Aihe: Kokemuksia AKG D3700-mikistä?
1
pkurki
21.10.2004 12:28:17
Onko kokemuksia kyseisestä mikistä? Olisi tarkoitus ostaa pari mikkilöä kaikenlaiseen keikkakäyttöön. Yllättäen Thomannillahan noita halvahkoon hintaan olisi. Joltain olen kuullut, että noissa käsittelyäänet kuuluu liikaa, pitääköhän paikkansa? Uudesta AKD 880-mikistä olen tykännyt muuten, mutta soundi jää vähän ohueksi.

T. PekkaK
pkurki
21.10.2004 12:28:49
niin ja tuo on sitä vanhempaa kulmikasta mallia!
pkurki
25.10.2004 07:43:17
Noh, eikös kukaan muu kuin unworthy Knight omista tuota mikkiä? ;-) Olisi kiva saada muiltakin kommentteja!

T. PekkaK
T. PekkaK
Locrian
25.10.2004 10:01:32
Noh, eikös kukaan muu kuin unworthy Knight omista tuota mikkiä? ;-) Olisi kiva saada muiltakin kommentteja!

T. PekkaK

Studiolla on noita kolme kappaletta.Enpä ole ikinä hirveesti kiinnittänyt huomiota koska parempia (joihin olen tottunut) on aina tarjolla.Talkbackina olen käyttänyt ja suoralla EQ:lla ne kuulostaa aika tummilta verrattuna esim. Audixin OM-sarjalaisiin.Lähempänä ehkä 58:ia mutta tosiaan tummempi saundinen.Yläpää ei tunnu irtoovan ilman kaivamista.
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore
pkurki
26.10.2004 21:35:33 (muokattu 26.10.2004 21:39:55)
Siis onko toi tosiaan 58:akin tummempisoundinen? Onpas muuten erilaiset kuvaukset teillä kahdella, toinen sanoo että kirkas ja toinen että tumma soundi. Ota tästä selvää... :-)
Unworthy Knight
27.10.2004 08:06:13
Siis onko toi tosiaan 58:akin tummempisoundinen? Onpas muuten erilaiset kuvaukset teillä kahdella, toinen sanoo että kirkas ja toinen että tumma soundi. Ota tästä selvää... :-)

Omat kokemukset kirkkaudesta tulee ihan siitä että örinä ei oikeen kuullosta hyvältä AKG:lla verrattuna 58:iin suolletulta.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Locrian
27.10.2004 08:21:04

Joo nyt kannattaa muistaa että mä oon käyttänyt mikkiä vain studiossa talkbackina.Eli olen kuunnellut sitä studion lähikentistä ilman mitää EQ:ta ja pienellä voimakkuudella.Saundi muuttuu radikaalisti jos mikin signaalia korostetaan/vaimennetaan EQ:lla sopivasti ja luukutetaan PA-kaappien läpi.En vaan tiedä mihin suuntaan kun en tosiaan ole siihen keikalla ketään laulattanut.Mene ja tiedä.Eli kauppaan testaa tai pyydät treenikselle testiin.
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore
pkurki
27.10.2004 11:09:54
Selvä. Kiitosta vastauksista!

T. PekkaK
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)