipä tuon ostaminen kyllä ole vituttanut.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
pkurki
25.10.2004 07:43:17
Noh, eikös kukaan muu kuin unworthy Knight omista tuota mikkiä? ;-) Olisi kiva saada muiltakin kommentteja!

T. PekkaK
T. PekkaK
pkurki
26.10.2004 21:35:33 (muokattu 26.10.2004 21:39:55)
Siis onko toi tosiaan 58:akin tummempisoundinen? Onpas muuten erilaiset kuvaukset teillä kahdella, toinen sanoo että kirkas ja toinen että tumma soundi. Ota tästä selvää... :-)
Unworthy Knight
27.10.2004 08:06:13
Siis onko toi tosiaan 58:akin tummempisoundinen? Onpas muuten erilaiset kuvaukset teillä kahdella, toinen sanoo että kirkas ja toinen että tumma soundi. Ota tästä selvää... :-)

Omat kokemukset kirkkaudesta tulee ihan siitä että örinä ei oikeen kuullosta hyvältä AKG:lla verrattuna 58:iin suolletulta.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Locrian
27.10.2004 08:21:04

Joo nyt kannattaa muistaa että mä oon käyttänyt mikkiä vain studiossa talkbackina.Eli olen kuunnellut sitä studion lähikentistä ilman mitää EQ:ta ja pienellä voimakkuudella.Saundi muuttuu radikaalisti jos mikin signaalia korostetaan/vaimennetaan EQ:lla sopivasti ja luukutetaan PA-kaappien läpi.En vaan tiedä mihin suuntaan kun en tosiaan ole siihen keikalla ketään laulattanut.Mene ja tiedä.Eli kauppaan testaa tai pyydät treenikselle testiin.
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore
pkurki
27.10.2004 11:09:54
Selvä. Kiitosta vastauksista!

T. PekkaK
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)