Aihe: Kuinka moni on tehnyt ilmoituksen piraateista?
1 2 3 4 5
larinparaske
25.10.2004 09:44:32

Sanokaa mitä sanotte, mutta mä ainakin lataan netistä niin että menee uuden kovalevyn ostoksi ihan just. Paitsi mä en varasta, mä vaihdan.

Hoho...Oliko Dream Theaterin kaverit ihan innoissaan kun tarjosit niille vaihdossa omaa levyäsi ?

Joskus tulee repeiltyä näille niin, että kaffeet tulee nenästä...
I want to be the king and queen of cheese
Leikari
25.10.2004 10:51:01
Jos vastaavaa vielä sattuu, ilmoitan viranomaisille JA suoritan kotikäynnin. Jos vaikka tarjottais kahveet ainakin korvaukseksi..hohoho.

jospa se myyjä onkin kaksimeterinen sänkitukkainen bodattu nahkatakkinen venäläinen - silloin taitaa tarjota ennemminkin tsajua tai luuvitosesta keitettyä soppaa ;-)
zepeteus
26.10.2004 04:27:19
jospa se myyjä onkin kaksimeterinen sänkitukkainen bodattu nahkatakkinen venäläinen - silloin taitaa tarjota ennemminkin tsajua tai luuvitosesta keitettyä soppaa ;-)

Haha, vaihtelua elämään, tee kävisi kyllä ihan yhtä hyvin.

No juu, oli juuri tuohon mainitsemaani tapaukseen liittyen jo liikaa kriittisiä rasitteita kertyneenä. Nyt on sitten vielä enemmän "pohjalastia", joten seuraavalla kerralla huumorintajuni saattaa loppua jopa hätäisemmin. Siitäkin johtuen...tai huolimatta, olin täysin tosissani ja kirjaimellinen tuon kahvijutun kanssa. ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)