Aihe: Onnittelut [ v a l t a v a l l e ]
1 2 3
Jaristoteles
15.10.2004 19:22:49
Ei nähdä. Olen tullut sokeaksi.

Sitten hiplaan naamaasi ja kerron armottomia sokeusvitsejä koko illan.

Yksi heti: Mitä näppylähanskassa lukee sokeainkirjoituksella?

-Auttakaa, olemme vankina näppylähanskatehtaalla!

Ja ettei tätä tuomita off topicoivaksi keskosteluksi lisättäköön vielä:

Onneksi olkoon Valtava, te ootte olmeja (the).
Penetraatio on in! - www.kuningasasperiini.tk - Kuningas Asperiini!
BaariMikko
16.10.2004 16:28:28

Kiitokset Valtavalle keikasta vielä näin netitse. Sotkin aikatauluni ja myöhästyin, mutta viihdyin erinomaisesti. Ja tietty myös kaikille paikallaolleille tutuille kiitokset seurasta.
Ossi
17.10.2004 13:23:21

Kiitokset Valtavalle keikasta vielä näin netitse. Sotkin aikatauluni ja myöhästyin, mutta viihdyin erinomaisesti. Ja tietty myös kaikille paikallaolleille tutuille kiitokset seurasta.

Samoin, kiitokset hauskasta illasta niin bändille kuin muille tutuille ja tuntemattomille. Yleisöä oli harmillisen vähän mutta sitäkin laadukkaampaa :)
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
eleeton
17.10.2004 15:26:48
Onnea levystä, yhden biisin kuulin netistä ja oli laadukasta
PoLFus
17.10.2004 19:22:29

mistäs saa? onnea juu! näinpä bändin jo miitissä. hee
sä'SE
Vilhelmus
17.10.2004 19:23:36

mistäs saa? onnea juu! näinpä bändin jo miitissä. hee

Ei ainakaan ekan sivun lopussa mainitusta osoitteesta.

Joo, onnea vaan. Hommaan lätyn kun rahaa saan.
Säröä, kits.
Epämuusikko
17.10.2004 20:37:24
Onneksi olkoon. "en oo kuullu, mutta kannet on hienot!"
Myytävänä Sabian AAX 20" Studio Ride!
aikavaikea
19.10.2004 14:18:39
Jakelijalta sitä muuten saa jo tilata netitse;

http://www.firebox.fi/?page=tuote&pid=4650

Ja sieltä sen juuri tilasin. Nostetaanpa tämä ihan sen kunniaksi. Hyvin toimiva nettikauppa kyllä.
Kaikki me kuolemme pian.
jPekka
20.10.2004 19:42:48

Kiltti postitäti laittoi tänään levypaketin postilaatikkoon - ja onpa tosiaan ollut mukavaa kuunneltavaa. Ennakko-odotukset olivat melkoiset, mutta tämähän on vieläkin parempi ja sävykkäämpi paketti kuin osasin kuvitellakaan!
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
Huevos
02.11.2004 19:15:10

onneks olokoon!
paavi
02.11.2004 20:30:56
Ohoh. (Huom! Lue myös toisinpäin!) Lämmittää kommentit kyllä erittäin paljon. Kuitenkin sellasta musaa, että jakaa mielipiteet varsin tehokkaasti. Tuli tuossa muutama vittumainen arvostelu mediassa, mikä pisti vähän miettimään.

Joka tapauksessa oon ylpeä siitä, että tehtiin homma täysin omin voimin ja omalla rahalla. Yksi kaveri, Aki, oli äänittämässä, miksaamassa ja masteroimassa. Tuotanto oli Akin ja bändin yhteispeliä. Studio "rakennettiin" aina omasta takaa. Kaikki äänet lähti bändistä, paitsi parissa biisissä Karo soitti viulua ja yhdessä biisissä Aki hieman koskettimia. Itse asiassa halusimme alkujaankin tehdä kaiken itse. Nyt tiedämme, mihin pystymme ja täytyy kyllä sanoa, että saa olla viimeinen kerta tällä systeemillä!! Levy-yhtiöt ja tuottajat, wink wink. ;)
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
Huevos
02.11.2004 20:58:57

pitää aina antaa pointseja siitä, jos jätkät vääntää 10(?) vuotta musiikkia eikä tajua lopettaa.
Härski
02.11.2004 21:03:00
pitää aina antaa pointseja siitä, jos jätkät vääntää 10(?) vuotta musiikkia eikä tajua lopettaa.

Ja toisille siitä, että on elänyt liian kauan, eikä tajunnut lopettaa sitä.
Huevos
02.11.2004 21:23:05

Ja toisille siitä, että on elänyt liian kauan, eikä tajunnut lopettaa sitä.

no voi jösses, kuka paskans sun aamumuroihin?

toi oli ihan leikkimielistä läppää vaan...eiköhän paavi sen kestä. eiköhän siinä 10 vuodessa ole paljon pahempaakin kuullu.
Härski
02.11.2004 21:31:22
no voi jösses, kuka paskans sun aamumuroihin?

toi oli ihan leikkimielistä läppää vaan...eiköhän paavi sen kestä. eiköhän siinä 10 vuodessa ole paljon pahempaakin kuullu.

Tottakai se oli. Ja toi mun teksti oli ihan silkkaa sarkasmia. Enkä mä siinä ketään henk.koht. meinannukaan. Hä?
paavi
06.11.2004 16:09:58

Tottakai kestää. Eihän tätä touhua muuten vois jatkaakaan. 15 vuotta bänditouhuja, mutta vasta 6 vuotta Valtavan kanssa. Tää bändi on musiikillisesti mulle tärkein projekti, mutta pieni osa elämää.
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)