vernie 10.10.2004 15:30:11 | |
---|
Ennen soittelin sukkasiltani. Nykyään olen tykästynyt tuommoiseen ohutpohjaiseen kenkään. "gay! gay! DISNEYGAY!"
-Rivers Cuomo |
Pane 11.10.2004 16:48:01 | |
---|
Aloitellessa sisäpelikenkiä mutta nykyisin jo pitkään soittanut sukkasillaan, parempi tatsi. Toki jotku monesti mainitut ohutpohjaiset spesiaali-kengät saattais olla hyvät myös. Motivated to Kill |
Mikael 11.10.2004 17:15:39 (muokattu 11.10.2004 17:15:53) | |
---|
Minä olen sukkamiehiä minäkin. sukka on myös hyvä bassarin nuijan päällä, jos pitää hiljaa soitella ja oikeestaan muutenkin... vähän niinkuin käänteinen hevimiesten napsulätkä : ) miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
J. Cool 11.10.2004 18:02:08 | |
---|
sukka on myös hyvä bassarin nuijan päällä, jos pitää hiljaa soitella ja oikeestaan muutenkin... vähän niinkuin käänteinen hevimiesten napsulätkä : ) heh ovela jätkä! nii ite kengistä, tykkään ite sellasista, jotka antaa hyvän tuntuman ja tarjoo luistavan pohjan tuplapolkasua varten. sukilla soitan oman setin kans, mut sit kengät kun joutuu vetään muiden seteillä (mikä tapahtuu valitettavan usein verrattuna oman setin mahdollisuuteen). toisaalta tyypillisin ratkaisu on ollu ottaa mukaan oma spedu ja soittaa sitä sukalla ja jonkun muun haikkaa kenkä jalassa(!). kenkä vaan vaikeuttaa tuplaiskuja ja tekee triplat mahdottomaksi - no, mun tapauksessa. don't touch my bumtsibum |
finntrolli 12.10.2004 14:37:12 | |
---|
minä kätytän yleensä semmossia airwalka-merkkisiä jotain tennistossuja jotka on ehkä pari koon tai pari pienempiä (ei se siihen kyllä mitään vaikuta) Pastilli? |
totomiettinen 12.10.2004 15:14:42 (muokattu 12.10.2004 15:17:32) | |
---|
Kengillä. Mahdollisimman monilla erilaisilla, koska keikkatilanteissa on pystyttävä soittamaan kengillä kuin kengillä. Esim. vaikka joku puku päällä soitettava keikka...ei oikein tennistossut toimi sillon ; ) Oma treeni kuitenkin usein tennarityylisillä. Kaikki bänditreenit joka tapauksessa peruskävelykengillä tyyliin Dockers. Niitä kun tulee pidettyä tuolla ihmisten ilmoillla liikkuessa. Mielestäni täytyy muistaa se tosiasia, että aina ei tositilanteessa ole ne omat kivat "ainoat oikeat" converset tai superstarit saapusalla. On pystyttävä soittamaan niillä jotka on jaloissa. |
Magetsu 15.10.2004 10:50:23 | |
---|
Näistä on taijettu raatata aiemminkin... Mutta itellä menee ne kasariluvun hittilenkkarit, misä on se kumilätkä varpaissa, on todella kevyet ja tuntuma hyvä. Ja toisinaan oli tollaset hmm..."skeitti"-tapaset lenkkarit... Dockerssit jalassakin on soitettu yksi mättökeikka... :D |
Jomsa 15.10.2004 11:01:16 | |
---|
Suomen armeijan maiharit. :D Dier uber drum machine... (Yeah right) |
kampela 15.10.2004 11:18:11 | |
---|
ikiomalla nahalla. Awesome lefthand break. |
Kosminen 16.10.2004 11:40:45 | |
---|
Mulla on tuommoset ehkä 3 vuotta vanhat Halpahallista ostetut Superstarit ja ne on hyvät rumpujen soitossa. Ne on semmoset virtaviivaiset ja pohjat on aika ohuet. New Rockeilla ei taas paljon soitella. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
Bacchus 16.10.2004 17:50:46 | |
---|
Suomen armeijan maiharit. :D On muuten testattu! Sanotaanko että oli hieman, hmm, köykäinen tuntuma. ;) pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
DimensionZ 16.10.2004 18:07:16 | |
---|
Itse käytän omalla setillä soittaessa tuolla alhaalla Adidaksen Stabile-mallisia sisäpelikenkiä; kevyet, mukavat ja sileäpohjaiset. Tosin pitoa on ehkä hiukan liikaa, mutta sehän helpottaa sitten kun on vähän liukkaammat kengät. Tässä tuli juuri tällä viikolla vedettyä n. 6 keikkaa puku päällä, eli hienot kengät jalassa, ja nehän vasta mahtavat kengät ovat! Käytännöllisesti katsoen ei ollenkaan pitoa, eli tuplat ja ehkä triplatkin onnistuvat todella helposti. Lisäksi ovat vielä hyvän painoisetkin, eivätkä hirveän epämukavatkaan. ''He jumped right out of a building!!'' |
Jomsa 16.10.2004 18:11:44 | |
---|
Juu. Se olikin lähinnä vitsi. Tavallisilla lenkkareilla soitan oikeasti. Mutta yleensä niillä maihareilla kun en jaksa ottaa pois jalasta. (vaikka en enää olekkaan palveluksesta). Ne kun ovat vain maailman parhaat kävelykengät.- Dier uber drum machine... (Yeah right) |
wavelength 16.10.2004 18:41:21 | |
---|
Mun Ludarin pedaalit on niin liukkaat, että sukilla ei saa mitään otetta niihin. Käytän kevyitä lenkkareita jos voin, mutta yleensä jaloissa on jotain raskaampaa kalustoa. "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush. |
Juu. Se olikin lähinnä vitsi. Tavallisilla lenkkareilla soitan oikeasti. Mutta yleensä niillä maihareilla kun en jaksa ottaa pois jalasta. (vaikka en enää olekkaan palveluksesta). Ne kun ovat vain maailman parhaat kävelykengät.- Ymmärsin kyllä, ei kaikki täällä ihan taulapäitä ole, vaikka suurin osa onkin. Noeisentäs...=) Tämäkin oli vitsin muodossa. Intin maihareissa on kyllä ihan hyvä tuntuma noin ihan vaan kävellessä, son totta. Tosin, niihin on tuon palveluksen jälkeen aika, sanotaanko, negatiivinen suhtautuminen.=) pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
sid vicious 17.10.2004 09:22:05 | |
---|
Itte tulee käytettyä sisäpelikenkiä tahi tollasia halpis lenkkareita. Mukavan kevyet, mutta on sentään jotain sukan ja pedaalin välissä...Mä soitan sukilla mut keikal kun tulee käytyä nii on tennarit.Kuunnelkaahan meitin punk musiikkia Sid vicious |
Mikko/DE 17.10.2004 13:19:54 | |
---|
Sukilla soittelen, mutta joskus on tullu ulkona soittaessa kirottua kun ekan biisin jälkeen ei tunne enää jalkojaan. Noin siis loppukesän pikkufestareilla joskus kahden aikaan, pitäis kesälläkin kantaa villasukkia ! |
Koplinki 17.10.2004 22:19:17 | |
---|
Miäkii soittelen ihan sukkasiltee... aloin vaa yhtäkkii soitella niin, ja nytte tuntuu aika oudolt, jos pitää kenkii jalas... Koskaan ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää! |
Magiz 18.10.2004 16:55:43 | |
---|
jos on kengät jalassa, saa enemmän tarkkuutta pedaalin iskuun.. todettu on.. varsinkin jos polkee kovaa.. kengät on siis hyvä olla.. ei sillä niin väloä millaset, kuhan ne pysyy tiukasti jalassa, eikä estä nilkan liikkuvuutta.. Siinä vierelläin oot, sun nukkuvan nään, olet kaunis, sua katsomaan jään, tän hetken haurautta tuskin voin ymmärtää, ensi hetkellä sä olet poissa.. |
Koplinki 18.10.2004 20:14:51 | |
---|
Voi olla, voi olla... Mut jotenkii mä saan ainakii paljo helpommin sukil eri volyymisii iskui... mut kai se kenkä zydeemi on parempi, ku siihen tottuu.... Koskaan ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää! |